נעים להכיר אני ישראל.
עבדתי 5 שנים כמדריך מכירות שטח ועכשיו קיבלתי תפקיד כמדריך מכירות ושירות בcall center. אילו עצות ישמלכם בשבילי? מהם ההבדלים העיקריים?
הדרכת מכירות ב call center
15/06/2016 6:49
תגובה להדרכת מכירות בקול סנטר
15/06/2016 12:32
הי ישראל,
בהסתכלות מלמעלה על תחום המכירות - הקונספט עובד באופן דומה בכל התכנים והצורות.
בסופו של דבר מטרתו של איש המכירות - לספק פתרון ללקוח שיוציא אותו שבע רצון ויהיה רווחי לאיש המכירות.
עם זאת, קיימים הבדלים משמעותיים בין מכירה בשטח לבין מכירות במוקד טלפוני.
במכירה בשטח לשפת הגוף, נוכחות ורושם חיצוני יש משקל גדול מאוד בתהליך המכירה, בעוד שבמכירה טלפונית האינטונציה
מקבלת משקל גדול יותר על חשבון שאר הפרמטרים.
ממליץ לך להתמקד באינטונציה, פתיח השיחה ורושם ראשוני.
כמו כן, מומלץ לעבוד על מקרב מקצועי עם הלקוחות שהוא מעט שונה מאשר המכירה בשטח.
מקווה שעזרתי - רועי.
בהסתכלות מלמעלה על תחום המכירות - הקונספט עובד באופן דומה בכל התכנים והצורות.
בסופו של דבר מטרתו של איש המכירות - לספק פתרון ללקוח שיוציא אותו שבע רצון ויהיה רווחי לאיש המכירות.
עם זאת, קיימים הבדלים משמעותיים בין מכירה בשטח לבין מכירות במוקד טלפוני.
במכירה בשטח לשפת הגוף, נוכחות ורושם חיצוני יש משקל גדול מאוד בתהליך המכירה, בעוד שבמכירה טלפונית האינטונציה
מקבלת משקל גדול יותר על חשבון שאר הפרמטרים.
ממליץ לך להתמקד באינטונציה, פתיח השיחה ורושם ראשוני.
כמו כן, מומלץ לעבוד על מקרב מקצועי עם הלקוחות שהוא מעט שונה מאשר המכירה בשטח.
מקווה שעזרתי - רועי.
אולי יעניין אותך הפוסט הבא: טיפול בהתנגדויות מכירה
הוספת תגובה חדשה