איך לגייס עובדים בשוק התחרותי של היום?
המחסור בעובדים בשוק ההייטק מביא חברות רבות לחפש דרכים יצירתיות לגייס עובדים. בסופו של דבר, ישנם דברים רבים קיימים שעובדים ושווה להכיר. אז סקרתי עבורכם את כל האופציות היעילות והנפוצות לגיוס עובדים:
- חברות גיוס והשמה: חברות אלו מתמחות בהתאמת מחפשי עבודה למעסיקים ויכולות לחסוך לכם זמן ומאמץ בתהליך הגיוס
- ירידי תעסוקה: בהייטק מתקיימים ירידי תעסוקה רבים במהלך השנה, מה שיכול להיות דרך מצוינת לפגוש מועמדים פוטנציאליים באופן אישי. לרוב ג'וניורים, אך יש גם בעלי ניסיון
- לינקדאין: לינקדין היא הפלטפורמה הכי פופולרית לגיוס עובדים בהייטק ובאמצעותה ניתן להגיע למאגר גדול של מועמדים בעלי כישורים וניסיון ספציפי
- תוכניות הפניה: עודדו את העובדים הנוכחיים להפנות חברים ועמיתים לתפקידים פתוחים. זוהי יכולה להיות דרך יעילה למצוא מועמדים מתאימים
- מדיה חברתית וסושיאל: השתמשו בפלטפורמות כמו פייסבוק, טיק טוק ואינסטגרם בכדי לקדם משרות פתוחות ולתקשר עם מועמדים פוטנציאליים
- תוכניות שימור עובדים (ריטנשן): שימור עובדים קיימים תמיד זול יותר מאשר גיוס עובדים חדשים
- ציידי ראשים: צייד ראשים (הד-האנטר) הוא מגייס מקצועי המתמחה באיתור מועמדים לענפים או לתפקידים ספציפיים
- גיוס מאוניברסיטאות ומכללות: באוניברסיטאות רבות בארץ ישנם מרכזי קריירה שיכולים לסייע בחיבור בין מעסיקים לסטודנטים ולבוגרים טריים
- אירועי גיוס: ארגנו אירועים כמו מסיבות רשת או מפגשי מידע כדי למשוך מועמדים פוטנציאליים
- הצעת הטבות ותמריצים: הצעת הטבות ותמריצים כגון שעות עבודה גמישות, אפשרויות עבודה מרחוק ותוכניות הדרכה ופיתוח יכולים לעזור למשוך כישרונות מובילים
- פרסום באתרי דרושים: פרסום משרות פנויות בלוחות דרושים, כגון אולג'ובס, דרושים, Indeed ו-Glassdoor, יכול לעזור להגיע למאגר גדול של מועמדים פוטנציאליים
- מנועי חיפוש עבודה מקוונים: השתמשו במנועי חיפוש עבודה מקוונים כמו Google for Jobs, המאפשרים למחפשי עבודה למצוא מקומות עבודה במיקום ספציפי
- ארגונים מקצועיים: פנו לארגונים מקצועיים, כמו איגודי הייטק וחברות המסייעות לאוכלוסיות מוחלשות, כדי להגיע למועמדים פוטנציאליים בתחומים ספציפיים
- תוכניות בונוס להפניית מועמדים: תוכניות בונוס להפניה לעובדים יכולות לעזור למשוך כישרונות מובילים על ידי תמריץ עובדים קיימים להפנות את החברים שלהם ולפרסם עבורכם ברשתות חברתיות
- שיווק גיוס: השתמשו בשיווק ממומן כדי למשוך ולרתום מועמדים פוטנציאליים על ידי קידום משרות כפוסטים ממומנים
- פרסמו ברשת תוכניות פיתוח עובדים: הציעו תוכניות פיתוח עובדים כדי למשוך ולשמור על כישרונות מובילים
- תוכניות להכרה בעובדים: הכרה ותגמל עובדים על עבודתם הקשה ומסירותם יביאו להמלצות חיצוניות ובסופו של דבר לגיוס עובדים
- הטבות לעובדים: הציעו חבילות הטבות מקיפה לעובד הכוללים סיבוס, קרן השתלמות ועוד
- הדרכה של עובדים: השקיעו בהדרכת עובדים כדי לשפר את כישורי העובדים ואת הפרודוקטיביות ובכך תייצרו מוניטין טוב לעובדים המחפשים עבודה
- חפשו פתרונות יצירתיים בגוגל לגיוס עובדים. העולם משתנה כל הזמן
קבוצת ברק – השמה למשרות היי טק
קבוצת ברק מספקת פתרונות גיוס והשמה למעל 500 לקוחות בישראל ובעולם. אנו מתמחים בגיוס עובדים 360 לכל משרות ההייטק – פיתוח, סייבר, שיווק, כספים, בכירים ועוד. אנו עובדים במספר מגוון של מסלולים – תשלום על בסיס הצלחה, שירותי ריטיינר, גיוס VIP, מודל תשלום על פי קורות חיים ועוד.
רוצים שנסייע לכם בגיוס? השאירו פרטים בתחתית העמוד ונחזור אליכם.