052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

מכירה טלפונית הדרכת מכירות

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושאי ניהול, שירות ומכירות
  4. מכירה טלפונית הדרכת מכירות
מוקד טלפוני

העסק שלכם מבוסס על מכירה טלפונית? כדאי לכם להיעזר בהדרכת מכירות מקצועית, שיכולה לתרום משמעותית להישגי מערך המכירות של העסק שלכם. מכירה טלפונית מצריכה הכשרה ספציפית, אמנם יש לה מכנה משותף עם מכירה פרונטאלית, אבל יש בה פעולות ומאפיינים שמתאימים רק לה, התמחות בפני עצמה.

מה מייחד מכירה טלפונית, ואיך הדרכת מכירות טלפוניות יכולה לסייע להגדלת המכירות?

  • מכירה טלפונית יכולה להתבצע על ידי צוות מכירות קטן ו/או על ידי מוקד מכירות גדול, ושני סוגי הצוותים זקוקים להכשרה, הן בתחום המכירות הטלפוניות על כל היבט תהליך המכירה, הן לגבי המוצר/השירות שהם מבקשים למכור והן לגבי קהל היעד. הדרכת מכירות מהסוג הזה תקפיץ את הסטנדרט של צוות המכירות שלכם, תרחיב את הידע של נציגי המכירה ותעניק להה כלים שוברי שוויון מול המתחרים. הם ימכרו הרבה יותר בפחות זמן.

מוקדים הינן מחלקות שעליהן תקום או טיפול החברה, ההשקעה המוקד באופן מקצועי מובילה לחיסכון כספי ענק ולביצועים גבוהים במיוחד כשזה נעשה נכון.

  • במכירה טלפונית אין קשר-עין בין המוכר ולקוח
  • מכירה טלפונית מצריכה מיומנות קולית טובה ונעימה
  • צוות מכירות טלפוני זקוק להדרכת מכירות שוטפת, לצורך ריענון, לחיזוק נקודות החוזק ולהתמודדות עם נקודות התורפה. הדרכה היא בבחינת אימון ואימון הוא בבחינת מעבר למקצוענות.
  • במכירה טלפונית יש קושי קצוב בזמן, מתחילת שיחת המכירה ועד לטריקת הטלפון הצפויה מצד הלקוח, שעלולה לסיים את תהליך המכירה באופן פתאומי/מידי, למרות המאמץ שהושקע בשיחת המכירה. הדרכה מתאימה תעניק כלים להתגבר על בעיה זו, למנוע או לצמצם אותה, ובכך להשאיר פוטנציאל ומיצוי מכירות גבוה יותר.

הדרכת מוקדי מכירות

בישראל, כמו גם ברחבי העולם, הרבה חברות מובילות ועסקים מצליחים מפעילים מוקדי מכירות ומשקיעים משאבים רבים בציוד מוקד המכירות, בגיוס אנשים שמתאימים לתפקידי מכירה, בהדרכת אנשי המכירות בפועל ובניהול המוקד וצוותי המכירה בשוטף.

הדרכת מוקדי מכירות היא התמחות בפני עצמה, כך שאם אתם שוקלים להיעזר בה לקידום העסק לתוצאות טובות יותר, חשוב שתבדקו היטב לאיזו חברת הדרכה אתם פונים ומיהו יועץ המכירות/המאמן המקצועי שיתחבר לעסק שלכם ויפעל לטובת חיזוק מערך המכירות בעסק שלכם.

הדרכת מוקדי שירות

בהרבה מהמקרים, אדם שההתמחות שלו היא ייעוץ עסקי מתמחה בהדרכת מוקדי מכירות ושירות כבר חתום על עבודה עם ארגונים רבים ועסקים מתחומים שונים. יועץ מכירות, ברוב המקרים, גם מיומן בהדרכת אנשי מכירות ושירות, משום ששני הנושאים כרוכים זה בזה. המכירה והשירות הם בעצם שתי הזרועות החשובות של העסק, שעליהן נשענת כל חברה מצליחה. מכירות ברמה גבוהה עם תוצאות מעולות לא יכולות להחזיק מעמד לאורך תקופה משמעותית, אם השירות של העסק לא טוב. לכן, הדרכת הצוותים במוקד המכירות ו/או במוקד השירות שלכם היא מהלך מחייב מציאות.

סדנה למוקדים טלפונים

סדנת מכירות למוקדים טלפונים יכולה לתרום משמעותית לתפקוד של מערך המכירות של העסק. יש היום בשוק מגוון סדנאות למוקדים טלפונים, שמוצעות על יד יועצי מכירות, מאמנים לעסקים, מנטורים מובילים וחברות שזו ההתמחות שלהם.

הערך הרב שסדנת מכירות יכולה לתת לעסק שלכם כולל גם:

  • הקניית ידע וכלים רלבנטיים לאנשי המכירות של העסק
  • שיפור מיומנויות של סגירת עסקה
  • טכניקות להובלת תהליך המכירה בשליטה מלאה, תוך כושר מנהיגות ואסרטיביות
  • תרגול וסימולציות של מצבי מכירה/סיטואציות "מהשטח" שאיתן מתמודדים נציג המכירות בשגרה
  • התמודדות יצירתית עם טיפול בהתנגדויות
  • גיבוש חברתי, מוטיבציה, תחושת שייכות, תחושת סיפוק והערכה (של אנשי המכירות/של הצוות שעובר את הסדנה)

* שימור המשאב האנושי והובלת יציבות תעסוקתית שיוצרת גרעין של צוות עובדים חזק ומקצועי – מוקד חזק כזה מוביל תהליך שחוסך בעלויות ומגדיל מכירות באופן עקבי ויציב.

הדרכת אנשי טלמרקטינג

כל מוקד מכירות / מוקד שירות השואף למצוינות מחויב להתחדשות, להתעדכנות, להצטיידות במערכות טכנולוגיה חכמות ייעודיות. גם הדרכת אנשי טלמרקטינג היא חלק בלתי נפרד מניהול חכם ויעיל של מוקד המכירות/מוקד השירות של העסק. אנשי הטלמרקטינג שיושבים במוקד שלכם ופועלים בשם העסק ומייצגים את ה'פירמה' שלכם בעצם מהווים את ה'פנים של העסק' מול השוק. לכן חשוב להשקיע בהם ולהוביל אותם למקצוענות בלתי מתפשרת. גם כאן הדרכות וסדנאות יכולות לעשות את העבודה, להכניס 'רוח חדשה', להזרים 'דם חדש', לתמרץ ולתגמל את נציגי הטלמרקטינג שלכם ולהביא את המוקד לרמת מצוינות שתניב לכם הרבה יותר עסקאות.

 

אז...לעמדות, להדרכות, היכון, רוץ!

* הכותב רוז'ה הינב – יועץ עסקי בכיר

רוז'ה הוא מנטור להגדלת מכירות בקבוצת ברק לעסקים.

 

קבוצת ברק חתומה על ניהול והקמה של עשרות מוקדי מכירות, הדרכת מכירות ואנשי טלמרקטינג במיקור חוץ, כמו גם על ביצוע סדנאות מכירה והדרכות מכירה במאות ארגונים, חברות ועסקים. אלפי אנשי טלמרקטינג, שירות ומכירות בישראל הוכשרו על ידי הצוותים המקצועיים של קבוצת ברק, כולל גורמים מהמגזר הפרטי ומהמגזר העסקי והמוסדי.

שירותי החברה יכולים להעניק לעסק שלכם את התשתית המקיפה להכשרת אנשי המכירות שלכם ולהדרכת מנהלי המכירות של העסק, כמו גם להקים עבורכם מוקד שירות/מכירות באאוטסורסינג – מה שיתאים וישרת את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר.

רוצים פרטים על הדרכת מכירות לתוצאות, ברמה הגבוהה ביותר?

תשאירו לנו פרטים בתחתית העמוד, נחזור אליכם ונשמח לסייע. 

 

אולי יעניין אותך גם:
FB