052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

חברת השמה להייטק

  1. דף הבית
  2. השמת עובדים להייטק
  3. חברת השמה להייטק
חברות השמה להייטק

מגייסים עובדים להייטק? אצלנו בקבוצת ברק, חברת השמה להייטק, תוכלו להסייע במגוון רחב של פתרונות שירות מתקדמים בתחום גיוס עובדים להייטק. פתרונות הגיוס שלנו מותאמים לדור החדש של עובדי ההייטק הישראלי והם מבוססים על ההתמחות המקצועית שלנו כחברת השמה מובילה בתחום גיוס כוח אדם להייטק העושות שימוש תדיר בשירותי הגיוס המקצועיים שלנו. 

לאורך השנים, פיתחנו מודל מתקדם מסוגו לגיוס עובדים לתעשיית ההייטק הישראלית במסגרתו כל חברה מגייסת עובדת מול מנהל תיק לקוח אישי הנחשף לכל היבטי הגיוס הנחוצים לחברה. בנוסף, כל מנהלי הלקוחות שלנו, עוברים הכשרות מקצועיות בתחום הגיוס להייטק. 

קבוצת ברק לעסקים- חברת השמה עם התמחות בגיוס עובדים לתעשיית ההייטק הישראלית 

אנחנו בקבוצת ברק מבינים היטב את הצורך בתהליך גיוס חכם, יעיל ומתוחכם לתעשיית ההייטק על מנת לאפשר לחברות המגייסות לקלוט לשורותיהן את המועמדים הטובים ביותר. מאחורינו, פעילות ממוקדת וענפה בתחום גיוס עובדים לתעשיית ההייטק, כאשר למעלמה מ-500 חברות הייטק וחברות סטארט אפ שוכרות את שירותינו בכל סבב גיוסים הנדרש להם. על מנת לספק לקהל לקוחותינו את המענה הטוב ביותר לאורך כל שלבי הגיוס, אנו עובדים בשיטה ייחודית המשלבת בין המימד המקצועי למימד האנושי בכל תהליך גיוס. בין הדברים המרכזיים המאפיינים את שיטת העבודה המתקמדת שלנו לגיוס עובדים לתעשיית ההייטק תוכלו למצוא:

  • לכל חברה מגייסת העובדת מולנו מצוות מנהל תיק לקוח אישי הנחשף לכל דרישות וצרכי המשרות הנדרשות לחברה

  • כל מנהלי הלקוחות שלנו עוברים הכשרות מקצועיות בתחום הגיוס תוך התמקדות בגיוס עובדים להייטק והם מכירים היטב את השפה המקצועית הנדרשת על מנת לנהל תקשורת נכונה מול המועמדים והמנהלים המגייסים

  • כל מנהל לקוחות מרכיב פרופיל גיוס המותאם לכל צרכי החברה המגייסת ומבצע עבורה תהליך מקדים של סינון מועמדים בהתאם למאפייני הפרופיל.

  • כל מנהל לקוחות נמצא בקשר רציף עם האנשים האחראים לתהליך הגיוס מטעם החברה המגייסת ויחד איתם הוא מגבש אסטרטגיית גיוס המותאמת לצרכי החברה - שימו לב, כאשר אנו מדברים על קשר רציף אנו מדברים על מערכת יחסים מקצועית הנבנית מהרגע הראשון מול החברה המגייסת.

  • כל מנהל לקוחות מקיים את סבבי הראיונות הראשונים (ראיון טלפוני) לצרכי סינון נוסף של המועמדים בטרם הצגתם למנהלי הגיוס מטעם החברה המגייסת.

חשוב לנו לציין ששירותי ההשמה המוצעים על ידינו לתעשיית ההייטק מיועדים גם לחברות מגייסות וגם לעובדים בתעשייה המעוניינים להתקדם לאתגר הבא שלהם. אנו מחויבים לדיסקרטיות ולויאליות עבור כל חברה מגייסת עימה אנו עובדים, כאשר התוצאות המושגות על ידינו הופכות אותנו לחברת ההשמה המובילה ביותר בתחומה ועל כל יעידו יותר מ-500 הלקוחות שלנו בתעשיית ההייטק.

השמה להייטק - מה חשוב לדעת? 

מזה מספר עשורים, תעשיית ההייטק הישראלית נחשבת למנוף הצמיחה הכלכלי של ישראל, וככזאת היא מהווה את חוד החנית בשוק התעסוקה הישראלי, כאשר יותר ויותר ישראלים רוצים להצטרף לתעשיית ההייטק וליהנות מכל היתרונות הנלווים לכך. יחד עם זאת, גיוס עובדים להייטק, הוא נושא מאתגר המצריך את החברות המגייסות לפעול באופן נקודתי ומתוחכם על מנת לאתר את המועמדים הטובים ביותר לכל אחד מהתפקידים הנחוצים להן. 

תעשיית ההייטק הישראלית, נהנית אומנם מביקושים גבוהים מצד העובדים הפוטציאליים, אך באותה נשימה, כל תהליך של גיוס עובד לתעשייה הוא מורכב ומאתגר ומצריך את החברה המגייסת לאתר את המועמד/ת האופטימאלי/ת מבין עשרות לעיתים מאות מועמדים. כאשר מדברים על גיוס עובדים להייטק מדברים למעשה על גיוס עובדים למגוון רחב של מקצועות שכל אחד מהווה תחום התמחות בפני עצמו, וביניהן, תוכנה, חומרה, מערכות מידע, אבטחת מידע, כספים, רכש, שיווק ומכירות והרשימה עוד ארוכה ומגוונת. לפיכך, כל תהליך גיוס של עובדים לתעשיית ההייטק, מחייב את החברה המגייסת לגייס לשורותיה בראש ובראשונה חברת השמה להייטק המתמחה בתהליכי גיוס עובדים לתעשייה הנחשקת ביותר בשוק העבודה. 

בחירת חברת השמה להייטק - כיצד?

הביקושים הגבוהים לעובדי הייטק הובילו לפריחתן של חברות השמה וחברות כוח אדם להייטק, ולכן, על מנת לבחור את חברת ההשמה הטובה ביותר חשוב להתייחס לכל אחד מהפרמטרים הבאים:

  • ניסיון מקצועי ומעשי בתחום גיוס עובדים להייטק - בדומה לכל תחום אחר בחיים, גם בתחום גיוס עובדים להייטק קיימת חשיבות רבה לנושא הניסיון המקצועי של החברה המגייסת שאת שירותיה אתם שוכרים ומומלץ לבדוק מהו הניסיון המקצועי והמעשי העומד לרשותה בתחום.

  • שיטת הגיוס - חברות השמה בכלל וחברות השמה להייטק פועלות בשיטות גיוס שונות, ולכן, חשוב לבדוק את שיטת הגיוס המוצעת לכם ואת התאמתה לצרכי הגיוס לאורך זמן.

  • תחומי התמחות - תעשיית ההייטק כוללת בתוכה מגוון רחב של משרות אליהן פונה תהליך הגיוס, ולכן, חשוב לבדוק מהו תחום ההתמחות של חברת ההשמה בכל הנוגע לגיוס עובדים למשרות הרצויות לכם. במקרים מסוימים, חברות השמה להייטק, מאפשרות לכם ליהנות מהתמחות בגיוס עובדים לכל אחת מהמשרות הנדרשות ובמקרים מסוימים החברות השונות מתמחות בגיוס עובדים למשרות ספציפיות ובכללן גיוס בכירים לתעשיית ההייטק.

  • זמינות ויחס אישי לכל לקוח/ה - מכיוון שמדובר בשירות המיועד לצרכי העצמת ההון האנושי של חברתכם, קיימת חשיבות רבה שהשירות אותו תקבלו יהיה ברמת השירות הגבוהה ביותר תוך מתן יחס אישי לכל מגייס/ת לאורך כל שלבי הגיוס. באופן זה תוכלו להבטיח לעצמכם תקשורת נכונה מול נציגי חברת ההשמה ולבחון לעומק את תהליך ההשמה.

  • שירותים נלווים - כיום, בעידו בו תהליך גיוס העובדים הטובים ביותר אינו מסתיים בבחירת המועמד/ת האופציונאלי, אלא ממשיך גם לתהליך הקליטה בחברה, קיימת חשיבות רבה לבחינת השירותים הנלווים המוצעים לכם על ידי חברת ההשמה בכל הנוגע לשלבים שאחרי קליטת המועמדים הטובים ביותר למשרות אותן אתם רוצים לאייש.

חשוב לציין שתהליך הגיוס הוא אומנם מאתגר ומתמשך, אך באמצעות חברת כוח אדם להייטק הנכונה תוכלו לייעל את ההתליך, לקצר את זמני איתור המועמדים ולקלוט לחברתכם בפרק הזמן הקצר ביותר את המועמדים הטובים ביותר. מתי תדעו שעומדת לצידכם חברת השמה מובילה בתחומה? כאשר היא תאפשר לכם לבחור בשלב האחרון של תהליך הגיוס את העובד/ת המושלם/ת מבין מספר עובדים פוצנציאליים עם הנתונים המקדימים הטובים ביותר. ברוב המקרים, חברות מגייסות הזוכות למענה מושלם מצידה של חברת ההשמה שאת שירותיה הם שכרו, ממשיכים לסבב הגיוס הבא מול אותה חברה.

חברת השמה להייטק שתסגור לך את כל הפינות בגיוס

שוק העבודה עבר תהליך שינוי עצום בתקופת הקורונה. חברות וארגונים שלא ביצעו התאמה למצב החדש מתקשות בגיוס עובדים בעולם החדש שנוצר. עבודה מהבית, שכר ותנאים משודרגים, ארוחות וסיבוס, יחס אישי לכל עובד כפי שלא היה מעולם ותהליכי גיוס סופר קצרים.
עם כל הדברים האלו ועוד צריכות להתמודד מנהלות משאבי האנוש וכמובן גם חברות כוח אדם שמגייסות למשרות בעידן החדש שנוצר.

גיוס להייטק שמותאם לדור החדש

ישנן חברות השמה רבות להייטק, אך הפערים המקצועיים בין החברות הם תהומיים. כדי לגייס כח אדם להייטק בעידן של היום צריך לעשות דברים בצורה שונה ממה שהתרגלתם עד עכשיו. אז מה אנחנו עושים שונה בקבוצת ברק?

• כל לקוח עובד מול מנהל תיק לקוח אישי שמבין מקצועית את המשרות שאליו הוא מגייס

• כל המגייסים שלנו ומנהלי הלקוח עוברים הכשרות מקצועיות בתחומי הגיוס. הם מבינים את השפה ויודעים כיצד לדבר עם מועמדים ומנהלים מגייסים

• מנהל הלקוח יסייע לכם בהכוונה של פרופיל הגיוס בהתאמה למה שקיים בשוק

• נמאס לכם מחברת כוח אדם ששולחת לכם סתם קורות חיים? בדיוק בגלל זה שווה לכם לעבוד איתנו. אנחנו לא נפציץ אתכם בקורות חיים, אבל מה שתקבלו יהיה מדויק למה שאתם מחפשים

• המגייסים שלנו לומדים בעל פה את יתרונות החברה והמשרה ומשווקים אתכם למועמד, ממש כמו מגייס פנים ארגונים

• גיוס עובדים להייטק זו ההתמחות שלנו – אנו עובדים עם למעלה מ-500 חברות סטארטפ והייטק בישראל

חברת השמה להייטק

חברות גיוס להייטק - גם בצד של המגויסיים 

גיוס עובדים להייטק הוא תהליך דו כיווני במסגרתו גם האנשים שכבר עובדים בתעשייה ו/או מעוניינים לעבוד בה, מחפשים את המשרה הנחשקת ביותר עבורם בתעשיית ההייטק וזאת בהתאם לידע ולניסיון העומד לרשותם באחד מתחומי ההתמחות המקצועיים בתעשיית ההייטק. חברות השמה הייטק מפעילות מערכי גיוס להייטק המבוססים על תהליך חיפוש עבודה בחברות המגייסות, כבר גם המגוייסים נמנים על לקוחות חברת ההשמה. 
חברת השמה הפועלת בשני המישורים, גם בצד של החברות המגייסות וגם בצד של המגוייסים, יכולה לאתר ביתר קלות מועמדים אופטימאליים לכל אחת מהמשרות הנחשקות ובתוך כך לבצע MATCH מנצח לכל משרה פנויה בכל רגע נתון. 

מה ההבדל בין חברות גיוס העובדים השונות להייטק

לא הצלחתם לגייס את המפתח שאתם צריכים? חסרים לכם אנשי שיווק? לפעמים המחסור בעובדים יכול להוביל אתכם להפסדים כלכליים גבוהים בהרבה מהסכום שאותו הייתם מוציאים על תשלום לחברות ההשמה. החוסר בכח אדם איכותי מורגש בכל השוק. נכון שיש חברות שיציעו הכל כדי שתעבדו איתן כולל מחיר זול ומאגר מועמדים עצום, אבל חשוב להיות כנים, אין דבר כזה. בשביל מאגר עצום ועדכני צריכים תקציבי פרסום מאוד גבוהים וכוח אדם איכותי בחברת ההשמה שמאפשר לסנן מועמדים ברמה גבוהה ומקצועית. לפעמים מה שזול, עולה ביוקר ושוקף לך זמן מיותר. אז במה צריך להתמקד כאשר בוחרים חברת השמה:

• ותק בשוק – לחברות חדשות אין מאגר מועמדים ולכן יהיה להן קשה למצוא מועמדים איכותיים

• איכות השיחה עם נציג חברת כח האדם להייטק – עבודת הגיוס כיום היא מאוד מכירתית. אם נציג החברה לא יודע למכור את השירות שלו עבורכם, כיצד תוכל החברה להביא לך מועמדים שמקבלים 5 הצעות שונות בשבוע?

•ידע מקצועי – בדקו את הידע של החברה במקצוע שלכם – מי שלא מבין את המשרה שלכם, ככל הנראה יביא לכם מועמדים לא רלוונטיים. ישנם המון הד-האנטרים שמגייסים להכל מהכל, אך לא מבינים מקצועית את המשרות שאליהן הם מגייסים

•תנאי עבודה ותשלום – אל תתפתו לעבוד עם חברות שמציאות לכם הנחות ותנאים מועדפים. לחברות הטובות בתחום יש הרבה לקוחות ויש לכך סיבה. לכן לא תקבלו מהן הטבות ותנאים מועדפים. אם אתם רוצים לסגור גיוס, אל תתפתו ל-80% השמה ואחריות מוגדלת. זה לרוב יגיע מחברות שאין להם מספיק לקוחות וגם לא משקיעות בסורסינג איכותי

•האם לחברה יש סורסר/ית? לחברות גיוס עובדים להייטק ברמה גבוהה יש תפקיד של סורסינג. עובד שתפקידו להכניס קורות חיים מכל מיני מקורות. לרוב לחברות שאין להם תפקיד כזה יש משמעותי פחות קורות חיים מחברות השמה איכותיות.

השמה להייטק

קשר אישי והבנת צרכי הלקוח

אנו בקבוצת ברק מתמחים במתן יחס אישי ומתחילים כל מערכת יחסים חדשה עם בירור מקיף של צרכי הלקוח. מנהלי הלקוח שלנו יהיו עמך בקשר אישי ושוטף, מתחילת התהליך עד לאישו מוצלח של המשרה.
אנו מבינים שחברות ההייטק עובדות בקצב שונה מאחרים ולכן אנו זמינים עבורכם גם בשעות היום המוקדמות וגם בשעות הערב המאוחרות. חווית הלקוח היא הדבר החשוב ביותר עבורכם, הלקוחות ולכן, מספר הטלפון האישי של רועי המנכ"ל מפורסם בכל מקום באתר והוא זמין בכל שעה, גם ללקוחות וגם למועמדים.

אז מה אתם אומרים? שנתחיל לסגור לכם את המשרות?  השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם.

 

מהם כלי הגיוס הנפוצים ביותר לתחום ההייטק?
רוב חברות הייטק נעזרות בכלים הבאים:1. חברות השמה - הן הכלי החזק ביותר שמזרים מועמדים איכותיים לאחר סינון וראיון טלפוני 2. מודעות דרושים - יעילותן פחתה לאחרונה, אך הן עדיין כלי מאוד אפקטיבי לגיוס 3. לינקדאין - ציד ממוקד לפי תכונות של מועמדים רלוונטיים
מהו תהליך גיוס מומלץ של עובד?
תהליך הגיוס משתנה ממשרה למשרה. ככל שהמשרה בכירה יותר, כך לרוב התהליך יכיל יותר שלבים. להלן מספר אופציות בתהליך גיוס שניתן לשלב בכל תהליך גיוס:מבחן מקצועי מרחוק או במשרדי החברה. ראיון זום. ראיון טלפוני. ראיון פרונטלי. משימה מקצועית. מבחן אישיותי. מבדק אמינות.
כיצד בוחנים התאמה של מועמד לתפקיד?
ישנם כלים רבים לבחינת מועמד ברמה המקצועית. להלן הכלים הנפוצים ביותר: מבחן בית מקצועי - מומלץ מבחן שהוכן באופן אישי לתפקיד ולא משהו שהורדנו מגוגל. מבחן בעל פה - במהלך ראיון מקצועי. מצגת או הדרכה מקצועית על נושא שקשור לתפקיד.
כמה מועמדים צריך לראיין לפני שמקבלים החלטה על קבלה לעבודה?
אין מספר קסם של מועמדים שצריך לבחון. לפעמים אנו ממש מתרשמים מהמועמד הראשון ולפעמים מראיינים 6-8 מועמדים ולא מגייסים אף אחד. כלל האצבע מנסיוננו הוא שלמרבית התפקידים מראיינים לרוב כ-5 מועמדים שעומדים בדרישות המקצועיות לפני קבלת החלטה על גיוס. המספר משתנה בהתאם לסוג המשרה ודרישות המשרה.
אולי יעניין אותך גם:
FB