052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

השמת בכירים בהייטק

  1. דף הבית
  2. השמת עובדים להייטק
  3. השמת בכירים בהייטק
השמת בכירים להייטק

שוק ההייטק הוא שוק פורה אשר בו מגייסים עובדים כמעט על בסיס קבוע. ההיררכיה בהייטק היא מאוד ברורה ולכל משרה יש את המועמד הראוי לה וכך גם בנוגע לתחום השמת בכירים בהייטק. אין ספק כי לא כל משרה מתאימה לכל עובד בדיוק כפי שלא כל עובד מתאים לכל משרה ועל מנת לבצע את הסינון בצורה המקצועית ביותר, יש להיערך לכך מראש ולהחזיק בניסיון והמקצועיות המתבקשת להליך. 

בעידן הנוכחי ועל מנת לחסוך לחברות משאבים רבים ומגוונים, ישנן חברות השמה לבכירים מובילות ומקצועיות שיודעות לדייק את התהליך ולהעניק למעסיקים את העובדים המובילים והמקצועיים ביותר. גיוס בכירים רק אצל "ברק לעסקים" 

מדוע להיעזר בשרותיה של חברת השמה להייטק להשמת בכירים

גיוס עובדים דורש זמן רב והליכים מורכבים ובטח אם מדובר בגיוס בכירים למשרות מגוונות ובין היתר: cto, vp, מנהל פיתוח, ראש צוות פיתוח ועוד. גיוס העובדים דורש זמן , משאבים, מקצועיות וניסיון שאין לכל חברה ובטח אם מדובר על חברה קטנה בתחילת דרכה. היה ואתם נעזרים בחברת השמה מקצועיות, הרי שאתם פעם אחת חוסכים זמן וכסף ופעם שנייה אתם משיגים עובדים מקצועיים שמתאימים בדיוק המרבי למשרה אותה אתם מבקשים לשריין.
 
חברות השמה מקצועיות מחזיקות במאגר עובדים פוטנציאלים כך שמהרגע בו אתם מחפשים השמה בכירים הייטק וסטרטאפ, לא יעברו שעות / ימים בודדים ואתם תקבלו אל תיבת המייל שלכם רשימה של מועמדים פוטנציאלים. אתם כמעסיקים לא תתבקשו לפתוח מאוד קורות חיים ולקרוא אותם, לא תאלצו לזמן לראיונות עבודה מועמדים שניפחו את קורות החיים ובכללי לא תבזבזו זמן ששווה כסף. 

ההבנה כי לכל משרה בכירה יש את תתי ההתמחויות הנדרשות לה, מאפשרת לכל בר דעת להבין את מורכבות המשימה שיכולה להפוך לפשוטה אם רק תשכרו את שרותיה של חברת השמה מקצועית ומובילה בתחומה. 

חברות השמה מובילות בבכירים מכירות היטב את "כללי המשחק" והן יידעו לאתר עבורכם את המועמד המדויק לצרכים שלכם.

גיוס בכירים

גיוס בכירים - כיצד נכון לגייס עובדים 

גיוס עובדים מתבצע במספר אפיקים במקביל. אתם כמובן יכולים להתרכז באפיק אחד או שניים בלבד אך כדי לחסוך בזמן ולהפיק את המקסימום בתהליך הגיוס המדובר, כדאי שתפנו אל סך האפיקים גם יחד:

•לינקדין – אחד הכלים היותר משמעותיים שקיימים כיום בעולם המדובר, הוא הלינקדין. גיוס עובדים בכירים, ראוי שיבוצע באמצעות חיפוש מפולטר – ככל והחיפוש יהיה מדויק יותר והפנייה תתבצע בהתאמה, כך הסיכוי שתמצאו את  מבוקשכם יעלה בהתאמה. זכרו כי הלינקדין היא זירה פורה למחפשי עובדים מתחום ההייטק. 

• מודעות דרושים – פרסום מודעת דרושים היא דרך לא פחות מטובה להגיע לכמה שיותר בכירים שמחפשים עבודה. אז נכון, ישנם אינספור מקומות בהם מפרסמים מודעות דרושים, אך אתם תשימו דגש על אתר דרושים ועל   אולג'ובס. ככל ומחפשי העבודה יצליחו לראות את מודעת הדרושים שלכם, המייל יתמלא בקו"ח.

• קשרים אישיים – דרך לא פחות טובה היא ליצור קשר עם חבר שמכיר חבר וממליץ על חבר. אל תתביישו לזרוק את המידע לאוויר ולציין שאתם מחפשים בכיר למשרה זו או אחרת. 

• חברות השמה הייטק בכירים – דרך נוספת היא כמובן חברות ההשמה שיודעות לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר ומבלי שתתבקשו לעשות מאום.

איתור מועמדים לשריון משרה בכירה בעולם ההייטק אינה יכולה להתבצע על הדרך, כך שאם אכן גייסתם על הדרך, כנראה שזו תהיה התוצאה. עליכם להקפיד על גיוס מקצועי ומדויק, רק כך תובטח לכם הצלחה. ברק לעסקים מזמינה אתכם ליהנות משרותי גיוס בכירים להייטק – חברת השמה בעלת ניסיון רב מקצועיות חסרת פשרות ורשימת עובדים מגוונת. 

 

YouTube previewPlay

גיוס בכירים להייטק מתחיל כאן 

לא כל חברה מתמחה בגיוס עובדים ועל כן חשוב לעצור לרגע ולהיערך לגיוס בהתאמה מלאה לצורך וליכולת שלכם. אם לא הספקתם לרכוש ניסיון בהליכי גיוס בכירים לחברתכם, אל תהססו לבקש עזרה ואם התנסיתם בהליך בעבר, אתם לבטח מכירים את המורכבויות ויודעים להוציא את המשימה למקצוענים. אז נכון, אתם תידרשו לשלם בעבור השרות ומציאת העובד הראוי לחברתכם, אך אין ספק כי התשלום יהיה נמוך דרמטי מהתשלום אותו תתבקשו לשלם באם תבצעו את הגיוס בעצמכם – תשלום על זמן, משאבים ובכלל. נקודה נוספת שכדאי לקחת בחשבון היא הסודיות שיהיה לכם קשה לשמור אם לא תעזרו בשרותיה של חברת השמה מקצועית ומובילה.

 

אז מי אנחנו קבוצת ברק?
קבוצת ברק מתמחה בגיוס עובדים לתחום הייטק. אנו עובדים עם מאות לקוחות בישראל ובעולם וגייסנו בשנים האחרונות לעשרות משרות בכירות.
לאילו משרות בכירות בהייטק אנו מגייסים?
קבוצת ברק מגייסת לכל קשת המשרות הבכירות בהייטק כגון: מנכ"ל, CTO, VP R&D, מנהלי מחלקות, סמנכ"ל שיווק, סמנכ"ל כספים, דירקטורים, מנהלי מדינה ועוד.
מהי עלות השירות?
עלות השירות הינה לפי גובה שכר העובד המגוייס. ניתן לקחת גם בנפרד שירות ייעוץ בבנייה והרכבה של פרופיל הגיוס של המועמד ורקע חברה.
איך מתחילים בגיוס?
ניתן לשלוח אלינו מייל לכתובת roei@recruitx.co.il או להשאיר פרטים באתר ואנו נחזור אליכם עם הסבר על השירות.
אולי יעניין אותך גם:
FB