052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

מוקד טלמרקטינג במיקור חוץ

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושא מוקדים טלפוניים
  4. מוקד טלמרקטינג במיקור חוץ
בחורה במוקד טלפוני

יש לכם מוצר/שירות מנצח ועדיין אתם לא מצליחים למצות את פוטנציאל השוק שלכם לדעתכם? חברה מקצועית שהתמחותה מתן שירותי טלמרקטינג יכולה לקחת את ההגה עבורכם ולנהל את המערך המורכב הזה בצורה החכמה והיעילה ביותר לעסק שלכם. הנה כמה מהמהלכים שמוקד טלמרקטינג במיקור חוץ יכול לבצע עבורכם:

* איתור וגיוס נציגי טלמרקטינג

* הכשרת נציגי טלמרקטינג והדרכתם באופן מקיף ובהתאמה קונקרטית לצורכי עסק שלכם

* פילוח סגמנטים פוטנציאליים לעסק שלכם, בניית קהלי מטרה ממוקדים, בניית דטה בייס

*  הכנת תסריטי-שיחה ממוקדים למטרות השיווקיות של העסק שלכם

* קביעת פגישות בשטח לצוות המכירות של העסק

* ניהול יומן פגישות אונליין לסוכני המכירות 

* ביצוע עסקאות בפועל ומכירת מוצרים/שירותים שהעסק שלכם מציע

* תיעוד כל הפעילות במערכות טכנולוגיות מתקדמות במגוון ממשקים לטובת ייעול ניהול העסק שלכם

* פלטפורמה שיכולה לקדם הקמת מועדון לקוחות

שיווק במיקור חוץ

במקום שתשרפו זמן יקר על איתור אנשי שיווק, הכשרה והדרכה שלהם, העסקתם במשכורת חודשית, ניהול המוקד בפועל, הוצאה גבוהה על שכירות של אולם שישמש לאכלוס המוקד ולתפעולו – במקום שה'פרוייקט' הזה ייפול עליכם, תעבירו את המושכות לחברה במיקור חוץ, שההתמחות שלה היא הקמת מוקדים ותפעולם עבור חברות ועסקים. ברגע שמערך השיווק שלכם יעבור למערכת משומנת היטב, הכל ירוץ ויפעל כמו שעון שוויצרי ואין ספק שתראו תוצאות בשטח. הביצועים שמוקד טלמרקטינג במיקור חוץ יכול להשיג עבור העסק שלכם הם בכמה רמות מעל לכל מה שאתם יכולים להשיג בניהול עצמי של מערך מסוג כזה. היתרונות של חברת מוקדים באאוטסורסינג מאפשרים להגיע למיקסום הפוטנציאל של כל עסק. הנה כמה מהם:

* מיומנות בהליכי גיוס אנשי שיווק/מכירות/שירות והכשרתם

* עבודה עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות בתחומי ניהול לקוחות ושימור לקוחות

*  שימור היסטוריה של כל לקוח ולקוח, ו'שליפה' מיידית של נתוני הלקוח בזמן כל שיחה איתו

* הספק גבוה מבחינת כמות שיחות וטיפול בפניות

* זמינות בטווח שעות גמיש בהתאמה לצורכי העסק ולקוחותיו, כולל עבודה מול גורמים בחו"ל, בהתאמה

קבוצת ברק מיומנת בהקמת מוקדי טלמרקטינג ומכירות ובתפעולם עבור חברות מכל תחומי המשק. נציגי הטלמרקטינג שהקבוצה מגייסת נבחרים בהקפדה ועוברים הכשרות על בסיס קבוע, בהתאמה לכל עסק. אם חשוב לכם לייעל את העסק שלכם, למקסם את פוטנציאל השוק שלכם ולעלות את מפס המכירות, אין ספק שכדאי לכם לבחון שירות של חברת מיקור חוץ.

גיוס נציג מכירות טלפוני

בין אם העסק שלכם קטן, בינוני או גדול – אין שום הגבלה בהפעלה של מוקד חיצוני עבורו ובשמו. יש מוקדי מכירות של מספר קטן של נציגי מכירות, ויש מוקדים של כמה עשרות או מאות מוקדנים שמתמחים במכירות, הכל בהתאם לנפח הפעילות של העסק הרלבנטי. החברה שבה תבחרו תתאים את הפעילות לעסק שלכם מכל הבחינות במקסימום יעילות. פקטור חשוב מאוד בהקשר הזה הוא היכולת של חברה מקצועית לאתר ולהכשיר אנשי מכירות שמיומנים במכירות טלפוניות ולהתאים את העבודה של כל נציג מכירות טלפוני לפעול בשם העסק שלכם ולנהל שיחות מכירה אפקטיביות מול קהלי המטרה שלכם. נציגי מכירות שמועסקים במוקדי מיקור חוץ בקיאים במכירות בטלפון, הם הוכשרו בדיוק לזה ומכירים את כל 'סמטאות' המקצוע ואת כל הטכניקות שמובילות לסגירת עסקאות ולהגדלת נפח המכירות. כמובן שהם יעברו הכשרה קונקרטית מותאמת למוצרי העסק שלכם ולמה שאתם בעצם מציעים/מוכרים לקהלי היעד הפוטנציאליים.

כמובן שתהיו מעורבים בתהליך ככל שתבחרו: תוכלו לאשר את תסריט המכירה שעל פיו נציגי המכירות יעבדו, תוכלו לבצע מולם שיחות-סימולציה כאילו אתם הלקוח, תוכלו לקבל דוחות מפורטים לגבי מספר השיחות הנכנסות והיוצאות שהם מבצעים ביום/בשבוע, להתעדכן לגבי מספר העסקאות שנחתמו בכל יום, לגבי מספר העסקאות ש'בבישול' וכך הלאה. המשמעות היא שגם כשכל המערך יתופעל על ידי חברה חיצונית אתם נשארים בתמונה ומעודכנים לגבי כל מהלך שתבקשו להיות מיודעים לגביו. העובדה שמדובר בשירות של מוקד טלמרקטינג במיקור חוץ לא מונעת מכם מעורבות ובקרה, אלא להיפך – אפילו מאפשרת לכם בקרת איכות הרבה יותר מוקפדת ומפורטת.

גיוס נציגי מכירות

אין ספק שבחירה בהעברת מערך המכירות שלכם לחברה של שירותי מיקור חוץ יכולה לשחרר אתכם מהתעסקות מסורבלת עם גיוס אנשי מכירות, הדרכות, משמרות, משכורות. אין ספק שמהלך כזה יש בו לייעל משמעותית את תפקוד מערך המכירות בעסק שלכם.

 

רוצים פרטים על מוקד מכירות חיצוני?

תשאירו לנו פרטים בתחתית העמוד, נחזור אליכם ונשמח לסייע.

אולי יעניין אותך גם:
FB