שלום לכם
ראיתי כי אתם מתמחים בתחום של מוקדים טלפוניים.
אני מנהלת הדרכה בארגון של למעלה מ-500 עובדים שעיקרם נציגי טלמרקטינג.
ניסינו שיטות רבות אך לצערי העובדים נוטשים בקצב מסחרר ומרעילים אחד את השני.
מה לדעתך ניתן לעשות כדי לתקן את המצב?
גיוס והכשרה במוקדים טלפוניים
07/04/2016 10:27
תגובה לדלית
07/04/2016 10:31
הי דלית,
אתם לא לבד בסיטואציה הזו. אני בטוח שאת מודעת לכך שבארגונים רבים בתחום הטלמרקטינג מתמודדים עם בעיה דומה.
במצב הנוכחי בשוק אי אפשר להציב יעדי ותק של שנה וחצי-שנתיים, אך בהחלט אפשר להגדיל את הותק הממוצע ושביעות הרצון.
אני מפנה אותך למאמר שכתבתי בנושא גיוס והכשרה של מוקדים טלפוניים.
בהצלחה
אתם לא לבד בסיטואציה הזו. אני בטוח שאת מודעת לכך שבארגונים רבים בתחום הטלמרקטינג מתמודדים עם בעיה דומה.
במצב הנוכחי בשוק אי אפשר להציב יעדי ותק של שנה וחצי-שנתיים, אך בהחלט אפשר להגדיל את הותק הממוצע ושביעות הרצון.
אני מפנה אותך למאמר שכתבתי בנושא גיוס והכשרה של מוקדים טלפוניים.
בהצלחה
אולי יעניין אותך הפוסט הבא: ניהול נתונים
הוספת תגובה חדשה