שלום לכם
לאחרונה קיבלתי תפקיד חדש בעבודה ואני לא מוצא את עצמי.
מרגיש שאין לי זמן לשום דבר ואני לא מספיק לבצע את המשימות שלי...
אשמח לטיפים שיעזרו לי להספיק לנהל את הזמן שלי טוב יותר.
ניהול זמן
27/01/2016 19:15
תגובה לחיים
27/01/2016 19:33
הי חיים,
במקרים רבים כאשר אנו בעומס אנו נוטים לעבוד יותר שעות, יותר מבולגן ומוותרים על הזמן לעשות סדר מכיוון שפשוט אין זמן.
אני ממליץ בחום לעצור את העבודה מחר בבוקר לשעה, להכין טבלה של כל המשימות שלך, מה החשיבות שלהן ועד כמה קל לבצע אותן. לאחר מכן תוכל להצמיד תיעדוף ותאריכי יעד לביצוע המשימות.
זה אמור לעזור לך לאזן במעט את העומס.
מקווה שעזרתי.
רועי.
במקרים רבים כאשר אנו בעומס אנו נוטים לעבוד יותר שעות, יותר מבולגן ומוותרים על הזמן לעשות סדר מכיוון שפשוט אין זמן.
אני ממליץ בחום לעצור את העבודה מחר בבוקר לשעה, להכין טבלה של כל המשימות שלך, מה החשיבות שלהן ועד כמה קל לבצע אותן. לאחר מכן תוכל להצמיד תיעדוף ותאריכי יעד לביצוע המשימות.
זה אמור לעזור לך לאזן במעט את העומס.
מקווה שעזרתי.
רועי.
אולי יעניין אותך הפוסט הבא: פיטורי עובד
הוספת תגובה חדשה