052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

שירותי מיקור חוץ - אאוטסורס למוקד מכירות

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושא מוקדים טלפוניים
  4. שירותי מיקור חוץ - אאוטסורס למוקד מכירות
מכירות במיקור חוץ

עולם העסקים בעידן של היום הוא עולם של התמחויות. אם פעם חברה שנתנה שירות בתחום מסוים יכלה להציע 'על הדרך' שירותי-מישנה גם בתחומים שהיא לא בדיוק מתמחה בהם, הרי שהיום זה לא קורה. היום מדובר במגרש של מקצוענים, שבו כל 'שחקן' מתמקד בתחום האחריות שלו ומתמקצע בו לעומק ולרוחב.

זוהי גם הסיבה שיותר ויותר חברות וארגונים בוחרות היום בשירותי מיקור חוץ, שבמסגרתם הם נותנים לאנשי מקצוע מיומנים לנהל את מערך המכירות שלהם על הצד היעיל ביותר והרווחי ביותר. ברגע שמערך המכירות בעסק שלכם יעבור לידיים מקצועיות שירכזו עבורכם את פעילות המכירות במלואה, התוצאות ידברו בעד עצמן.

אז מה זה בעצם מיקור חוץ במכירות?

זהו שירות שניתן לעסק/ארגון/חברה על ידי גוף חיצוני שמרכז עבורו פעילויות כמו: הפעלת מוקד שירות, הפעלת מוקד מכירות, הפעלת מערך טלמרקטינג, מערך טלמיטינג (קביעת פגישות) מערך גבייה, מוקד משלוחים, מוקד שירות לקוחות, מוקד סקרים, וכך הלאה. ברוב המקרים השירות מתבצע ממיקום חיצוני על ידי מוקדנים/אנשי מכירות/נציגי שירות שהוכשרו לכך נקודתית, שעברו הדרכות ייעודיות ושיש להם ידע וכישורים רלבנטיים לסוג השירות הנקודתי שאותו הם מספקים לארגון/לעסק. כך למשל, מוקדי מכירות במיקור חוץ או מוקדי שירות חיצוניים פועלים בישראל עבור גופים בולטים במשק, ביניהם: YES,HOT, חברת החשמל, רכבת ישראל, תאגידי המים, הבנקים הגדולים, מי עדן, עיריות ומועצות מקומיות, אגד, דן ואחרים. 

 

מוקדי מכירות – מערך מקצועי ומיומן שמשדרג את גרף המכירות לאלפי עסקים בישראל

מהם היתרונות של הפעלת מוקד מכירות במיקור חוץ? (רשימה חלקית בהחלט)

* הוזלת עלויות: אין צורך לגייס אנשי מכירות, להדריך/להעסיק צוותי מכירות, אין צורך להקצות מיקום פיזי בחברה/בעסק לאולם שבו יושבים נציגי המכירות, אין התעסקות עם כח-אדם, ניהול משכורות של מוקדנים וכו'

* חסכון בזמן: אתם פטורים מהתעסקות יומיומית של ניהול הליכי מכירות, ופנויים לפעול בעסק ב'אגפים' שבאמת מצריכים את תשומת הלב שלכם

* העברת פעילות המכירות לנציגי מכירות מקצוענים, שמכירות זוהי ההתמחות שלהם ושבזכות המיומנויות הנקודתיות שלהם במכירות, ההישגים שלהם בתחום מעולים. המשמעות היא יותר מכירות לעסק שלכפ=יותר הכנסות.

* מיקסום פוטנציאל הקנייה של הלקוחות, בזכות העובדה שאנשי מכירות מיומנים מנהלים את תהליך המכירה

* ניהול תהליכי UP SALE (מכירה של מוצרים נוספים) בצורה מקצועית ונינוחה, וברוב המקרים בהצלחה יתרה

* בניית דאטה בייס מסודר של לקוחות פוטנציאליים

* זמינות 24/7 ללקוחות הפעילים וללקוחות הפוטנציאליים (או לפחות זמינות בתדירות נוחה ונגישה)

* יכולת להתמודד גם עם לקוחות לא מרוצים, על ידי מתן מענה של אנשי מקצוע מיומנים, שהוסמכו לטפל גם ב'התנגדויות', בתלונות, בסיטואציות השונות שתהליך המכירה יכול 'להנפיק' בעקבותיו

* אפשרות לפעול ברמה של B2B וגם ברמה של B2C

* הפעלת מערך מכירות עם כלים טכנולוגיים מתקדמים ומערכות חכמות שמאפשרות ניהול יעיל של התהליך

 

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים ספק מכירות בשירותי מיקור חוץ?

כמו בכל תחום, יש מקצוענים אמיתיים שבאים 'לטרוף' את השוק עם הכישרון הנדרש ועם 'ארסנל הכלים' הרלבנטי, וישנם השחקנים ה'בינוניים'. כשאתם עומדים לבחור ספק שירות שיפעיל עבורכם מוקד מכירות לעסק אסור לכם להתפשר! אתם צריכים לעסק שלכם את ה'כרישים' של התחום, לא פחות! איך מזהים את החברות המובילות בהפעלת מוקדי מכירות ובתפעול נציגי מכירות 'קילרים'?

 

איך תבחרו נכון את החברה שתפעיל עבורכם מוקד מכירות באאוטסורסינג?

* לבדוק כמה שנים החברה פעילה

* לבדוק כמה שנים החברה מתפעלת מוקדי מכירות בפועל

* לבדוק כמה נציגי מכירות יש בחברה וכמה יכולים לעמוד לשירות העסק שלכם

* לבדוק מיהם הלקוחות שלה, לבקש מהם חוות דעת על השירות

*  להיפגש להיכרות עם החברה, לבקש לראות את מוקד המכירות בפועל אם אפשר

* לבדוק עם איזה מערכות טכנולוגיות CRM) וכו') החברה עובדת ועד כמה הן מתקדמות ומתאימות לעסק שלכם או יכולות לעבור אדפטציה למאפייני העסק שלכם

*   לבקש הצעת מחיר לשירות לפחות משתי חברות מתמחות בתחום  

 

 אילו מוצרים ניתן למכור באמצעות מיקור חוץ?

מגוון המוצרים והשירותים שניתן למכור בשיטה הזו הוא רחב ביותר, ממוצרי צריכה דרך מוצרי תרבות ופנאי ועד למוצרים טכנולוגיים ולמוצרי יוקרה. למשל: תכשיטים, שירותי טלוויזיה בכבלים, מנוי לתיאטרון, מתנות, בגדים, רהיטים, ועוד.

 

מוקד טלמרקטינג קול סנטר במיקור חוץ – השגריר הכי חשוב של העסק שלכם

אם תחשבו על כל היתרונות של הפעלת מערך מכירות במיקור חוץ, תבינו שהעסק שלכם יכול לעבור להתנהלות הרבה יותר יעילה, חכמה ורווחית. אתם יכולים לחסוך לעצמכם זמן יקר ולהרוויח רף-מכירות עולה. מוקד מכירות שמתנהל ביעילות הוא שגריר מעולה שלכם ל'שוק' שם בחוץ, העסק שלכם מיוצג ברמה הגבוהה ביותר מול לקוחות פוטנציאליים ואנשי מכירות מיומנים פועלים מולם על פי תסריטי שיחה מותאמים לעסק שלכם/למוצר שלכם, הם מיומנים בהנעה לפעולה ובהתמודדות עם 'התנגדויות' ובתהליכי UP SALE ובידיהם להביא את מערך המכירות של העסק למיקסום הפוטנציאל שלו. המשמעות היא שעם מוקד מכירות במיקור חוץ העסק שלכם מוכר יותר ואתם מרוויחים יותר. אז...למוקד, היכון, רוץ!  

 

רוצים לקבל הצעת מחיר על מוקד מכירות במיקור חוץ? השאירו פרטים בתחית העמוד ונשמח לחזור אליכם.

 

 

אולי יעניין אותך גם:
FB