052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

נציגי מכירות באאוטסורס

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושא מוקדים טלפוניים
  4. נציגי מכירות באאוטסורס
תמונה של מוקד טלפוני

רוצים לשפר את מערך המכירות שלכם? מרגישים שהאופרציה של ניהול צוות מכירות תובענית מדי עבורכם? יש פתרון מעולה שיכול לשדרג לכם את המכירות ואת תפעול העסק ביעילות מרבית: העברת ניהול מוקד המכירות לחברה מקצועית שמתמחה בהפעלת מוקדים באאוטסורסינג. במקום שאתם תטרחו לאתר, לגייס ולהכשיר נציגי מכירות ולהפעילם בשוטף, יעשו את זה עבורכם אנשי מקצוע, מטעם חברה שזו ההתמחות שלה.

גיוס נציגי מכירות

גיוס אנשי מכירות זו אופרציה בפני עצמה, שדורשת ידע, יכולת אבחנה והכשרה מתאימה. לא כל סטודנט שמחפש עבודה במשמרות יתאים לסוג כזה של עבודה. לשם כך נדרשות תכונות מסוימות, יכולות מסוימות, שיטות עבודה, הכשרה מתאימה, וכך הלאה. חברות שמפעילות מוקדי מכירות במשך שנים מיומנות באיתור כח אדם מהסוג הזה, בהדרכתו ובתפעולו. הן ערוכות לזה מבחינת גיוס, הכשרה, עריכת סדנאות מכירה, הצבת יעדי מכירות, מתן תגמול ותמריצים לנציגי המכירות וכו'.   

קבוצת ברק מתמחה בגיוס נציגי מכירות, בהקמת מוקדי מכירות/שירות ובתפעולם. נציגי המכירות שהקבוצה מגייסת נבחרים בהקפדה ועוברים הכשרות על בסיס קבוע, ועבודתם מותאמת נקודתית לכל עסק/ארגון שעבורו הם מצוותים. מוקד מכירות חיצוני שיתופעל על ידה עבור העסק שלכם יכול להביא למיקסום פוטנציאל השוק שלכם ולעלות את מפלס המכירות של העסק.

תשלום פר מכירה

בקרב חברות שמפעילות מוקדים באאוטסורסינג מקובל לגבש צוותי מכירות ולהכשירם נקודתית בהתאמה מקסימלית לכל ארגון שאותו הם נדרשות לשרת. גם במקרה של העסק שלכם, נציגי המכירות יוכשרו בהתאם לחזון השיווקי שלכם, בהתאם לשפת המותג ולערכי העסק, הם ילמדו לעומק על טיב המוצרים/השירות שאתם מציעים, יעברו סימולציות וסדנאות בתחומי המכירה ויתנהלו תחת פיקוח מתמיד של החברה ובמערך תומך של אמצעי טכנולוגיה מתקדמים.

אז איך הייתם רוצים לשלם על השירות?

מבחינת התגמול או מסלול התשלום שלכם לחברת האאוטסורסינג, בענף מקובל לעבוד במספר מסלולים עיקריים: ריטיינר, תשלום פר מכירה, תשלום לפי מכסת השעות שבמהלכן המוקד עובד עבורכם. בידקו מראש וסכמו בחוזה ההתקשרות מראש איזה מסלול הכי מתאים לצרכים שלכם ולתקציב שלכם.   

קבוצת ברק תדע לבנות לכם מסלול הצטרפות נח ומשתלם שיענה על צורכי העסק שלכם ברמה האופטימלית.

שירות מכירות מנוהל

כל תהליך מכירה הוא בעצם גם סוג של שירות. אחרי הכל, כל קונטקט עם לקוח בשם העסק מייצג את העסק ומייצר רושם והתייחסות של לקוחות פוטנציאליים כלפי העסק. יש חשיבות מכרעת לשירות שהלקוח מקבל גם אחרי שנתן בכם אמון, החליט על רכישה מכם וביצע את העסקה בפועל. נקודת האמון בין העסק שלכם ללקוחות שלו/שלכם אמורה להימשך גם אל הרבה מעבר לנקודת זמן המכירה בפועל. ככל שהלקוח יזכה בתחושה שהוא מקבל שירות מסור ומקצועי גם אחרי הקנייה, כך הוא ייתן אמון בעסק שלכם ויהפוך ללקוח נאמן/חוזר/קבוע שגם ממליץ עליכם לאחרים. שירות אחרי שלב המכירה הוא חשוב לא פחות מהשירות שלפני המכירה. מהסיבה הזו הרבה מוקדים באאוטסורס הם מוקדי שירות ומכירות – מתוך הכרה בחשיבות ובסינרגיה של שני התהליכים האלה. חשוב שתכסו את פעילות העסק מכל הבחינות בהקשר הזה ותהיו ערוכים לתת מענה מקיף ללקוחות שלכם.  

מוקד שמורכב מאנשי מקצוע מיומנים יידע לספק את כל המעטפת שהעסק שלכם זקוק לה. מוקד מכירות/שירות כזה יתפקד מול 'השוק' כאילו היה הוא העסק שלכם עצמו, תוך שמירה על ערכי החברה/העסק שלכם ועמידה בסטנדרטים הגבוהים שהצבתם לעצמכם. תחשבו כמה משאבים, זמן ו'כאבי ראש' ייחסכו מכם ברגע שתפעול וניהול מוקד המכירות שלכם יועברו לידיים מיומנות לחברה שאתם יכולים לסמוך עליה במלוא האמון.

 

רוצים פרטים על מוקד שירות/מכירות חיצוני? תשאירו לנו פרטים בתחתית העמוד, נחזור אליכם ונשמח לסייע.

 

אולי יעניין אותך גם:
FB