052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

חברות השמה שיווק דיגיטלי

  1. דף הבית
  2. גיוס עובדים
  3. השמה שיווק ודיגיטל
  4. חברות השמה שיווק דיגיטלי

מחפשים עובדים בתחום השיווק הדיגיטלי ולא מצליחים למצוא? אתם לא לבד. בעקבות הגידול המאסיבי בכמות המשרות וחברות המרקטינג, הפך שוק הגיוס בתחום לקשה מאוד. במאמר זה נסקור מספר טיפים לגיוס עובדים ונספק פרטים של חברות המתמחות בגיוס לתחום

השמה שיווק דיגיטלי

גיוס שיווק דיגיטלי - משרות נפוצות בתחום 

לפני וגם הרבה בעקבות מגיפת הקורונה, התחיל גל חדש של גיוסים בתחום המרקטינג. הדרישה לאנשי ניהול קמפיינים (PPC), מנהל תיקי לקוחות, אפיליאט מנג'ר (AFFILIATE), קנייני מדיה (MEDIA BUYER) ומשרות רבות נוספות עלתה משמעותית. בנוסף לכך, בגלל עומסי העבודה הרבים, חלה מגמה של גיוס עובדים עם ניסיון בכדי לעמוד בעומס העבודה על חשבון הכשרת עובדים ללא ניסיון.

בעקבות הדרישה הגדולה, בורטיקלים רבים בעולם השיווק דוגמת: אונליין, גיימינג, איקומרס, פורקס, קזינו, חברות מוצר, SAAS וB2B נוצר מחסור גדול באנשים מיומנים שכן בתקופת הקורונה ארגונים רבים נטשו את ההכשרה של ג'וניורים.

 

YouTube previewPlay

השמה למשרות שיווק - איך להשיג מועמדים למשרות?

מועמדים שבעבר הגיעו דרך מודעות דרושים, מקבלים היום עשרות הצעות וחיזורים מצד חברות השמה וארגונים. העולם שבו המועמדים מחזרים אחר הלקוחות פינה את מקומו לשוק של עובדים. כל עובד מקבל 3-4 הצעות ואין ספור טלפונים המנסים לשכנע אותו. ממש כמו במשרות תוכנה.

אז מה עושים?

  1. לינקדין - אין מה לעשות. המועמדים לא יגיעו אליכם לבד. חשוב מאוד להתחיל לצוד אותם אישית אחד אחד ולהשקיע זמן ומחשבה בתחום הגיוס
  2. עבודה מהבית - חברות אשר בעידן פוסט קורונה אינן מציעות לפחות כמה ימים בחודש (אם לא יותר) בתחום המרקטינג מפחיתות משמעותית את הסיכוי שעובד ירצה לעבוד אצלן
  3. שכר ותנאים - בדקו כמה העובד שווה לכם ושלמו לו שכר גבוה משווי השוק שלו. העובדים הללו מקבלים המון הצעות ואנו רוצים לגייס אותם ולמנוע נטישה
  4. חבר מביא חבר - דברו עם כל העובדים והחברים שלכם בתחום. חבר מביא חבר היא עדיין השיטה הכי יעילה לגיוס עובדים
  5. שימו את האגו בצד - למרות שמחזרים אחריהם בכל מקום ויש להם כמה הצעות, נהוג לחשוב שהם צריכים אותנו. זה לא המצב כיום. אם איתרתם עובד טוב, אל תוותרו עליו 

 השמה בדיגיטל – כיצד לבחור חברת לגיוס עובדים

תחום השיווק הדיגיטלי הפך לתחרותי מאוד עם השנים וכיום ישנה תחרות על אנשי דיגיטל בדרגים התחלתיים וביניים כמעט כמו הדרישה למשרות תוכנה. כאשר יש מועמד טוב לרוב יריבו עליו מספר חברות. לכן חשוב לשים לב שאתם בוחרים חברת השמה שיודעת לאתר את המועמד הרלוונטי עבורכם ולא פחות חשוב, לשכנע אותו להגיע אליכם לראיון. שימו לב כי ליכולת השיחה, הידע המקצועי והשכנוע של חברת ההשמה יש משקל עצום בגיוס אנשי דיגיטל. התרשמו מהמגייס ומהידע שלו בתחום שלו. אם אתם סוכנות בדקו האם יש למגייס ניסיון בעבודה מול סוכניות. אם אתם חברת מוצר חשוב שחברת ההשמה מבינה היטב מהו המוצר/שירות שהחברה שלך מציעה. בנוסף, האם מגייס יודע לשאול אתכם על הפרופיל גיוס. שאלות מקצועיות המדברות על תקציבי גיוס, תחומי התמחות, ורטיקלים וכו' מראות שהמגייס מבין את התחום. שאלות כלליות לרוב מראות שהמגייס אינו מבין את התחום ולכן גם ככל הנראה יביא פחות מועמדים וגם לא יהיה לו את הידע לבחון את ההתאמה של איש הדיגיטל לארגון שלך. 

חברת השמה מומלצת למשרות בתחום השיווק הדיגיטלי  

מרבית חברות הגיוס כיום מבצעות איתור מועמדים לשיווק כמשהו שהוא "על הדרך".
קבוצת ברק לעסקים ממליצה על חברת ריקרוטיקס המחזיקה חטיבה שלמה בתחום ומתמחה בגיוס למשרות שיווק דיגיטלי. 
קבוצת ברק מתמחה במתן פתרונות גיוס לחברות הייטק, סטארטפ ודיגיטל ובעלת ניסיון בגיוס למשרות מגוונות כגון:
מתכנתים, אנשי דיגיטל, פיתוח עסקי, משרות מטה, כספים ועוד.

לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים נשמח לסייע.

אולי יעניין אותך גם:
FB