052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

ייעוץ עסקי מכירות לעסקים קטנים וחברות

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושאי ניהול, שירות ומכירות
  4. ייעוץ עסקי מכירות לעסקים קטנים וחברות
רוזה הינב

מעוניינים שהעסק שלכם יכבוש שיאי הצלחה חדשים? אין בעולם עסק מצליח שמערך המכירות שלו לא מוצלח. פעולת המכירה בכל עסק היא בעצם ה"פיגום" שעליו נבנית הצלחת העסק, שבאמצעותה פעילות העסק מתרחבת, מתוחזקת ובונה את עוצמת המותג, מבססת את המוניטין החיובי של העסק ומניעה את קהלי המטרה לבחור בו ולהעדיף אותו מול המתחרים.

בשל החשיבות של מערך מכירות מקצועי ומיומן לקידום העסק, בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים, ארגונים וחברות משקיעים בהכשרת אנשי המכירות שלהם על בסיס קבוע. יותר ויותר עסקים נעזרים בייעוץ עסקי מכירות, בסדנאות מכירה, בהדרכות מכירה ובליווי מקצועי על ידי חברות בתחום ההדרכה/יועצים עסקיים/מאמנים לעסקים – שממש לומדים את העסק לעומק, מתמקדים במקצה שיפורים של מערך המכירות ואנשי המכירות, מלווים אותם צעד צעד ומצליחים לשפר משמעותית את תפקוד מערך המכירות של העסק.

ייעוץ עסקי אפקטיבי בתחום המכירות יביא גם לשדרוגן של מחלקות העסק הנוספות, כמו כח אדם, שיווק, כספים, פיתוח עסקי וכו'. כשמחלקת המכירות בארגון מתפקדת היטב זה מקרין על כל יתר המחלקות, מייצר שקט וביטחון פנימי בעסק ונותן עוצמה מול הלקוחות ומאפשר הרחבת פיתוח עסקי וצמיחה עסקית.

יועץ מומלץ למכירות

איך יועץ מכירות יכול לשפר את הביצועים של מחלקת המכירות בעסק שלך? ממש כשם שספורטאים מצטיינים לא יצליחו לשמור על רמת ההצטיינות שלהם ללא אימון, ללא התמדה והקפדה רציפה – כך גם אי אפשר לצפות מאנשי המכירות בעסק שלך שיתפקדו ברמת מצוינות ו'ינפיקו' עסקאות ברף-מכירות עולה אם לא תספק להם את הקרקע הנדרשת לזה, את אותו אימון חיוני, את אותו ארגז-כלים עשיר מגוון ומשתנה, בהתאם לעולם העסקים המשתנה.

יועץ מומלץ למכירות יכול להביא את צוות המכירות להישגים שיקפיצו לך את העסק ואת מחזורי המכירות וההכנסות לרמה שלא הכרת. לקראת תהליך בחירת יועץ מכירות מקצועי ומיומן שיתאים לצרכים של העסק שלך וליעדים שהיית רוצה להציב לעצמך בהקשר הזה, חשוב מאוד לבחור באדם הנכון. אחרי הכל, היועץ העסקי הולך להיות חלק מהעסק שלך, להיכנס ל'סוד הדברים', להיחשף למידע רגיש, להכיר את מערך הפעילות של העסק, להדריך את העובדים שלך (צוות המכירות) הוא חייב להיות איש-אמון וחשוב שיהיה לך רקע לגביו: מיהו, מהי ההכשרה שלו, עם איזה עסקים עבד בעבר? מהי חוות הדעת של הלקוחות שלו על השירות שלו וכך הלאה.

חברות ייעוץ מכירות

חברות שמספקות שירותי ייעוץ מכירות, הכשרת אנשי מכירות, הדרכות וסדנאות בתחומי המכירה, ברוב המקרים, כבר עשו דרך משמעותית ומגיעות אל העסק שלך עם ניסיון רב בהכשרת מערכי מכירות ואנשי מכירות בתחומים שונים. חשוב לבצע פגישת תיאום ציפיות והצהרת כוונות הדדית לפני שיוצאים לדרך. חשוב שתרגיש שמעבר לידע והניסיון שחברת הייעוץ תציג בפניך, שתהיה שם גם כימיה אישית טובה. אחרי הכל, אתה מפקיד בידיים שלה את ה'בייבי' שלך, במובן מסוים, ומדובר בתהליך ממושך. מקצוענות, שירותיות והבנה הדדית חייבות להיות שם מ- DAY ONE.

איזה שירותים אמורה להעניק לעסק שלך חברת ייעוץ מכירות של מקצוענים? (רשימה חלקית)

  • שירות מקצועי מותאם אישית לעסק הקונקרטי שלך, למאפיינים שלו, לנתונים שלו, ליתרונות ולחסרונות שלו
  • בהנחה שהעסק זקוק לשיפור מערך המכירות, יותאמו לעסק שלך: הדרכות מכירה, סדנאות מכירות, הדרכה בתחומי מכירות ישירים ובתחומים רלבנטיים נוספים
  • בניית תסריט שיחה ייעודי לאנשי המכירות בעסק – בהתאם למוצר/לשירות שהעסק שלך מציע
  • אימון בסוגיית טיפול בהתנגדויות
  • הדרכות בתחום של ניהול משא ומתן
  • הצבת יעדים לאנשי המכירות והתאמת מערך תמריצים ובונוסים
  • הכשרה על מערכות טכנולוגיה תומכות מכירה, בהתאם למה שיש בעסק/למה שאפשר לחדש בעסק

מומחה למכירות

המטרה שלך בהשבחת מערך המכירות של העסק (בין אם מדובר בשני אנשי מכירות, או בצוות של 20 נציגי מכירות) היא יצירת כמה שיותר עסקאות, חתירה למצוינות, ביסוס מערך מכירות שמייצר הכנסות מסביב לשעון. זה אומר שכל איש מכירות שלך אמור להפוך מומחה מכירות בפועל. אם צוות המכירות יעבור הכשרה מתאימה על ידי מומחה למכירות, אז כל אחד מאנשי המכירות שלך יהפוך בעצמו לאיש מכירות מומחה, מקצוען, הישגי, שיהווה חוליה חיונית בשרשרת ההון האנושי של העסק, שתוביל לשיפור ולהצלחה המיוחלים. מומחה למכירות שישתלב כיועץ עסקי צמוד, שילווה את העסק שלך, יכול באמת "להפוך כל אבן" לרענן את השורות ולהשיג עבורך השבחה משמעותית.

לא סתם מושקעים מיליארדים במאמנים מבריקים בעולמות הספורט, מאמנים כמו אריק טאן האנג, צ'אבי, פרננדו דיניז – שהביאו את קבוצות הכדורגל שאותם אימנו תחת ידיהם להישגי-על פנומנאל כך גם בעסקים, אנשי מקצוע מעולים יכולים להביא עסק סטנדרטי מרמת 'בסדר' לרמת אליפות, להצלחה משמעותית, ממש כמו 'במגרש של הגדולים'.

חשוב להבין שהשקעה בהכשרות ובהדרכות מכירה היא השקעה בטוחה שמצדיקה את עצמה, מצדיקה את גיוס מומחה המכירות ומחזירה פי כמה וכמה לעסק. אם יש משוואה שמבטאת את המשפט Value for money ברמה האותנטית ביותר – זו המשוואה!

הכשרת אנשי מכירות

לפני החלטת בחירה בחברה ספציפית שתעניק לעסק שלך את ההכשרה המתאימה, כדאי שתגדיר לעצמך, אפילו ברמה של רשימה כתובה מסודרת מה היית רוצה לשפר בעסק, מהם היתרונות של העסק שלך על פני המתחרים, מהו היעד אליו אתה רוצה להגיע, מהן הבעיות שאתה מזהה בעסק (מהאספקט של צוות המכירות ו/או בכלל) והאם אתה מוכן להיות שותף לתהליך, כי בלי המעורבות שלך כמנכ"ל/בעלים -זה לא ילך. ההצלחה של התהליך תלויה גם במעורבות שלך ובמידת השותפות שלך. הכשרת אנשי מכירות בעסק שלך היא לא תהליך "חיצוני", אלא כזה שדורש גם מעורבות והטמעה שלך ומצידך. בסופו של דבר, זוהי הפרנסה שלך, ומידת ההצלחה של התהליך תשפיע גם על איכות החיים/רמת החיים שלך.

אז מה אומרים?, שנצא לדרך?

 

הכותב רוז'ה הינב – יועץ עסקי בכיר

רוז'ה הוא מנטור להגדלת מכירות בקבוצת ברק לעסקים.

 

מי אנחנו?

קבוצת ברק חתומה על ניהול והקמה של עשרות מוקדי מכירות במיקור חוץ ועל ביצוע סדנאות מכירה והדרכות מכירה במאות ארגונים, חברות ועסקים. אלפי אנשי מכירות בישראל הוכשרו על ידי הצוותים המקצועיים של קבוצת ברק, כולל גורמים מהמגזר הפרטי ומהמגזר העסקי והמוסדי.

שירותי החברה יכולים להעניק לעסק שלכם את התשתית המקיפה להכשרת אנשי מכירות ולתפעול מוקד מכירות מצליח, ולהביא אותו למקסום הפוטנציאל שלו.

 

רוצים פרטים על ייעוץ עסקי למכירות, מכירות לתוצאות, ברמה הגבוהה ביותר?

השאירו לנו פרטים בתחתית העמוד, נחזור אליכם ונשמח לסייע. 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:
FB