052-4423268
לייעוץ חייגו או השאירו פרטים

 

 

מוקדים טלפוניים

»
»
מוקדים טלפוניים

מאמרים וידע בנושא מוקדים טלפוניים, הקמת מוקדים, ייעוץ למוקדים קיימים, שירות לקוחות, מכירות, טלמיטינג, טלמרקטינג וסדנאות למנהלי מוקדים

Happy hire - תהליך גיוס והכשרה למוקדים טלפוניים שמשנה את כללי המשחק
הכשרתם את העובד והשקעתם המון מאמץ ואנרגיה. אתם רואים אותו מתאקלם יותר ויותר ככל שהזמן עובר ופתאום, בום! בלי התראה מוקדמת הוא לא מגיע לעבודה ולא עונה לטלפונים או שפשוט מודיע לכם שחשב על זה והתפקיד לא בשבילו. אם כל זה מוכר לכם המאמר הזה בדיוק בשבילכם. רמז:אפשר לטפל בזה
הקמת מוקד שירות לקוחות טלפוני
העסק שלכם מקבל המון פניות? לא מצליחים להתמודד עם העומס? רוצים להקים מוקד שירות לקוחות? במאמר זה נלמד כיצד להקים מוקד שירות ומה הדגשים החשובים בהקמת המוקד. כמו כן, אלו שגרות ניהול מומלץ לקיים במוקד כיצד ניתן להגביר הכנסות על ידי שימוש נכון באנשי השירות
כיצד להקים מוקד טלפוני (Call center)? הקמת מוקד מכירות, טלמרקטינג ושירות לקוחות
אם אתה לא שם אתה לא קיים! כמעט לכל ארגון מצליח יש היום מוקד שירות ומכירות שבניהול נכון מגדיל משמעותית את רווחי החברה. אז איך בונים מוקד מצליח בצורה נכונה?
מתקשים להטמיע נהלים במוקד השירות והמכירות? טיפים להטמעה במוקדים טלפונים
נהלים ותהליכים בארגון הם אחד מאבני היסוד להצלחה. בתכנון וביצוע נכונים הם עושים סדר, מייעלים את העבודה וחוסכים משאבים לארגון. לצערנו, במקרים רבים, המציאות נותנת לנו סטירה בלחי מכיוון שהעובדים אינם מבצעים את ההנחיות כפי שנכתבו. כיצד נבצע תהליך הטמעה נכון בארגון?
כיצד בונים מודל תמריצים נכון בארגון - אנשי מכירות, ושירות, ומשרות מטה
מודל תמרוץ שנבנה ומוטמע בצורה נכונה יכול להגדיל את כמות המכירות והרווחיות של הארגון באופן משמעותי. אז איך עושים זאת נכון? התשובות במאמר שלפניכם
כיצד להציב יעדים לאנשי שירות ומכירות - תיאוריית המטרה של לוק
קרה לכם פעם שהצבתם יעדים בפני חברי הצוות שלכם והם הסתכלו עליכם בעיני עגל? לא יודעים אם לצחוק או לבכות. המספרים גבוהים מדי, זה בלתי אפשרי ואין סיכוי שנעשה את זה הן רק חלק מהאמירות שעפות לחלל החדר. כיצד ניתן להציב יעדים הגיונים וריאליים אשר יגבירו את המוטיבציה של העובדים שלנו?
נתונים, מדידה ובקרה במוקדים טלפוניים
יש לכם מוקד טלפוני קיים או שאתם רוצים להקים קול סנטר? במאמר הנ"ל אנסה לעשות סדר ולהסביר כיצד ניתן למדוד ולבקר נתונים ואילו דוחות מומלץ להוציא בכל סוגי המוקדים השונים
תהליך אבחון לניהול ושדרוג מוקד טלפוני
יש לכם מוקד טלפוני ואתם רוצים לשפר את התוצאות? במאמר זה אחשוף אתכם לשיטה הייחודית של קבוצת ברק לעסקים לאבחון מוקד טלפוני, ניתן לעשות זאת עצמאית או לפנות אלינו לייעוץ ונשמח לסייע
מוקד טלפוני
אולי יעניין אותך גם:
FB