052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

לימודי מכירות ושיווק

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושאי ניהול, שירות ומכירות
  4. לימודי מכירות ושיווק
אנשי מכירות בחליפה

מתעניינים בלימודים בתחומי השיווק והמכירות? יש לכם עסק ואתם מעוניינים בהכשרת אנשי המכירות שלכם? לימודי מכירות ושיווק יכולים להעניק לכם ארגז כלים לשיפור תוצאות בעסק, בראש ובראשונה לשפר את ביצועי צוות המכירות, ליצור סנכרון קריטי בין מערך המכירות והשיווק ובנוסף לכך לתרום לשיפור מיומנויות בקרב אנשי השיווק והמכירות בכל הרמות.

כשאני שואל אנשים מה ההבדל בין מכירות לשיווק כולם מתחילים להסתבך... בסופו של דבר, "מכירה היא חוליה בשרשרת השיווק" החוליה הסופית שנבנית ממשפך שיווקי שמניע וגורם ללקוח להתעניין במוצר או שירות שלנו, לאחר מכן נכנסת החוליה הסופית שמבצעת את תהליך המכירה.

כיום יש חיבור מלא בין תחום השיווק ותחום המכירה, שניהם משלימים אחד את השני, פועלים יחד וכל הזמן צריכים לתת פידבק ובקרה הדדית.

איש שיווק טוב חייב להבין מכירות ואיש מכירות טוב כדאי שיבין את השיווק.

קורס ניהול ושיווק מכירות

צוות מכירות יכול לשפר ביצועים ולתפקד ברמת מצוינות בזכות ניהול מקצועי ומיומן. בין אם העסק שלכם מפעיל אנשי מכירות בשטח ובין אם יש לכם נציגי מכירות טלפוניים, אין כמו הדרכות והכשרה על מנת לספק לצוותי המכירות כלי עבודה מעשיים שיביאו שיפור תוצאות משמעותי. אלפי עסקים ארגונים וחברות במשק הישראלי מסתייעים על בסיס קבוע בקורסים שונים בתחומי השיווק והמכירות, כחלק מאסטרטגיית מצוינות. אף עסק שמכבד את עצמו לא 'ישקוט על השמרים' ולא 'ינוח על זרי הדפנה'. קורס ניהול ושיווק מכירות הוא Must כחלק משגרת אימונים של צוותי המכירה והשיווק בעסק, כלי שיבטיח עמידה בסטנדרטים גבוהים, שיפור רף המכירות וכפועל יוצא מכך – הגדלת ההכנסות.

בין הנושאים שתלמדו:

  • ניהול משא ומתן
  • טיפול בהתנגדויות
  • זיהוי איתותי מכירה
  • טכניקות תשאול לקוח וזיהוי צרכים
  • הובלת שיחת המכירה וסגירת עסקה

* שיווק דיגיטלי

* יצירת לידים

* שיווק ברשתות חברתיות

* שיווק מסורתי ושיווק דיגיטלי והדרך לשלב ביניהם נכון

* ניהול המכירות

* ניהול השיווק

קורס מכירות למוקדים

מוקדי מכירות פועלים היום במרחב העסקי בתחומים מגוונים, ביניהם תעשיית המזון, האנרגיה, הסלולר, הטלוויזיה, הפיננסים, הרפואה, הביטוח, השירותים ועוד. חלק מכריע מנותני השירות בישראל מפעילים מוקדי שירות ומכירות וזה גם מה שהביא אותם להיות בין המובילי במשק הישראלי. הפעלת מוקד מכירות תוך הקפדה על הכשרות והדרכות קבועות לנציגים שלו מהווה חלק מתפיסת מצוינות ומהשתייכות לקבוצת איכות של העסקים המובילים בישראל. קורס מכירות למוקדים הוא אחד הכלים החיוניים שיבטיח שמירה על סטנדרט גבוה ומקצוענות של אנשי המכירות. עבודת מכירות במוקד טלפוני יש לה מאפיינים ייחודיים והיא מצריכה הכשרה בהתאם להם. קורס מכירות ייעודי שמותאם לעסק שמפעיל מוקד מכירות טלפוני ישדרג משמעותית את עבודת המוכרנים ואת רף המכירות.

קורס מכירות לארגונים

הנושאים הנלמדים בקורסי מכירות לעסקים/לארגונים הם מקיפים מאוד, מרתקים ומספקים כלים פרקטיים לעבודה היומיומית של אנשי המכירות, ביניהם נושאים מתורת המכירות, השיווק והשירות, כגון:

  • אמנות המכירה
  • יצירת יחסי אמון מול הלקוח הפוטנציאלי
  • אפיון לקוח, אפיון ארגון
  • אפיון צורכי לקוח, צורכי ארגון
  • מכירה וניהול משא ומתן למקבלי החלטות/בכירים
  • מכירה B2B , מכירות B2C
  • איסוף איתותי קנייה, הסכמות והובלה למכירה בפועל
  • טכניקות סגירת עסקה

איך למכור נכון

מהי מכירה נכונה? מה זה אומר בפועל "למכור נכון"?

כמובן שהבסיס לכל מכירה נכונה הוא בראש ובראשונה זיהוי הצורך אצל הלקוח הפוטנציאלי והתאמת הצורך שלו לפתרון שלנו, אשר בפועל הופך להיות הפתרון שלו. המהלך של מכירה נכונה כרוך בשכנוע, הסברה, הצגת תועלות, הצגת יתרונות והבאת התהליך לסגירת עסקה. מכירה נכונה כוללת את 'המסלול' הזה שכולל את התהליך במלואו. כשמדברים על 'למכור נכון' - אין קיצורי דרך. לקוח פוטנציאלי שלא הצלחנו לשכנע אותו בתועלות המוצר/השירות שלנו עבורו לא יהפוך ללקוח בפועל. לב המכירה הוא העברת מסר התועלת ללקוח הפוטנציאלי והעברת התחושה/התובנה שהוא חייב (או לפחות ממש צריך) את המוצר/השירות שלנו.

מכירה מוצלחת לדברי רוז'ה הינב חייבת להתבסס על התעניינות אמיתית בלקוח, התעניינות בלקוח יוצרת אמון וחיבור בין הצדדים. מכירה היא עזרה, המיומנות הזו היא נרכשת, מורגשת ואם נלמדת ומתורגלת בצורה יסודית היא תהפוך כל אדם לאיש מכירות איכותי ומקצועי.

אם חשוב לכם שצוות המכירות שלכם יהיה יעיל, אפקטיבי, פרודוקטיבי ויניע את העסק שלכם קדימה – מומלץ שתעזרו ביועץ מכירות/מאמן מכירות/יועץ עסקי מקצועי ומיומן, שייתן לכם יד, ישתלב במערך שלכם ויכשיר את אנשי המכירות והשיווק שלכם למיקסום הפוטנציאל של העסק.

 

* הכותב רוז'ה הינב – יועץ עסקי בכיר

רוז'ה הוא מנטור להגדלת מכירות בקבוצת ברק לעסקים.

 

קבוצת ברק חתומה על ניהול והקמה של עשרות מוקדי מכירות במיקור חוץ ועל ביצוע סדנאות לימודי מכירות והדרכות במאות ארגונים, חברות ועסקים. אלפי אנשי מכירות בישראל הוכשרו על ידי הצוותים המקצועיים של קבוצת ברק, כולל גורמים מהמגזר הפרטי ומהמגזר העסקי והמוסדי.

שירותי החברה יכולים להעניק לעסק שלכם את התשתית המקיפה ללימודי מכירות ושיווק, להכשרת אנשי מכירות ולתפעול מוקד מכירות מצליח, ולהביא אותו למיקסום הפוטנציאל שלו.

 

רוצים פרטים על קורס מכירות מומלץ? מכירות לתוצאות, ברמה הגבוהה ביותר?

תשאירו לנו פרטים בתחתית העמוד, נחזור אליכם ונשמח לסייע. 

 

אולי יעניין אותך גם:
FB