052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

השמת אנשי מכירות - גיוס בהתאמה אישית

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושא מוקדים טלפוניים
  4. השמת אנשי מכירות - גיוס בהתאמה אישית
מוקדים טלפוניים

העסק שלכם זקוק לריענון? אנשי מכירות חדשים (או נוספים) תמיד יכולים לתרום להצלחת העסק, להכנסת רוח חיובית ולעידוד המערכת להישגים חדשים. מאחורי כל עסק מצליח ומותג מוביל עומד ניהול נכון ומערך מכירות מקצועי ומיומן. הוא לא חייב להיות גדול בהיקף כח האדם שלו, אבל הוא חייב להיות מקצועי וכזה שיודע להביא תוצאות. המוצר הכי איכותי בעולם לא יצליח בשוק אם לא ינוהל היטב ברמה השיווקית-מכירתית.

מערך מכירות מקצועי יכול להתקיים רק כשאנשי המכירות שלו מיומנים ובקיאים במלאכת המכירות. הצלחה במכירות לא יכולה להתבסס על בינוניות. התחרות היום בכל ענפי המשק היא קשה ועל מנת לייצר בידול מול המתחרים חובה לבלוט ולהיות בעלי כלי מכירה מחודדים (מי אמר "אני פנתרה" ולא קיבל?!) גיוס והשמה של אנשי מכירות זו נישה בפני עצמה. חברה שמתמחה בהשמה למכירות ובגיוס אנשי טלמרקטינג מיומנת בתהליך הזה, ויכולה לגייס עבורכם את מיטב אנשי המכירות.

חברת השמה למכירות

תפקידה של חברת ההשמה למכירות הוא מעל לכל לאתר מועמדים שמתאימים לתפקידי מכירה. לא כל עובד טוב עם רקורד מרשים יכול להיות גם איש מכירות טוב. אלפי עובדים מסורים ומצטיינים לא ניחנו בתכונות של אנשי מכירות ולעולם לא יוכלו להצטיין במכירות אם 'אין להם את זה'.

תהליך גיוס המועמדים לתפקיד מכירתי מאופיין במהלכים ייעודיים לזיהוי אנשים שיש להם את תכונות האופי והיכולות האישיות להיות חלק ממוקד מכירות מצליח. בתהליך המיון העובדים הפוטנציאליים להשמה במוקד המכירות יעברו 'סינון' והתאמה ראשונית. התהליך יכלול בין היתר:

  • זיהוי מיומנויות תקשורת
  • זיהוי יכולת ניהול משא ומתן
  • אדיבות
  • זיהוי כושר שכנוע
  • זיהוי יכולת להוביל שיחה ולהביא את הלקוח הפוטנציאלי להקשבה ולתחושת ביטחון
  • זיהוי יכולת יצירת אמון
  • זיהוי יכולת טיפול בהתנגדויות ומינופן להובלה לסגירת עיסקה

גיוס לטלמרקטינג

בחירה בחברה מקצועית שתנהל עבורכם מוקד מכירות ברמה הגבוהה ביותר מהווה מהלך סופר-משמעותי לעסק שלכם. בעצם, במובן מסוים אלו הפנים של החברה שלכם כפי שיבואו לידי ביטוי באמצעות השירות הטלפוני שאותה חברה תפעיל עבורכם. נציגי הטלמרקטינג ואנשי המכירות שהחברה תעסיק ותכשיר לקידום מכירות של המוצר/השירות שלכם הם אלו שיהיו במגע ישיר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ויתנו להם מענה בשימכם ובשם העסק שלכם. תחשבו שכל נציג מכירות במוקד הוא סוג של 'שגריר' של העסק שלכם, לא תרצו שהשגריר הזה יהיה המתאים ביותר לתפקיד?! ברור שכן.

כוח אדם מכירות

גיוס כח אדם למוקדי מכירות ולתפקיד מכירה, בין אם זה לעבודה פרונטלית ובין אם זה למכירות טלפוניות, כרוך במיונים מתאימים, בהדרכות בתחום ולאחר מכן בתהליך השמה. מרבית בעלי התפקידים במוקדי המכירות הם אנשים צעירים/סטודנטים, או כאלה שעברו את גיל 40 ובעלי מיומנויות מכירה ושיכולים לעבוד במשמרות. חברות שהתמחותן הפעלת מוקדי מכירות מעסיקות במשך שנים כח אדם מיומן בתחום, וגם בכך טמון יתרון מובהק בהסתייעות בחברה מסוג כזה (מול האלטרנטיבה להיכנס לזה עצמאית, כחלק אינטגרלי מהפעילות השוטפת של העסק).

מומחים לגיוס מכירות

קבוצת ברק מתמחה בהקמת מוקדי מכירות ובשירות גיוס בריטיינר, בהפעלת מוקדי שירות ובניהול מערכי שיווק ומכירות מתקדמים באאוטסורסינג. תוכלו להסתייע בידע ובניסיון העשיר שלה לטובת העסק שלכם. תוכלו להקים באמצעותה מוקד מכירות עצמאי משלכם אצלכם בעסק, או לתת לה לנהל עבורכם מוקד מכירות ייעודי עבורכם, אצלה מתוך מערך-המוקדים שלה. קבוצת ברק מעסיקה אנשי מקצוע בעלי ניסיון של שנים ארוכות בניהול מוקדים בתחומי השירות, המכירות והשיווק, מומחים לגיוס מכירות, מומחים בהקמת מוקדי מיקור חוץ, בהדרכות בתחומי השירות והמכירות, ועוד. יתרון משמעותי של החברה הוא בניסיון הרחב בכל סוגי המוקדים, בניהול מערך אנשי מכירות ואנשי שירות בתחומי המשק השונים וביכולת בלתי מתפשרת להביא כל מערך מכירות שבניהולה למיקסום הפוטנציאל של העסק.  אין ספק שהחלטה להעביר את המושכות בעניין הזה לחברה מתמחה שתקים/תנהל עבורכם את מוקד המכירות היא אחת ההחלטות הגורליות והחשובות ביותר שתקבלו לקידום העסק שלכם.

קבוצת ברק בעלת וותק של למעלה מ-20 שנה בתחום של מיקור חוץ, מתמחה בהקמת מוקדי מכירות ובשירות גיוס בריטיינר, חתומה על ניהול והקמה של עשרות מוקדי שירות ועל העסקתם של אלפי נציגי מכירות בישראל,  לטובת ארגונים בסדר-גודל בינוני, כמו גם במערכות של גופים גדולים, מהמגזר הפרטי ומהמגזר העסקי והמוסדי.

 

רוצים לגייס עובדים למכירות או להקים מוקד מכירות חיצוני?

השאירו לנו פרטים בתחתית העמוד, נחזור אליכם ונשמח לסייע. 

אולי יעניין אותך גם:
FB