הי,
קראתי חלק מהתכנים שלכם באתר והתרשמתי שמדובר בחברה מקצועית ורצינית.
אני מנהלת משאבי אנוש בחברה גדולה בתחום הביטוח ומחפשת להחליף את ספק ההדרכות הקיים שלנו.
ראיתי שקיים היצע גדול בשוק של חברות ואנשים שמעבירים סדנאות בתחום.
מהו הפרמטר שלפיו חשוב לדעתך לבחור חברה או מנחה שבאמת יביאו לשיפור בתוצאות?
סדנת מכירות לחברת ביטוח גדולה
04/04/2016 9:25
תגובה למירית
04/04/2016 9:32
שלום מירית,
אני שמח שקראת חומרים שלנו והתעניינת. העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך היא לא להתרשם רק מכושר הכתיבה, אלא לראות הדרכה בפועל ולקבל המלצות. בתחום ההדרכה, רבים נותנים ממליצים "משוחדים ומשופשפים" שמקבלים שיחות כאלו כל הזמן.הם לא יתנו לך את כל התמונה המלאה ולכן אני ממליץ לעשות את הדבר הבא:
1. כאשר את מבקשת ממליצים בקשי 3 ולא 1 או 2
2. אם מדובר בפרויקט גדול, בקשי מהמנחה לצפות בהדרכה שלו בלייב או לסירוגין שיעביר הדרכה מצומצמת בפני מספר מנהלי הדרכה בחברה. עדיף לשלם כמה מאות שקלים ולראות את הסגנון, מאשר לשרוף עשרות אלפי שקלים על פרויקט הדרכה גדול שלא מתאים למה שאת מחפשת לארגון שלך
3. בדקי האם מדובר בחומרים קבועים או שהמנחה לומד את הארגון ומתאים את התכנים לשפת הארגון ולמוצרים הנמכרים. נכון שמכירות ויכולת שכנוע הם תכונה נרכשת שניתן להעביר ממוצר אחד למשנהו, אך עדיין קיים שוני משמעותי בין סוגי השירותים והמוצרים הנמכרים. למכור בית יכול לקחת עשרות מפגשים, ביטוח יכול להימכר בשיחת טלפון של 10 דקות ולכן יש שוני מהותי בגישה.
מקווה שעזרתי,
תוכלי לקרוא עוד כאן:
http://www.barakl.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA
רועי.
אני שמח שקראת חומרים שלנו והתעניינת. העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך היא לא להתרשם רק מכושר הכתיבה, אלא לראות הדרכה בפועל ולקבל המלצות. בתחום ההדרכה, רבים נותנים ממליצים "משוחדים ומשופשפים" שמקבלים שיחות כאלו כל הזמן.הם לא יתנו לך את כל התמונה המלאה ולכן אני ממליץ לעשות את הדבר הבא:
1. כאשר את מבקשת ממליצים בקשי 3 ולא 1 או 2
2. אם מדובר בפרויקט גדול, בקשי מהמנחה לצפות בהדרכה שלו בלייב או לסירוגין שיעביר הדרכה מצומצמת בפני מספר מנהלי הדרכה בחברה. עדיף לשלם כמה מאות שקלים ולראות את הסגנון, מאשר לשרוף עשרות אלפי שקלים על פרויקט הדרכה גדול שלא מתאים למה שאת מחפשת לארגון שלך
3. בדקי האם מדובר בחומרים קבועים או שהמנחה לומד את הארגון ומתאים את התכנים לשפת הארגון ולמוצרים הנמכרים. נכון שמכירות ויכולת שכנוע הם תכונה נרכשת שניתן להעביר ממוצר אחד למשנהו, אך עדיין קיים שוני משמעותי בין סוגי השירותים והמוצרים הנמכרים. למכור בית יכול לקחת עשרות מפגשים, ביטוח יכול להימכר בשיחת טלפון של 10 דקות ולכן יש שוני מהותי בגישה.
מקווה שעזרתי,
תוכלי לקרוא עוד כאן:
http://www.barakl.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA
רועי.
אולי יעניין אותך הפוסט הבא: עסק לאופניים
הוספת תגובה חדשה