052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

מוקד טלפוני במיקור חוץ

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושא מוקדים טלפוניים
  4. מוקד טלפוני במיקור חוץ
מוקד טלפוני

מה יכול לקדם את העסק/החברה שלך לסטנדרטים של החברות המובילות במשק? מה עוד ניתן לשפר בעסק שלך על מנת לייצר בולטות, בידול, יתרון מובהק מול המתחרים? אולי כדאי לבחון את רמת השירות בעסק שלך? לבדוק מהי רמת הזמינות ללקוחות, האם הם מקבלים מענה הולם לפניות שלהם, האם יש שביעות רצון גבוהה בקרב הלקוחות של העסק ליחס אליהם? האם העסק עומד באתגר השירות, האם אתם מסוגלים לעשות את זה לבד? מה אפשר לעשות על מנת לעלות מדרגה בעניין הזה? רוב הסיכויים שמוקד טלפוני במיקור חוץ יכול לתרום משמעותית לשדרוג העסק שלכם, יש להניח שגוף מקצועי שמתמחה בהפעלת מערכי שירות ומכירות יעשה את זה הרבה יותר טוב מכם.  

קבוצת ברק מתמחה בהקמה ובניהול של מערכי שירות ומכירה, היא מפעילה עשרות מוקדים למאות עסקים בישראל ומעסיקה מאות נציגי שירות ומכירות מיומנים ומנוסים. שווה לכם לשקול להיעזר בידע ובניסיון שלה ולהעביר אליה את תפעול מערך השירות/המכירות של העסק.

אאוטסורס מכירות

במקום להשקיע אינסוף משאבים בגיוס אנשי מכירות ובהכשרתם, במקום לשרוף זמן יקר על ניהול מוקדנים, התעסקות עם משמרות, משכורות, יעדים, הדרכות – קחו את ההזדמנות בשתי ידיים ותעבירו את ההגה של ניהול המכירות (או השירות) לחברה מתמחה שזה מה שהיא יודעת לעשות על הצד הטוב ביותר. ברגע שתעבירו את הפעילות למתכונת של אאוטסורסינג, תבינו איך הכל יכול להתנהל הרבה יותר ביעילות, כמו על 'פס ייצור', איך הלקוחות שלכם יכולים לקבל מענה הרבה יותר יעיל, זמין, אדיב – שמבטיח גם להעלות את רף המכירות בעסק. וגם כמובן איך אתם מתפנים לניהול השוטף של העסק עם מלוא תשומת הלב שנדרשת לזה.

אאוטסורס שירות

הרבה מהארגונים והעסקים המובילים בישראל נעזרים בחברות שההתמחות שלהן היא אאוטסורס שירות. זה חוסך זמן וכסף ומייעל את העבודה בצורה דרמטית. ההספק של מוקד מקצועי שמפעיל אנשי שירות כמעט תמיד יהיה גבוה הרבה יותר מזה של נציגים 'מזדמנים' מתוך הארגון. ברוב המקרים, רמת המיומנות של סטודנטים שמועסקים 'על הדרך' בתפקידי שירות לא מגיעה לזו של צוותי-שירות מיומנים שעברו מיונים, הכשרות והדרכות במוקד שירות של חברה ייעודית.

חשוב שתכירו לפחות חלק מהיתרונות של מיקור חוץ בתחום השירות, הנה חלק מהם:

* התאמת תסריט-שיחה ספציפית לעסק שלכם על ידי אנשי מקצוע מיומנים, שיודעים איך נכון לפעול מול הלקוחות שלכם: לעצב שפה, תוכן, טון דיבור, פתרון בעיות יעיל וזריז באמצעות תקשורת פתוחה, וכך הלאה.

* שימור לקוחות באמצעות שירות לקוחות מקצועי במרה הגבוה ביותר.

* חיזוק המוניטין של העסק/החברה שלכם, בזכות מתן מענה מקצועי שתורם לשביעות רצון הלקוחות.

* השבחת תפעול מערך השירות שלכם באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות שברוב המקרים לכם אין את המשאבים לרכוש אותן ו/או לתפעל אותן.

* זמינות מקסימלית ללקוחות, במגוון כלים וממשקים: טלפוניה, וווטסאפ, אונליין, מערכת CRM, 'ענן' ועוד

* היעדר תלות באיש מקצוע ספציפי: צוות שלם עומד לרשות העסק שלך/כם, ערוך לתת מענה מקצועי וזמין.

* חיזוק המוניטין של החברה/העסק באמצעות שירות ברמת מצוינות.

מוקד מכירות חיצוני

ההחלטה להעביר את תפעול מערך המכירות לחברת אאוטסורסינג יכולה ללא ספק לשדרג את ההישגים של העסק 'בקופות', לייצר יותר עסקאות ולהעלות את רף המכירות לגבהים חדשים. העובדה שמוקד מכירות מקצועי חיצוני מייצג את העסק שלכם באמצעות אנשי מכירות מיומנים שזו מלאכתם במשך שנים מגדילה את האפשרות 'לתרגם' כמה שיותר מגעים עם לקוחות פוטנציאליים למצב של עסקה/מכירה בפועל.

קבוצת ברק מיומנת בהקמת מוקדי מכירות ושירות ובתפעולם עבור חברות מכל תחומי המשק, ביניהם: סלולר, אופנה, טכנולוגיה, מזון, תקשורת, נדל"ן. נציגי המכירות שהקבוצה מגייסת נבחרים בהקפדה ועוברים הכשרות על בסיס קבוע, בהתאמה לכל עסק. חשוב לבחון את האופציה הזו לפני שנכנסים להקמת מערך כזה באופן עצמאי Inhouse , מעצם העובדה שהעברת ה'שרביט' לחברת מיקור חוץ יכולה להניב רק התייעלות וטוב.

חשוב להזכיר שמוקד מכירות (או שירות) גם אם הוא מתופעל על ידי חברה חיצונית מתפקד בשם העסק שלכם לכל דבר ועניין ושהתקשורת מול כל הגורמים הרלבנטיים מטעמו בשימכם מתבצעת תוך שמירה על ערכי החברה/העסק שלכם ושמירה על ערכי העסק והחזון שלו/שלכם.

רוצים פרטים על מוקד שירות/מכירות חיצוני? השאירו פרטים בתחתית העמוד ונשמח לסייע.

 

 

אולי יעניין אותך גם:
FB