052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

מוקדי מכירות

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושא מוקדים טלפוניים
  4. מוקדי מכירות
אישה במוקד טלפוני

יש לכם עסק/חברה? חשוב לכם למקסם את פוטנציאל המכירות? אחד הכלים המרכזיים לחיזוק מערך המכירות של אלפי עסקים הוא הפעלת מוקד מכירת במיקור חוץ. מוקדים טלפוניים מופעלים לצרכים שונים בארגונים שונים, במגזר הפרטי, העסקי והמוסדי ומהווים פלטפורמה סופר-יעילה לשיפור רף המכירות ורמת השירות.

המגמה של מעבר עסקים לתפעול מוקדים באאוטסורסינג קיבלה תאוצה בישראל סביב שנת 2000 והתעצמה אף יותר עם כניסת תשתיות האינטרנט לכל מערכות החיים שלנו. הצורך של קהלים רבים וקבוצות רחבות בציבור לקבל מענה ושירות זמינים ולאפשר קניה באונליין הניע הקמה של יותר ויותר מוקדי מכירות ומוקדי שירות שמילאו אחר הצרכים האלה.

היום רב החברות המובילות בישראל מפעילות מוקד חיצוני, שמייעל את הפעילות שלהן, מגדיל את סל העסקאות, מייצר הכנסות, מסייע בשימור לקוחות ומספק מענה ללא הגבלת זמן ו/או מקום.

חשוב לציין שמוקד מכירות מקצועי יכול לסייע לא רק לעסקים גדולים, אלא גם לחברות שהפעילות שלהן פחות רחבה. לכן, בין אם העסק שלכם פעיל בנפחים גדולים ובין אם מדובר בפעילות מקומית סולידית יחסית – אין ספק שמוקד מכירות יכול לתרום משמעותית להצלחת העסק ולהגדלת נפח המכירות.     

הקמת מוקד מכירות

תפעול וניהול של מוקד מכירות מהווה אופרציה מורכבת. הקמת מוקד מכירות שיתאים לעסק שלכם מצריכה גיוס אנשי מכירות, הכשרה והדרכה שלהם, תפעול מערכות טכנולוגיות חכמות, למידה לעומק של המוצרים/השירות שהעסק שלכם מציע, התאמת שיח-המכירה למאפייני העסק שלכם, ידע בטכניקות של סגירות עסקאות (בדגש על עסקאות טלפוניות) ייצוג העסק ברמה הגבוהה ביותר מבחינת אמינות, שירותיות וכך הלאה. את כל זה יש מי שיודע לבצע במקצוענות מושלמת: חברה שמתמחה בהקמת מוקד מכירות ובתפעולו. 'איך שלא תהפכו את זה', אם תמשיכו לפעול עצמאית ולהעסיק שני אנשי מכירות-שטח ולהאמין שבזה העסק שלכם יכול להסתפק – בכך אתם עצמכם מונעים מהעסק שלכם לצמוח ומעכבים אותו מלגדול מבחינת היקף מכירות ויצירת הכנסות.

גיוס אנשי מכירות במיקור חוץ

כמה שעות ביום אתם באמת משקיעים בעסק שלכם נטו? כמה זמן וכסף 'בורחים לכם מבין האצבעות' על פעולות ש'גונבות' מכם אנרגיה חשובה וזמן יקר מדי? אם הייתם מפנים לעצמכם לכם את ההתעסקויות האלה, הייתם יכולים לבצע מהלכים באמת חשובים לטובת צמיחת העסק. אז איך תוכלו להתעסק, בנוסף לכל מה שאתם כבר עושים, גם עם גיוס אנשי מכירות, הכשרה שלהם, ניהול שלהם בפועל, התעסקות עם כח אדם, ניהול משמרות ומשכורות?! ממתי 'נהייתם' מומחים בהקמת מוקדי מכירות?! עשיתם קורס מזורז לזה?! יש לכם עסק לנהל, לא?!

המלצה חמה: אל תנסו את זה בבית! חשוב להבין שגיוס אנשי מכירות הוא התמחות בפני עצמה.  מדובר בתהליך מורכב, די סיזיפי למען האמת, שעדיף להעביר אותו לידיים מקצועיות, לחברה שמתמחה בהקמה ובניהול של מוקדי מכירות.

קבוצת ברק היא מהמובילות בישראל בתחום של הפעלת מוקדי שירות ומכירות, היא יכולה להקים ולנהל עבורכם בפועל את מוקד המכירות, למקסם עבורכם את פוטנציאל-השוק שלכם בכל יום מחדש ולשחרר אתכם מראש מה'תיק' הזה של גיוס אנשי מכירות במיקור חוץ ותפעול מערך מורכב מהסוג הזה. זוהי גם ההזדמנות שלכם 'על הדרך' לבסס תדמית חיובית לעסק.

בניית מוקד מכירות

על מנת שהעסק שלכם יעמוד ביעדי המכירות שהצבתם לעצמכם, ואולי אפילו יטפס מעליהם, כדאי לכם לשקול הפעלת מוקד מכירות באאוטסורסינג. צעד כזה יבטיח לכם חסכון של הרבה זמן וכסף, יאפשר לכם להתפנות לניהול העסק בשוטף, להכין ולממש תוכניות אסטרטגיות לצמיחת העסק, ויוביל את רף המכירות שלכם לליגה אחרת.

ברגע שעבודת המכירה עוברת למוקד מכירות שאנשיו מיומנים מזה שנים בסגירת עסקאות, העסק שלכם עובר ל'פס ייצור' במובן הטוב של המושג, ופוטנציאל הגדלת המכירות שלו עולה פלאים. ברגע שיש תשתית מקצועית מותאמת בול למאפייני העסק ולקהלי המטרה שלכם – התוצאות משתפרות ומדברות בעד עצמן.

מוקד מכירות ייעודי לעסק שלכם – גם אם אתם עדיין לא 'קוקה קולה'...

אם אתם חושבים שרק גופים ממש גדולים צריכים להיעזר בשירות של מוקד מכירות חיצוני, ושאולי זה 'גדול' על העסק שלכם, אז חשוב להבהיר שמוקד מכירות יכול להיות גם מערך של 2-5 נציגי מכירות וגם של 100-300 נציגי מכירות, הכל בהתאם לנפח העבודה ולאופי העסק. אתם לא צריכים להיות 'קוקה קולה' או YES או 'הילטון' בשביל ליהנות מיתרונות של מוקד מכירות Tailor made לעסק שלכם. חוץ מזה שאף עסק לא נולד 'מרצדס'...וגם למרצדס היו חבלי-לידה וכאבי-גדילה...

קבוצת ברק תדע לאתר ולהכשיר את נציגי המכירות הטובים ביותר לקידום העסק שלכם ולהתאים אליו את פעילותם באופן אופטימלי. רק נציגי מכירות שנבחרים בקפידה ומנוהלים בקפידה יודעים 'לשחק את המשחק' ברמה המקצועית ביותר ולהרים את רף העסקאות גבוה למעלה כמו ווי'נרים 'על מלא'.

 

רוצים פרטים על הקמת מוקד מכירות חיצוני?

תשאירו לנו פרטים בתחתית העמוד, נחזור אליכם ונשמח לסייע.

אולי יעניין אותך גם:
FB