שלום שלום -
יש לי עסק קטן בתחום הדיגיטל שמתרחב וכתוצאה מכך יש לנו עומס גדול מאוד בבקשות של לקוחות.
אני לא מבין כלום במוקדי שירות ומעולם לא עשיתי דבר כזה, הבנתי שיש המון דברים שצריך להכיר,
אפשר כיוון?
הקמת מוקד שירות לקוחות טלפוני לעסק קטן
19/06/2016 11:25
הקמת מרכז שירות לקוחות טלפוני
19/06/2016 11:29
הי גירא,
השאלה הראשונה שהייתי שואל היא כמה שיחות אתם מקבלים ביום בנושאי שירות/תמיכה/מכירות וכמה זמן לוקחת שיחה ממוצעת.
לפי זה תוכל לחשב פחות או יותר כמה אנשים צריך על מנת לספק מענה שירותי ברמה גבוהה ללקוחות שלך.
חשוב כמובן להכניס לחישוב הפסקות, שירותים והיעדרויות של עובדים.
אם מדובר במספר בודד של עובדים כ- 2-4, ברוב המקרים אין צורך במוקד טלפוני וניתן לדאוג לשלוחות במשרד שבהן נותנים מענה.
חשוב לוודא שתמיד מישהו מאייש את השלוחות בשעות העבודה.
אם מדובר ביותר מזה זה מעט יותר מורכב מזה ובהחלט לא לפוסט קצר :)
קיים מאמר באתר שלי בנושא הקמת מוקד טלפוני שמספק הסברים מפורטים.
http://www.barakl.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA
שיהיה המשך יום מעולה.
רועי.
השאלה הראשונה שהייתי שואל היא כמה שיחות אתם מקבלים ביום בנושאי שירות/תמיכה/מכירות וכמה זמן לוקחת שיחה ממוצעת.
לפי זה תוכל לחשב פחות או יותר כמה אנשים צריך על מנת לספק מענה שירותי ברמה גבוהה ללקוחות שלך.
חשוב כמובן להכניס לחישוב הפסקות, שירותים והיעדרויות של עובדים.
אם מדובר במספר בודד של עובדים כ- 2-4, ברוב המקרים אין צורך במוקד טלפוני וניתן לדאוג לשלוחות במשרד שבהן נותנים מענה.
חשוב לוודא שתמיד מישהו מאייש את השלוחות בשעות העבודה.
אם מדובר ביותר מזה זה מעט יותר מורכב מזה ובהחלט לא לפוסט קצר :)
קיים מאמר באתר שלי בנושא הקמת מוקד טלפוני שמספק הסברים מפורטים.
http://www.barakl.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA
שיהיה המשך יום מעולה.
רועי.
אולי יעניין אותך הפוסט הבא: אכזבה מקורס מכירות לעסקים קטנים
הוספת תגובה חדשה