052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

מוקדי שירות שעובדים בשבילך

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושא מוקדים טלפוניים
  4. מוקדי שירות שעובדים בשבילך
אוזניה מצוירת

מי רוצה להיות מצטיין? אולי העסק שלכם?...הדרך למצוינות ולהצלחה עסקית עוברת באגף השירות. עסק מצליח הוא עסק שיודע לתת ללקוחות שלו שירות ברמה גבוהה, לנהוג בהם באדיבות, ביושרה, בשקיפות. הרבה מהחברות והעסקים המובילים בישראל מפעילים מוקדי שירות לקוחות והעובדה הזו שומרת עליהם ברשימת הגופים המובילים במשק הישראלי. מוקדי שירות מייצגים היום בישראל חברות רבות מכל תחומי המשק, ביניהן: חברות קוסמטיקה, אופנה, יצרניות ומשווקות מזון, חברות תיירות, עיריות, בנקים ועוד. אחת האפשרויות לשיפור השירות באופן משמעותי היא בהפעלת מוקד שירות במיקור חוץ. כלומר, במצב שבו העסק/החברה מעבירים את ניהול השירות שלהם לידיים מקצועיות - לחברה שמתמחה בהקמת מוקדי שירות וניהולם בפועל. מהלך כזה חוסך הרבה מאוד זמן וכסף ומאפשר זמינות ללקוחות העסק 24/7.     

קבוצת ברק חתומה על הפעלת מוקדי שירות ומכירות לעסקים מובילים בישראל (במיקור חוץ) תוכלו להיעזר בשירותיה לשיפור מערך השירות של העסק שלכם ולקבל מענה מקיף בהתאמה ייעודית קונקרטית לקהל הלקוחות שלכם.

גיוס נציגי שירות

בין אם העסק שלכם קטן, בינוני או גדול, אפשר להתאים ל'נפח' שלו את פעילות המוקד הטלפוני שיעבוד עבורכם. מוקד שירות יכול להיות כזה שמפעיל עשרה נציגים, או מאה, או הרבה יותר מזה. הכל בהתאם לצרכים של העסק/הארגון שעבורם הוא מופעל. יש ארגונים שעל מנת לספק שירות לקהלים שלהם נדרש 'צי' גדול של נציגי שירות, ויש עסקים שגם שלושה-חמישה נציגי שירות יכולים לתפעל מעולה את כל צורכי השירות שלהם. חשוב להבין שאיתור נציגי שירות והכשרה שלהם זו מלאכה בפני עצמה. לא כל מי שעוסק בניהול כח-אדם יודע לאתר את האנשים הנכונים לתפקיד מסוג כזה, אבל חברה שההתמחות שלה היא הפעלת מוקדי שירות יודעת לעשות את זה במקצועיות מקסימלית, יש לה את כל הכלים לזהות מי יכול להתאים לתפקיד כזה, איזה תכונות נדרשות לכך, מהו טיב ההכשרה הרלבנטי לתפקיד, וכך הלאה.

קבוצת ברק תדע לאתר ולהכשיר את נציגי השירות הטובים ביותר עבור העסק שלכם ולהתאים עבורכם את פעילות המוקד על פי הצרכים הקונקרטיים שלו ביעילות מרבית. רק נציגי שירות שנבחרים בקפידה ומנוהלים בבקרת-איכות מתמדת יוכלו לעזור לכם לקדם את השירות של העסק שלכם לרמת מצוינות.

מוקד שירות באאוטסורס

יש לא מעט יתרונות מרכזיים שהעסק שלכם יוכל ליהנות מהם, אם תבחרו בחברה שההתמחות שלה היא הפעלת מוקד חיצוני לניהול מערך השירות שלכם. הנה רק חלק קטן מהיתרונות האלה:

* חסכון בעלויות תפעול

* פטור מהצורך להעסיק עשרות נציגי שירות, לדאוג להדרכות, תנאי העסקה, משכורות

* חסכון בזמן (מישהו אחר דואג לתת שירות ללקוחות שלכם, ואתם פנויים לעסוק בניהול השוטף של העסק)

* אפשרות לתת שירות גם בחו"ל – מוקד השירות יכול לעבוד בשבילכם גם בשעות 'הפוכות' לשעות העבודה בישראל, במקרה שיש לכם גם לקוחות/ספקים מחוץ לישראל

* שימור לקוחות מסביב לשעון: למוקד חיצוני יש יכולת גמישות לתפקד בזמנים שונים: בשעות הבוקר, בצהריים בערב, בלילה- כך תוכלו להתאים את פעילות השירות שלכם בהתאם לצורך שלכם ולהציג ללקוחות זמינות נוחה. שירות זמין נגיש ואדיב הוא קרקע פורייה לשמור את הלקוחות אצלכם 'בבית' ולחזק את הנאמנות לעסק שלכם.

*  יתרון מול המתחרים שלכם -ברגע שאתם זמינים ללקוחות ונכונים לתת להם שירות בזמינות גבוהה אתם מנצחים את המתחרים שלכם. אם אתם 'שם בשביל' הלקוחות  - הם יישארו שלכם. הם ימשיכו להעדיף אתכם. מוצרים טובים יש היום לאלפי חברות ועסקים, אבל שירות טוב לא כולם יודעים לתת. אין ספק ששירות איכותי עושה את ההבדל ומייצר העדפה מול המתחרים.

*  תפעול מערכות-שירות טכנולוגיות ברמה מתקדמת - מערכות שמאפשרות מתן שירות זריז, יעיל, מעודכן, הקפדה על CRM ברמה הגבוהה ביותר, עבודה בין ממשקים: מול רשתות חברתיות, תקשורת סלולרית, ב'ענן', חיבור בין מערכות העסק לבין מסדי נתונים שונים רלבנטיים, מערכת טלפוניה 'שיחה חוזרת', וכך הלאה.

מוקד שירות לקוחות

מוקד טלפוני שתפעיל עבורכם חברה מתמחה יהווה עבורכם כרטיס ביקור אקטיבי לעסק: אלו הפנים של העסק שלכם כלפיי 'השוק' מול הלקוחות שלכם, זוהי הזורע המבצעת מול הלקוחות שלכם, זוהי שפת-התקשורת של העסק שלכם עם קהל מרוצה או עם קהל שיש לו השגות/תלונות/בקשות מיוחדות - מוקד שירות באאוטסורס הוא הכתובת שאליה מתנקזות הפניות של הלקוחות שלכם ומקבלות אצלה מענה סובלני, סבלני, אדיב ויעיל.

עם קבוצת ברק תוכלו לישון בשקט ולדעת שהלקוחות שלכם בידיים טובות, שהם מטופלים על ידי נציגי שירות בכירים, שכל מטרתם היא שהלקוחות שלכם יהיו שבעי רצון ויקבלו מענה מושלם לפנייה שלהם אליכם.

 

רוצים פרטים על מוקד שירות חיצוני או גיוס של אנשי שירות ומכירות? טלפנו 052-4423268

או השאירו לנו פרטים בתחתית העמוד, נחזור אליכם ונשמח לסייע.

אולי יעניין אותך גם:
FB