מאמרים וידע בנושא מוקדים טלפוניים, הקמת מוקדים, ייעוץ למוקדים קיימים, שירות לקוחות, מכירות, טלמיטינג, טלמרקטינג וסדנאות למנהלי מוקדים
מאמרים בנושא זה:
צריכים עזרה בגיוס נציגי מכירות? הכשרתם את העובד והשקעתם המון מאמץ ואנרגיה. אתם רואים אותו מתאקלם יותר ויותר ככל שהזמן עובר ופתאום, בום! בלי התראה מוקדמת הוא לא מגיע לעבודה ולא עונה לטלפונים או שפשוט מודיע לכם שחשב על זה והתפקיד לא בשבילו. אם כל זה מוכר לכם המאמר הזה בדיוק בשבילכם. רמז:אפשר לטפל בזה
העסק שלכם מקבל המון פניות? לא מצליחים להתמודד עם העומס? רוצים להקים מוקד שירות לקוחות? במאמר זה נלמד כיצד להקים מוקד שירות ומה הדגשים החשובים בהקמת המוקד. כמו כן, אלו שגרות ניהול מומלץ לקיים במוקד כיצד ניתן להגביר הכנסות על ידי שימוש נכון באנשי השירות
אם אתה לא שם אתה לא קיים! כמעט לכל ארגון מצליח יש היום מוקד שירות ומכירות שבניהול נכון מגדיל משמעותית את רווחי החברה. אז איך בונים מוקד מצליח בצורה נכונה?
נהלים ותהליכים בארגון הם אחד מאבני היסוד להצלחה. בתכנון וביצוע נכונים הם עושים סדר, מייעלים את העבודה וחוסכים משאבים לארגון. לצערנו, במקרים רבים, המציאות נותנת לנו סטירה בלחי מכיוון שהעובדים אינם מבצעים את ההנחיות כפי שנכתבו. כיצד נבצע תהליך הטמעה נכון בארגון?
מודל תמרוץ שנבנה ומוטמע בצורה נכונה יכול להגדיל את כמות המכירות והרווחיות של הארגון באופן משמעותי. אז איך עושים זאת נכון? התשובות במאמר שלפניכם
קרה לכם פעם שהצבתם יעדים בפני חברי הצוות שלכם והם הסתכלו עליכם בעיני עגל? לא יודעים אם לצחוק או לבכות. המספרים גבוהים מדי, זה בלתי אפשרי ואין סיכוי שנעשה את זה הן רק חלק מהאמירות שעפות לחלל החדר. כיצד ניתן להציב יעדים הגיונים וריאליים אשר יגבירו את המוטיבציה של העובדים שלנו?
יש לכם מוקד טלפוני קיים או שאתם רוצים להקים קול סנטר? במאמר הנ"ל אנסה לעשות סדר ולהסביר כיצד ניתן למדוד ולבקר נתונים ואילו דוחות מומלץ להוציא בכל סוגי המוקדים השונים
יש לכם מוקד טלפוני ואתם רוצים לשפר את התוצאות? במאמר זה אחשוף אתכם לשיטה הייחודית של קבוצת ברק לעסקים לאבחון מוקד טלפוני, ניתן לעשות זאת עצמאית או לפנות אלינו לייעוץ ונשמח לסייע
מהי מערכת CRM, כיצד בוחרים מערכת שמתאימה לעסק שלנו כולל המלצות על מערכות
תפקידי הניהול במוקדים הטלפוניים הם מהמורכבים שיש. לא פעם אמרו לי מנהלים מנוסים שעבדו גם בתחומים אחרים כי האינטנסיביות בתפקידי מוקד כל כך עוצמתית ושנה אחת בניהול במוקד היא שוות ערך ל-5 שנים בתפקיד ניהולי אחר. אז כיצד מכינים בעל תפקיד חדש לאתגר מורכב במוקד הטלפוני?