שלןם לכם.
נטישת העובדים במוקד הטלפוני שלי גדולה מאוד. אני חושב שהבעיה היא בעיקר בתהליך הגיוס וההכשרה. העובדים הביעו חוסר שביעות רצון בולט מהתהליך.
האם יש המלצות לתהליך גיוס והכשרה של אנשי מכירות שמשלב את כל האלמנטים משלב הגיוס, קורס ההכשרה במכירות וסדנאות המשך?
גיוס והכשרה של אנשי מכירות
15/06/2016 6:45
תגובה לתהליכי גיוס והכשרה של אנשי מכירות
15/06/2016 12:34
הי דוד,
במרבית המוקדים הטלפוניים שקמים כיום (אם לא בכולם) ישנה בעיה של נטישת עובדים.
אם אתה מרגיש שעולה מן השטח שקורס המכירות ותהליך ההכשרה הם אלו שיוצרים את הבעיה בהחלט הייתי שוקל לשנות.
תוכל למצוא באתר שלי מאמרים עם טכניקות מסודרות להקמת תהליך גיוס והכשרה וגם טיפים להדרכת מכירות מנצחת.
אם אתה זקוק לייעוץ נוסף אתה מוזמן להתקשר אלי 052-4423268.
ניתן להיעזר גם במאמרים הללו:
http://www.barakl.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA
במרבית המוקדים הטלפוניים שקמים כיום (אם לא בכולם) ישנה בעיה של נטישת עובדים.
אם אתה מרגיש שעולה מן השטח שקורס המכירות ותהליך ההכשרה הם אלו שיוצרים את הבעיה בהחלט הייתי שוקל לשנות.
תוכל למצוא באתר שלי מאמרים עם טכניקות מסודרות להקמת תהליך גיוס והכשרה וגם טיפים להדרכת מכירות מנצחת.
אם אתה זקוק לייעוץ נוסף אתה מוזמן להתקשר אלי 052-4423268.
ניתן להיעזר גם במאמרים הללו:
http://www.barakl.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA
אולי יעניין אותך הפוסט הבא: גיוס והכשרה במוקדים טלפוניים
הוספת תגובה חדשה