שירות ומכירות זו אומנות. אתם מוזמנים לקרוא מאמרים וטיפים שיעזרו לכם למכור יותר ולתת את השירות שאתם הייתם רוצים לקבל
מאמרים בנושא זה:

במכירות אין קיצורי דרך. בשביל ללמוד צריך להתאמן. במאמר זה אסקור 10 טיפים ושיטות מכירה שיעזרו לכם למכור יותר. באמצעות תהליך אימון מכירות נכון, השמיים הם הגבול

אתם עובדים נכון ולפי התסריט. הלקוח נראה מתעניין, אך כשמגיעים לכסף פתאום הוא צריך לחשוב על זה. האם אנחנו עושים משהו לא בסדר? כמעט בכל שיחת מכירה תתקלו בהתנגדות של הלקוח. היכולת לפתור את ההתנגדות של הלקוח היא מה שמפריד בין אנשי המכירות הבינוניים לחזקים ביותר. אז איך פותרים התנגדויות?

אנשי מכירות ומנהלים רבים נוטים לייחס את ההצלחה והעמידה ביעדים ליכולת מכירה. בייחוס זה הם מתעלמים לחלוטין מהמשאב היקר ביותר העומד לרשותם – הלידים. דטאות איכותיות לרוב עולות כסף רב. ללא שיטה ברורה לניהול לידים אנו מפסידים הרבה כסף. אז האם אתם מוכנים לנהל את הלידים שלכם?

"זה כבר לא אותו הדבר", "הרבה יותר קשה למכור היום ללקוחות", "כל אחד רוצה משהו אחר". אם אתם עוסקים במכירות, כנראה ששמעתם את המשפטים האלו יותר מפעם אחת וכנראה שהם גם נכונים. הלקוחות השתנו עם הזמן, אך מרבית הארגונים הסתפקו בלהוסיף אפשרות לקנות באתר או לענות בפייסבוק ובזה פתרון את העניין. על המציאות הקיימת ומה עושים בעולם משתנה תמידית במאמר שלפניכם

במוקדי שירות ומכירות, עמדות מכירה פרונטאליות, סדנאות וקורסי מכירה מדברים על תסריט השיחה כדבר החשוב ביותר וזה שיביא לכם הרבה יותר מכירות. ומה עם הלקוחות שלנו? עליהם זה כבר מזמן לא עובד. הכירו את המלך החדש בתחום המכירות

אם רוצים להגדיל מכירות צריך לחשוב מחוץ לקופסה. זה לא מספיק למכור את המוצר שלך. צריך למכור עוד מוצרים ולחפש שדרוג גם למוצר שאתם מוכרים. אז האם אתם מוכנים למכור אחרי שכבר מכרתם?

כאשר הלקוח מרגיש לא בנוח במהלך השיחה שלו עם איש המכירות הוא לא לרוב לא יקנה. יכול להיות שיש לכם את המוצר הכי טוב בעולם ועדיין, כאשר אין חיבור זה לא יעזור. כיצד מייצרים קרבה ללקוח בשיחת המכירה?

האם טקסט שנון ויצירתי יביא לכם יותר מכירות מאינטונציה מותאמת לסיטואציה? אולי שילוב של שניהם הוא ערובה להצלחה? כיצד למכור יותר באמצעות שימוש באינטונציה נכונה

אחת התכונות החשובות ביותר אצל אנשי מכירות טובים היא אסרטיביות. הטעות הנפוצה במכירות היא להפוך אסרטיביות לאגרסיביות. במאמר זה אסביר כיצד ניתן לזהות נקודות שבירה אצל הלקוח ולהפוך אותן להמשך טיפול עם סיכוי גבוה לסגירה

בכל אינטראקציה שאנו מקיימים עם הלקוח קיימת סוגיית התוכן ומשמעות התוכן של הדברים שאנו אומרים. במקרים רבים, מספיקה מילה אחת או משפט כדי לקחת את השיחה למקום שבו אנו לא מעוניינים להיות בו. כיצד ניתן להמנע מביטויים שליליים?

להיות איש מכירות זה לא רק לדעת למכור. איש מכירות צריך להיות אדם בעל אופי מסוים או כזה שיכול לאמץ כללים חדשים שישדרגו את היכולת שלו להשתלב ולשווק את עצמו. אז כיצד הופכים להיות איש מכירות ברמה המנטאלית?

אם אתה מעוניין למכור יותר כדאי שתבצע הכשרה מתאימה לעובדים שלך. הכשרה מקצועית יכולה להכפיל את כמות המכירות שלך

על מנת למכור יותר צריך לדעת כיצד. האם אתה זקוק לעזרה מקצועית או שתוכל לעשות זאת בעצמך? במאמר זה אסקור שיטות וטכניקות שונות שיעזרו לעסק שלכם להיות רווחי יותר

לעבוד על שיפור עצמי. שימוש בטכניקת דמיון מודרך (NLP) להגדלת מכירות ושיפור השירות

חברות רבות ויועצים שונים מציעים מגוון רחב של קורסים, סדנאות ואימונים אישיים בתחום השיווק והמכירות. במאמר זה אתמקד בבחינת שיטת הלימוד - אימון אישי, או קורס קבוצתי

נתקלתם בלקוח פוטנציאלי במפגש קצר ואתם לא יודעים כיצד לגשת אליו? רוצים להציג את עצמכם בסיטואציה חברתית על מנת להשיג לידים או משקיעים והמילים הנכונות לא יוצאות מהפה? המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם

כאשר העסק שלך נקלע לקשיים כלכליים, או גם כאשר מצבו טוב ויציב, תמיד תרצה למצוא פתרונות להגדלת המכירות

בחיפוש זריז באינטרנט של קורס מכירות, סדנת מכירות והדרכת מכירות ניתן למצוא בעלי מקצוע רבים ומנוסים שיכולים להדריך אותך בתחום. האם זה כדאי וכמה זה עולה?

רוצים שנסייע לכם בגיוס אנשי מכירות ונציגים? גם אתם מתקשים לגייס אנשי מכירות? אתם לא לבד. גיוס אנשי מכירות היא משימה לא פשוטה שדורשת הבנה מעמיקה של מקורות הגיוס, ביצוע תהליך גיוס וסינון נכון ובנוסף תהליך מהיר שימנע איבוד מועמדים בדרך

תגיות: סדנת שירות