052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

הדרכת מכירות לעסקים וחברות

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושאי ניהול, שירות ומכירות
  4. הדרכת מכירות לעסקים וחברות
תמונה מסדנת מכירות

שוקלים להקים מערך מכירות חדש לחברה? זקוקים לשיפור מערך המכירות הקיים בעסק? אם אתם הולכים להשקיע בכיוון, חשוב שתעשו את זה חכם, ביעילות מקסימלית ובתקציב שיעניק לכם הכיValue for money . מבחר ההכשרות שמוצעות היום למגזר העסקי בתחומי המכירות והשירות הוא עשיר ומגוון, והדרכת מכירות לעסק מהווה שירות שיכול לייעל לכם את מערך המכירות באופן משמעותי. כשצוות המכירות שלכם יגיע לרמת מצוינות, רף המכירות בעסק יעלה וכך גם רמת העסקאות וההכנסות של העסק.

הדרכת מכירות לעסקים

אלפי עסקים בישראל (כמו גם ברחבי העולם) נעזרים בסדנאות מכירות, באנשי מקצוע שמתמחים בהדרכות בתחום המכירות לשיפור הפעילות העסקית שלהם. רוב העסקים נעזרים בארגז הכלים החיוני שהדרכות מהסוג הזה מספקות, בין אם זה לחזק צוות מכירות קיים, בין אם זה ממש ללמד מאלף ועד תו צוות מכירות חדש, בין אם זה להכשיר אנשי מכירות חדשים ובין אם זה לשדרג מקצוענות בקרב אנשי מכירות וותיקים – תמיד יש מה לשפר. עובדה שגם המותגים המובילים בארץ ובעולם נעזרים ביועצי מכירות ובמאמנים לעסקים, מסתייעים בהדרכות בתחומי המכירות, גם כשהם מצליחים מאוד וממוקמים בראש הפירמידה העסקית, עדיין חשוב להם להתייעל ולהשתפר על בסיס קבוע. בעולם תחרותי כמו שלנו אף עסק מצליח ואף חברה שמכבדת את עצמה לא ירשו לעצמם 'לנוח על זרי הדפנה' ויחפשו תמיד דרכים להיות טובים יותר.

אז מה אתם יכולים להשיג באמצעות הדרכת מכירות לעסקים? מה הדרכה כזו יכולה לשפר, במה היא יכולה לתרום לקידום העסק/החברה שלכם? הנה חלק ממקצה השיפורים שמהלך כזה יכול להעניק לעסק שלכם:

  • אימון אנשי המכירות של העסק למצוינות ולהישגיות
  • הרחבת סל הכלים של נציגי המכירות בכל הקשור לתהליך ניהול מכירות
  • חידוד יכולות משא ומתן
  • פיתוח מיומנויות וטכניקות מגוונות לסגירת עסקה
  • ריענון הבקיאות במוצרים/בשירות שהעסק/החברה שלכם מציעה ללקוחו הפוטנציאליים
  • יתרון תחרותי מול האלטרנטיבות בשוק (אלו המוצעות לקהלי המטרה שלכם, כלומר- המתחרים שלכם)
  • העלאת רף כמות העסקאות של העסק, הגדלת כמות המכירות של העסק – הגדלת ההכנסות של העסק

ייעוץ לאנשי מכירות

אנשי מכירות מעולים הם ברוב המקרים בעלי יכולות ייחודיות שאין לכל איש שיווק 'סטנדרטי'. ייעוץ לאנשי מכירות תמיד יכול לתרום ולשפר את התוצאות גם בקרב אנשי מכירות אלופים. ייעוץ לאנשי מכירות שניתן על ידי חברה מיומנת שזו התמחותה יכול לשפר באופן משמעותי את עבודת אנשי המכירות, למקסם את הפוטנציאל שלהם ולקדם כמות גדולה יותר של עסקאות/מכירות בעסק. כפי שתחומים רבים בעולם העסקי התפתחו, השתפרו מבחינה טכנולוגית, מבחינת קונספציות ושיטות שירות ושיווק, כך גם עולם המכירות מתאים את עצמו לרוח הזמן ומשתדרג. אנשי מכירות שלא ישקיעו בלימוד ובהתחדשות יישארו מאחור. אם אתם שואפים לכך שהעסק שלכם ימשיך להצליח וירחיב את ההצלחות שלו, חשוב שתעניקו לאנשי המכירות שלכם את כל הכלים שהשוק יודע להציע להם היום: הכשרות, הדרכות, סימולציות מבוססות טכנולוגיה, שיטות סגירת עסקה חדשניות ועוד. 

יועץ מכירות מומלץ

החברות המובילות היום בתחום ההדרכה והמכירות מעסיקות מערך של מאמנים בתחומי המכירות, השירות והשיווק. יש גם יועצי מכירות פרטיים שהם עצמם מגיעים מהשטח ומכירים את כל תהליכי המכירה לעומק על בוריים, יותר טוב מכל התאוריות שבספרים. לפני שאתם מקבלים החלטה על מי שיעביר את הדרכות המכירה לצוות שלכם, חשוב לבדוק לגבי יועץ מכירות מומלץ: תעשו קצת 'שופינג של מידע' על יועצי מכירות מצליחים, שיש להם ברקורד לפחות עשור של עשייה, בדקו לגבי לקוחות קודמים שלהם, בדקו איזה הכשרות וסדנאות הם מציעים, איך הם מתאימים את המתודה ספציפית לעסק שלכם ולצרכים שלכם וכו'. רק אחרי שתהיה לכם תמונת מצב לגבי הפרמטרים האלה, תוכלו לבצע בחירה נכונה. סביר להניח שיועץ מכירות מומלץ שתקבלו עליו חוות דעת חיוביות יספק את הסחורה בהצלחה.

הדרכת מכירות עם תוצאות

כמו בכל תחום, יש את התאוריה ואת 'הספרים', ויש את השטח ואת מה שקורה בפועל. הדרכת מכירות יעילה ואיכותית היא כזו שמייצרת תוצאות בשטח, שמגדילה את כמות העסקאות, שמייצרת כמות מכירות טובה יותר מזו שהייתה לפני שהחל תהליך ההדרכה. כמובן שמדובר בתהליך ולא ב'הוקוס פוקוס', השיפור מצריך זמן והטמעה, אם כי יש הרבה מקרים שבהם התוצאות נראות בשטח ממש במהירה.

מהם המהלכים המוחשיים שצפויים להתרחש בעקבות הדרכת מכירות משובחת, מעשית – כזו ש'מנפיקה' תוצאות טובות?

  • עבודה יעילה יותר של אנשי המכירות
  • הגדלת מספר העסקאות שכל נציג מכירות מבצע (שיפור אישי של התוצאות)
  • הגדלת מספר העסקאות שמערך המכירות כולו מבצע (שיפור רף המכירות ברמת העסק)
  • מיקסום התוצאות ושיפור משמעותי של התוצאות במסגרת זמן-המשמרת בקרב אנשי המכירות (כלומר, למשל: אם 10 אנשי מכירות ביצעו נגיד 30 עסקאות במשמרת שגרתית, אז בזכות הדרכה יעילה הם יכולים להשתפר ולייצר 50-60 עסקאות באותה המשמרת, באותו פרק זמן)

אין ספק שהדרכת מכירות מקצועית לאנשי המכירות בעסק שלכם יכולה להקפיץ את התוצאות ולהגדיל את המכירות באופן משמעותי.

 

על הכותב רוז'ה הינב - יועץ עסקי בכיר

רוז'ה הוא מנטור להגדלת מכירות בקבוצת ברק לעסקים.

קבוצת ברק חתומה על ניהול והקמה של עשרות מוקדי מכירות ועל ביצוע הדרכות מכירה מול אלפי אנשי מכירות בישראל, עבור עסקים גדולים, קטנים ובינוניים, עבור גורמים מהמגזר הפרטי ומהמגזר העסקי והמוסדי.

שירות של חברה מהסוג הזה יכול להעניק לעסק שלכם את התשתית המקיפה לתפעול מוקד מכירות מצליח, שייצג את העסק בצורה מקצועית ויקדם מכירות והכנסות לעסק. 

 

קבוצת ברק מתמחה במיקור חוץ, בהקמת מוקדי מכירות ושירות ובהדרכת אנשי מכירות

רוצים פרטים על הדרכת מכירות לעסקים? השאירו לנו פרטים בתחתית העמוד, נחזור אליכם ונשמח לסייע. 

 

FB