052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

מיקור חוץ מוקד שירות

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושא מוקדים טלפוניים
  4. מיקור חוץ מוקד שירות
נציג עם אוזניה

מתי בפעם האחרונה חיכיתם 'על הקו' למישהו בצד השני של הקו, שייתן לכם שירות?...מה אתם זוכרים מה'חוויה' הזו? איך הייתם רוצים שהחברה/העסק שלכם יתמודד עם סיטואציות מהסוג הזה? בטוח שאם זכיתם בשיחת שירות יוצאת דופן לטובה אתם תזכרו אותה, וכן, יש 'חיה כזו'! יש בישראל חברות/עסקים שמציעים שירות ברמה גבוהה ביותר ושנעזרים לשם כך בחברות חיצוניות, חברות שההתמחות שלהן היא הפעלת מוקדי שירות באאוטסורסינג (במתכונת של מיקור חוץ) שמגדירות מחדש את המושג 'שירות לקוחות'.

איך תדעו אם החברה/העסק שלכם יכול/ה להיעזר בשירות מהסוג הזה? תשאלו את עצמכם כמה שאלות בסיסיות, למשל:

* האם החברה שלכם זמינה ללקוחות שלכם 24/7 (או לפחות בטווח-שעות גמיש, נח וסביר)

* האם מחלקת השירות בחברתכם/בעסק שלכם יודעת לטפל גם בפניות מורכבות ובמקרים 'קשים' של לקוח מאוכזב/כועס/לקוח שרוצה לבטל עסקה/להחזיר מוצר וכדומה?

* האם נציגי השירות בחברתכם יודעים לנצל הזדמנות של קשר טלפוני חיובי עם לקוח למעבר מסטטוס של שיחת שירות לשיחת מכירה? (או לכל הפחות לשיחת ניסיון של-UP SALE?)

* האם אתם מתמודדים לבד עם נושא השירות ואין לכם בכלל מענה הולם בסוגיה הזו?

* האם אתם מזהים נטישת לקוחות בעקבות היעדר פתרון הולם ברמת השירות של העסק?

אם התשובות לשאלות האלו לא מספקות אתכם, קרוב לוודאי שהעסק שלכם זקוק לשיפור השירות. אחד הכלים היעילים ביותר לעשות את זה הוא הפעלת מוקד שירות במיקור חוץ. המשמעות של מהלך כזה היא שאתם מעבירים את כל פעילות השירות שלכם לידיים מקצועיות, לחברה שזו ההתמחות שלה, לחברה שערוכה לזה מבחינת כח אדם ומערכות טכנולוגיות, מבחינת הכשרת נציגי שירות ויישום מיומנות רלבנטית, תוך התאמה מדויקת לפעילות העסקית שלכם ותוך שאיפה להבאת העסק שלכם למצוינות בשירות.  

קבוצת ברק בזכות וותק של למעלה מ-20 שנה בתחום יכולה להביא אתכם לרמת שירות כזו שתשפר פלאים את איכות השירות ללקוחות שלכם ותחזק את התדמית הנתפסת של העסק שלכם.

מוקד שירות באאוטסורס

הפעלת מוקד חיצוני, אשר כשמו כן הוא – פועל מחוץ למשרדי החברה, ממוקם פיזית מחוץ לעסק, אבל מתפקד בשם העסק, מעניק שירות בשם העסק שלכם ומייצג אותו נאמנה, זוהי בחירה נכונה בדרך לשיפור משמעותי של כל מערך שירות, טוב ומקצועי ככל שיהיה. אין ספק שרק חברה שמתמחה בסוג כזה של פעילות יכולה באמת להתמודד עם אתגרי השירות בשנת 2023 ולענות על הסטנדרטים שהציבור היום מצפה להם ואך יודע לדרוש אותם. מהלך כזה מצד אחד פוטר אתכם מהתעסקות מתישה וסיזיפית, ומצד שני 'מעביר את ההגה' לתת בשימכם שירות ברמה הגבוהה ביותר לידיים המקצועיות ביותר. זה אומר, למשל, שאתם לא צריכים 'לתחזק' אולם-שירות מרווח עם ציוד טכנולוגי יקר ביותר בתוך שטח העסק/החברה, שאתם לא צריכים לדאוג לרווחתם של עשרות נציגי שירות שפועלים בשם העסק שלכם, זה אומר שאתם פטורים מהתמודדות עם גיוס כח אדם למערך השירות וניהול כח אדם במערך השירות ושבעצם כל המערך-התפעולי המורכב הזה לא 'נופל' עליכם. החברה שאותה תבחרו להעביר אליה את פעילות השירות היא זו שתתמודד עם הסוגיות האלה ותדאג לנהל אותן בפועל.

קבוצת ברק מתמחה בהקמת מוקדי שירות ובתפעול מוקדי שירות עבור חברות, עסקים וארגונים מכל תחומי המשק. מערכי השירות שלה סייעו למאות עסקים בישראל לייעל את פעילותם, לחסוך בהוצאות כח-אדם ובעלויות מטורפות של ציוד טכנולוגי מתקדם בתחומי ה- CRMלהרחיב את מאגר הלקוחות ולהגדיל הכנסות.

מוקד שירות לקוחות

מוקד שירות מקצועי שיפעל עבורכם יוכל לקחת את החברה/העסק שלכם למקום שממנו מעגל הלקוחות שלכם יתרחב ופוטנציאל ההכנסה של העסק יגדל. סקרי צרכנות שבוצעו בכל רחבי העולם מחזקים את העובדה שככל שהעסק מעניק ללקוחותיו שירות ברמה גבוהה יותר, כך הוא מצליח יותר וזוכה להעדפה ברורה ביחס למתחרים. ארגונים ועסקים מובילים בעולם מעידים על חשיבותה המכרעת של איכות השירות בהצלחה שלהם ועל העובדה שההשקעה שלהם במערך השירות היא בין ההשקעות הגבוהות שבוצעו לקידום הארגון/העסק.

תנסו לדמיין גופים חשובים כמו רכבת ישראל, מוקדי העיריות וקופות החולים, למשל, ללא מערך שירות 'משומן' ומקצועי. אין ספק שרמת השירות שלהם היתה מעוררת הד ציבורי של אי שביעות רצון, בלשון המעטה. כל גוף שמכבד את עצמו יודע שהפנים שלו כלפי הציבור באות לידי ביטוי באיכות השירות שהוא מעניק לציבור.

גיוס נציגי שירות

יתרון מובהק נוסף שיש לחברות שמתמחות בהפעלת מוקדים במיקור חוץ (בין אם זה לצורך ניהול מכירות ובין אם זה לצורך תפעול השירות) טמון  בעובדה שהן גם אחראיות על כל הנושא של גיוס כח-אדם מתאים, הכשרתו בפועל והעסקתו. צריך להבין שגיוס נציגי שירות איכותיים באמת זה תהליך שרק גוף שמתמחה בתחום יכול לנהל בהצלחה לאורך זמן. תפקידם של נציגי השירות הוא שוחק ומורכב, הם 'סופגים' לא פעם כעסים והתבטאויות לא נעימות מצד לקוחות, לא כל אחד בנוי להיות נציג שירות ולא כל עסק ניחן בידע הדרוש לאיתור נציגי שירות, להכשרתם המקצועית ולהעסקתם על בסיס קבוע. אל תסמכו על עצמכם שאתם מסוגלים לגייס נציגי שירות לעסק, להכשיר אותם ו'לתפעל' אותם באותה רמה שחברה מקצועית שמפעילה מוקדי שירות באאוטסורסינג יכולה לתפעל אותם. תשאירו לעצמכם זמן לעסוק בהיבטים האחרים של העסק, תחסכו לעצמכם זמן והרבה כסף ותנו למקצוענים לעשות לכם את השירות הזה, תרתי משמע.

קבוצת ברק תאתר ותכשיר עבורכם את נציגי השירות הטובים ביותר לעסק שלכם. היא מעסיקה מאות נציגי שירות במשך למעלה מ-20 שנה ויש לה את הכלים והידע שצריך על מנת לעמוד באתגר הזה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

 

רוצים פרטים על מוקד שירות במיקור חוץ? טלפנו 052-4423268

או השאירו לנו פרטים בתחתית העמוד, נחזור אליכם ונשמח לסייע.

 

אולי יעניין אותך גם:
FB