052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

השמה מכירות טלפוניות ושטח - גיוס נציגים

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושא מוקדים טלפוניים
  4. השמה מכירות טלפוניות ושטח - גיוס נציגים
תמונה של מוקד

המוצר הכי איכותי בכל קטגוריה לא יוכל להימכר אם לא תהיה לו חשיפה משמעותית ואם לא יעמוד מאחוריו מערך מכירות מקצועי ומיומן. הקמת מוקד מכירות היא אופרציה שדורשת ידע מקצועי ייעודי ומשאבים כלכליים שלא תמיד עומדים לרשות העסק וגם אם כן, אז חבל להיכנס עצמאית למערך ההוצאות שמהלך כזה דורש. עדיף לשכור שירותים של חברה שמתמחה במיקור חוץ ולחסוך כך הרבה כאבי ראש והוצאות כספיות.

יש לכם עסק, יש לכם מוצר-כוכב שהייתם רוצים לקדם, להחדיר אותו לשוק ושיימכר בהצלחה? לא תוכלו לעשות את זה בלי מערך מכירות מקצועי ובלי פעילות שיווקית מתאימה. אז איך כדאי להתחיל?

מוצר נולד – כוכב נולד. למכירות, היכון, צא!

אלפי חברות ועסקים מתנהלים באמצעות מוקדי מכירות ושירותי מיקור חוץ כחלק מהפעילות העסקית השוטפת שלהם. אינספור מוצרים ושירותים נמכרים היום באמצעות אנשי מכירות שמייצגים אתרים שונים, שירותים בתחומים שונים, חנויות אונליין, יצרנים, יבואנים ועוד. מהם היתרונות שטמונים בהסתייעות במוקד מכירות של חברה מתמחה?

  • חסכון בזמן
  • חסכון בהוצאות כספיות גבוהות
  • ניהול לקוחות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות
  • ניהול מכירות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות
  • מכירת המוצר במקצועיות, בשקיפות, באמינות, עם מענה אנושי שמעניק ללקוחות תחושה של בטחון בקניה
  • המוצר מקבל את כל הבמה: אנשי המכירות מסבירים עליו ועל יתרונותיו בפירוט ובהרחבה לקהל המטרה
  • מיקסום פוטנציאל המכירות של המוצר, כולל ביצוע UPSALE
  • פטור מהתעסקות בגיוס אנשי מכירות ובהכשרתם
  • זמינות בתדירות גבוהה ללקוחות הפוטנציאליים

גיוס מאסה למכירות

קבוצת ברק בעלת וותק של למעלה מ-20 שנה בתחום של מיקור חוץ, מתמחה בהקמת מוקדי מכירות ובשירות גיוס בריטיינר, בהפעלת מוקדי שירות ובניהול מערכי שיווק ומכירות מתקדמים באאוטסורסינג.

קבוצת ברק חתומה על ניהול והקמה של עשרות מוקדי שירות ועל העסקתם של אלפי נציגי שירות בישראל, לטובת מתן שירות בארגונים בסדר-גודל בינוני, כמו גם במערכות של גופים גדולים, מהמגזר הפרטי ומהמגזר העסקי והמוסדי.

שירות של חברה מהסוג הזה יכול להעניק לעסק שלכם את התשתית המקיפה לתפעול מוקד מכירות מצליח, שייצג את העסק בצורה מקצועית ויקדם מכירות והכנסות לעסק. 

גיוס אנשי מכירות

גיוס אנשי מכירות הוא תחום מקצועי בפני עצמו. איתור כח אדם מתאים לתפקידי מכירות הוא לא מהלך שכל עסק יכול לבצע ביעילות. לא כל עובד טוב (או אפילו מצטיין) הוא בעל כישורי מכירות או יכול להיעשות כוכב במכירות אחרי הכשרה מתאימה. חברה שמתמחה בגיוס אנשי מכירות יודעת לזהות את העובדים המתאימים לסוג כזה של פעילות, להשקיע בהם את מערכי ההדרכה הנכונים ולהביאם לכשרות מקסימלית לתפקיד.

השמה למוקד טלפוני

גיוס כח אדם לתפקידי מכירות נעשה לרוב בתהליך הכולל מספר שלבים, ביניהם: ראיון אישי, סימולציות של משא ומתן ושל שיחות מכירה ובדיקת רמת תקשורת בינאישית. תפקיד של נציג מכירות טלפוני מצריך תכונות מסוימות, כמו: סבלנות, יכולת להקשיב, יכולת הכלה, מיומנות בסגירת עסקה ועוד. חברה למיקור חוץ תדע לגייס את האנשים המתאימים לתפקיד ולהכשירם. המסלול שיעברו נציגי המכירות יכלול נושאים מרכזיים בתחומי המכירות, ביניהם: ניהול משא ומתן, טיפול בהתנגדויות, טכניקות סגירת עסקה, עבודה עם מערכות טכנולוגיות, מערכות CRM ועוד. בסיום שלב ההכשרה אנשי המכירות יעברו תהליך השמה למוקד טלפוני. העבודה במוקד בפועל היא, לרוב, בצוותים של מספר אנשי מכירות העובדים במשמרת במקביל, העבודה עצמה מתחלקת לפחות לשתי משמרות ביום, לכל משמרת יש מנהל/ת משמרת, ו'מלמעלה' גם יש מנהל/ת מוקד שתפקידם לוודא את איכות הביצועים במוקד, לנהל את הצוותים, לתת תמריצים וכך הלאה. הרבה מוקדי מכירות עובדים גם בשעות מותאמות לעסקים בחו"ל (לעיתים שעות הפוכות מזמני פעילות עסקית בישראל) ויש בזה יתרון: פתיחת השוק למכירת המוצר לקהל רחב יותר, גם בחו"ל.

גיוס נציגי טלמרקטינג

השלב של גיוס אנשי מכירות והכשרתם הוא רק תחילת התהליך. ברגע שהצוותים 'כשרים לשירות פעיל' (למכירות פעילות, במקרה שלנו) אז מתחילה המשימה האמיתית לקרום עור וגידים: העבודה מול הקהל 'בחוץ', תהליך המכירה לקהל האמיתי. במרבית החברות המפעילות מוקדי מכירות יש אווירה חיונית, תחרותיות בונה, גאוות יחידה. עבודת הטלמרקטינג עצמה היא לא תמיד קלה, מתן מענה ללקוחות לא פעם מצריך סבלנות ואורח-נשימה יוצאי דופן, וחלק מהשמירה על נציגי המכירות בתפקיד ובמערכת בא לידי ביטוי בשמירה על  סביב עבודה נעימה, על אווירה טובה וחיובית, על הענקת בונוסים למצטיינים וכך הלאה.

היתרונות של קבוצת ברק בכל הקשור בהקמה ובתפעול של מוקדי מכירות, שירות וטלמרקטינג מקנים למאות לקוחות החברה שירות ברמה הגבוהה ביותר:

  • ניסיון עשיר בהקמה של מוקדי מכירות
  • ניסיון של שנים ארוכות בגיוס אנשי שירות ואנשי מכירות למוקדי מיקור חוץ
  • רקורד של שנים בהכשרות והדרכות כח אדם לתחומי השירות והמכירות
  • ניהול מערכות מידע ועבודה באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים ייעודיים למוקדי שירות ומכירות

קבוצת ברק מתמחה במיקור חוץ, בהקמת מוקדים ובשירות גיוס בריטיינר

 

רוצים לגייס אנשי מכירות או להקים מוקד מכירות חיצוני? טלפנו 052-4423268

או השאירו לנו פרטים בתחתית העמוד, נחזור אליכם ונשמח לסייע. 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:
FB