052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

מוקד מכירות חיצוני בהתאמה אישית

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושא מוקדים טלפוניים
  4. מוקד מכירות חיצוני בהתאמה אישית
איש מכירות גרף

אם הארגון/העסק שלכם מפעיל צוות מכירות במסגרת הפעילות השוטפת שלו, כדאי שתשקלו הפעלה של מוקד מכירות במיקור חוץ (אאוטסורסינג) מהלך שעשוי לשפר משמעותית את רף המכירות בחברתכם. אלפי חברות וארגונים בישראל וברחבי העולם מפעילים מוקדי מכירות באמצעות חברות חיצוניות שהפעלת מוקדים זו ההתמחות שלהן. הפעלת מערך מכירות באמצעות מוקד מקצועי מיומן שזו ההתמחות הקונקרטית שלו יכולה לחסוך לכם הוצאות משמעותיות ולקדם הכנסות גבוהות ממכירות. 

גיוס נציגי מכירות

כשתבחרו להיעזר בשירות של מוקד מכירות חיצוני, תהיו חופשיים מהתעסקות עם גיוס נציגי מכירות, לא תצטרכו להוציא אנרגיה ומשאבים על גיוס כח אדם, על הדרכות ועל הכשרת עשרות (או מאות) מוקדנים ומנהלי משמרת והעסקתם. זה יפטור אתכם מהתעסקות עם ניהול מצבת כח אדם ו'שיבוצים' מורכבים, ישחרר אתכם  מהפקת דוחות-שכר וישאיר לכם זמן-נטו לניהול השוטף של העסק, בידיעה שמערך המכירות שלכם מטופל ומנוהל ברמה הכי מקצועית שיש, מבלי שאתם מעורבים בזה ו'שורפים' על זה זמן יקר. "זמן זה כסף", ומוקד מכירות חיצוני מקצועי יפנה לכם זמן לעשות יותר כסף: אתם תתפנו ליזום מהלכים אסטרטגיים ולטפל במחלקות אחרות בארגון, ומערך המכירות במוקד (החיצוני) יפעל בכל המקצועיות לקדם את המכירות שלכם.

מוקד מכירות במיקור חוץ

חברות שמתמחות בתפעול מוקדי מכירות מעסיקות כח-אדם מקצועי ומיומן, הן דואגות לגיוס כח אדם מתאים ולהכשרתו, הן מעבירות את הנציגים הדרכות שוטפות, מקיימות סדנאות בתחומי המכירות ומתאימות קונקרטית כל מערך מכירות לכל ארגון/עסק על פי צרכיו. זה אומר שברגע שאתם בוחרים מוקד מכירות חיצוני אתם מקבלים שירות מיומן של נציגי מכירות שנבחרו בקפידה והוכשרו ברמה הגבוהה ביותר לביצוע מכירות, לעמידה ביעדים ולהגעה להישגים גבוהים.   

קבוצת ברק מיומנת בגיוס אנשי מכירות, בהדרכתם ובהצבת יעדי מכירה מאתגרים לכל צוות מכירות שבניהולה. אנשי המכירות שהקבוצה מגייסת נבחרים ב'פינצטה' ועוברים הכשרות ייעודיות בהתאם לכל חברה/עסק שאותם הם משרתים, ברמת TRIPPLE  A ומתפקדים ברמת אחריות כאילו היו עובדי הארגון עצמו. החברה מתמחה בהפעלת מוקדי שירות ומוקדי מכירות מזה למעלה מעשור.

תשלום פר מכירה

ברוב המקרים, חברות שירותי האאוטסורסינג מציעות מגוון מסלולי התקשרות. אפשר להתקשר איתן במתכונת של ריטיינר וגם על בסיס הצלחה, כלומר שההתקשרות אפשרית גם על תשלום פר-מכירה. אופציה של תשלום פר מכירה היא כמובן מאוד נוחה, בזכות העובדה שהתשלום הוא באמת לפי תוצאות-נטו, במסלול 'על בטוח' ללא 'הימורים' על הישג כזה או אחר, אלא מבוסס על מספר העסקאות/המכירות שבוצעו בפועל.

שירות מכירות מנוהל

חשוב גם לקחת בחשבון שהקמת מערך מכירות טלפוני כרוך בידע, ניסיון, בתפעול ובהתאמה של מערכות אוטומציה ומערכות טכנולוגיות מורכבות. מדובר כאן, מן הסתם, במהלך יקר מאוד שדורש מומחיות ייעודית רבת זרועות, כך שאם העסק/החברה שלכם נמצאת בשלב שמצריך שירות מהסוג הזה, עדיף לכם חד משמעית להימנע מכניסה לתהליך כזה מורכב, ופשוט להיעזר בשירות של חברה שמתמחה במיקור חוץ ובהקמת מוקדי מכירות ותפעולם.   

שירותי מיקור חוץ – השגריר שלכם    

חשוב להבין שמערך המכירות של כל חברה הוא גם בעצם סוג של 'שגריר', מעצם העובדה שאנשי המכירות נמצאים בתקשורת מול לקוחות פוטנציאליים של החברה (וגם מול לקוחות פעילים קיימים) באים איתם במגע על בסיס יומי, מסבירים על המוצרים ו/או על השירותים שהחברה מספקת ומבצעים את עסקת המכירה בפועל מול הלקוחות – כל זה מחייב את אנשי המכירות שמועסקים בחברות האאוטסורסינג גם לרמת שירותיות גבוהה, במקביל לכישורי המכירה שלהם.

אנשי המכירות שמנהלים שיח בשם החברה ובשפת המותג של החברה הם הפנים של החברה, הם מכתיבים את הפנים של החברה כלפי השוק, 'בחוץ'. גם מהסיבה הזו חשוב להבין את כובד האחריות שבבחירת אנשי מכירות ובצורך להכשירם בסטנדרט זהה לסטנדרט הגבוה של החברה בכל פרמטר. זה אומר שיחד עם העובדה שמדובר בחברה חיצונית, יש כאן נציג מכירות כביכול 'מבפנים', שמדבר בשפת המותג, מחובר ל-DNA העסקי של החברה, כזה שהוכשר לפעול בשם החברה, לייצג אותה מול השוק, ולבצע בשמה מכירות וסגירת עסקאות.

קבוצת ברק מיומנת בהקמת מוקדי מכירות בהתאמה אישית לכל תחומי המשק, ביניהם: סלולר, אופנה, הייטק, קמעונאות, תקשורת, נדל"ן ועוד והיא עושה את זה בהצלחה יתרה. אם אתם שוקלים להסתייע בחברה שזו ההתמחות שלה – חשוב שתבחרו את הטובה ביותר.

 

רוצים פרטים על מוקד מכירות חיצוני? 

השאירו לנו פרטים בתחתית העמוד, נחזור אליכם ונשמח לסייע.

 

אולי יעניין אותך גם:
FB