052-4423268
ליעוץ ללא התחייבות בנושא קורס מכירות, הקמת מוקד טלפוני, פיתוח מנהלים ויעוץ עסקי חייגו או השאירו פרטים

 

 

מפת אתר

»
מפת אתר

בר ניווט עליון

  • פורום - שאלות ותשובות במגוון נושאים
  • מבחנים - בחן את עצמך במגוון תחומים מקצועיים
  • קורס מכירות - הרשמה לקורס המכירות שלנו - למכור more
  • מאמרים - מאמרים וטיפים במגוון תחומים

בר ניווט ראשי

  • דף הבית
  • שירות ומכירות - ברק לעסקים מספקת מגוון שירותים בתחום המכירות והשירות: קורסים וסדנאות, ייעוץ, אימון אישי והקמה וניהול של מוקדים טלפוניים
  • פיתוח מנהלים - ברק לעסקים מספקת מגוון רחוב של שירותים בתחום הניהול כגון: סדנאות וקורסי פיתוח מנהלים, אימון ניהולי אישי, ניהול עובדים במוקד טלפוני ומרכזי שירות, הרצאות במגוון תחומים ועוד.
  • יעוץ לעסקים - ברק לעסקים מספקת שירותי יעוץ לעסקים במספר רב של תחומים כגון: ייעוץ שיווקי, אימון והדרכת מכירות, ליווי אישי ובניית תכנית עסקית
  • נעים להכיר - אנחנו שמחים שאתם כאן. ברק לעסקים מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים כגון: קורסי לימוד מכירות, פיתוח מנהלים, ייעוץ שיווקי וייעוץ עסקי
  • צור קשר - ברק לעסקים מספקת שירותי הדרכה ואימון של אנשי מכירות ושירות, מנהלים, הקמת מוקדים טלפוניים ומרכזי מכירות ויעוץ שיווקי לעסקים

בר ניווט תחתון

שירות ומכירות

  • סדנת מכירות - קורס המכירות שלנו מלמד בטכניקות מכירה שנוסו בהצלחה אצל אלפי אנשי מכירות בארגונים שונים. גם לארגון שלכם מגיע למכור more
  • סדנת שירות ושימור - ב"ברק לעסקים" אנו מבינים כי איש שירות זה מקצוע ויש להכשירו בהתאם. רועי מביא עמו ניסיון של 10 שנים בשטח בתפקידי ניהול, הדרכה וחניכה של נציגים ומנהלים בתחום השירות בחברות המובילות במשק. מילת המפתח בסדנאות שלנו היא תכל'ס. אנו מתמקדים בלימוד העבודה כפי שהיא מיושמת בשטח!
  • הרצאות - התפיסה הניהולית בארגונים ובעסקים רבים היא שרק תהליך ארוך טווח יוביל לשינוי התנהגות ושיפור בביצועים. לרוב זה אכן נדרש וגם חשוב. אך לפעמים, הרצאה אחת ממוקדת זה כל מה שצריך בשביל להפיל אסימונים ולגרום לשינוי אמיתי
  • הקמת מוקדי מכירות - אנחנו כאן בשביל להקים יחד אתך מוקד מכירות מנצח ולשפר ביצועים במוקד מכירות קיים. עם למעלה מ-10 שנות ניסיון במגוון רחב של תפקידים ניהוליים במוקדי מכירות בחברות המובילות במשק, הידע והניסיון של רועי יסייעו לך בהגדלת הרווחיות בעסק שלך
  • אימון מכירות - בתהליך אימון מכירות אישי, ניתן לשפר את כמות המכירות וההכנסות בזמן קצר יחסית. ניתן לקחת אימון מכירות אישי בעסק ואפילו אצלכם בסלון
  • English sales training - It's time for you to sell more

פיתוח מנהלים

  • סדנת פיתוח מנהלים - לא כל המנהלים נולדים מנהיגים ולא כל המנהיגים נולדים מנהלים. ניהול משלב יכולות אישיות עם ידע נרכש שניתן לשפרו באמצעות אימון וחניכה. ב"ברק לעסקים" אנו משלבים בסדנאות הניהול שלנו לימוד ושיפור יכולות ניהול, תוך מתן כלים יישומיים שניתן להשתמש בהם היום
  • הרצאות למנהלים - התפיסה ניהולית בארגונים ובעסקים רבים היא שרק תהליך ארוך טווח יוביל לשינוי התנהגות ושיפור בביצועים. לרוב זה אכן נדרש וגם חשוב. אך לפעמים הרצאה אחת ממוקדת זה כל מה שצריך בשביל להפיל אסימונים ולגרום לשינוי אמיתי
  • אימון אישי למנהלים - אם אתם מעוניינים לשפר את כישורי הניהול שלכם, הגעתם למקום הנכון. אני מתחייב לספק לכם כלים אפקטיביים שיישפרו את היכולות הניהוליות שלכם. סקפטיים? חובת ההוכחה היא עלי!

יעוץ לעסקים

  • אימון עסקי - לנהל עסק זה לא דבר קל. הלקוחות, הספקים, העובדים, הוצאות גבוהות והכנסות שלא מגיעות. הלחץ שיש עלייך הוא עצום. בתור בעל עסק כמוך אני מבין את התחושות שלך ויודע כמה זה קשה לשאת את כל המעמסה הזו על גב של אדם אחד
  • גיוס והכשרה - כל עובד שנוטש אותך מפסיד לארגון שלך אלפי שקלים ואף יותר! סקרי שביעות רצון עובדים במרבית הארגונים המובילים במשק מראים כי הסיבות העיקריות לנטישת עובדים הן יחס מנהל ותהליך גיוס והכשרה לקוי
  • בניית תכנית עסקית - יזמים רבים בתחילת דרכם ניגשים להקמת עסק עם רעיון טוב במחשבה שזהו הדבר הכי חשוב. בפועל כ-40,000 עסקים נסגרים בישראל מדי שנה. ככל הנראה, לרבים מהם היה רעיון טוב, אך ביצוע מוצלח פחות
  • יעוץ שיווקי - שיווק הוא הדבר החשוב ביותר בעסק שלך. בלי שיווק אין לקוחות ואין עסק. במקום לשלם למישהו שיעשה את זה עבורכם (ולרוב לא יעשה זאת טוב), תלמדו כיצד להביא יותר לקוחות לעסק שלכם בעצמכם. זה ממש לא מסובך!
  • הגדלת רווחיות העסק - בסביבה העסקית והדינמית של היום קשה למצוא זמן להשחיז את הגרזן. אנו חוטבים עוד ועד עצים, הלהב הופך לכהה והרווחים של העסק יורדים בהדרגה. אם אתה לא מוצא זמן להשחיז את הגרזן כנראה שאתה צריך להוסיף "ברק לעסק שלך"
  • צמצום עלויות - אתה מוכר ומוכר ומוכר, הלקוחות מרוצים, העובדים מרוצים, אבל בסוף החודש אתה הולך הביתה עם רווח קטן מאוד ושואל: איפה הכסף? אל תדאג, הכסף שלך נמצא במקום בטוח, הוא פשוט לא אצלך!
  • סדנת שיווק ומכירות - רוצה לדעת להביא לקוחות לעסק ולמכור יותר? רק "בברק לעסקים" תלמדו בשיטת "תפריט השיחה" הייחודית שתאפשר לכם להגיש ללקוח את המוצר הנכון!

מאמרים

  • שירות ומכירות - שירות ומכירות זו אומנות. אתם מוזמנים לקרוא מאמרים וטיפים שיעזרו לכם למכור יותר ולתת את השירות שאתם הייתם רוצים לקבל
  • מיומנויות ניהול - ניהול דורש מגוון רחב של תכונות כגון: מנהיגות, ניהול זמן נכון, יכולת להניע עובדים ואסרטיביות. בחלק זה תמצאו מגוון מאמרים שיעזרו לכם לשדרג את יכולות הניהול שלכם
  • עסקים קטנים - להקים עסק זה לא פשוט! במאמרים שלפניכם תקבלו טיפים מקצועיים על מנת לעזור לכם בהקמת עסק ושדרוג עסק קיים

נעים להכיר

  • מי אנחנו - "ברק לעסקים" מספקת שירותי הדרכה וקורסים במכירות וניהול עם מומחיות בהקמת מוקדי מכירות טלפוניים
  • מה אומרים עלינו - תמיד כיף לקבל פידבקים חיובים ולדעת שיש אנשים שימליצו עלייך מכיוון שעשית עבודה טובה. אצלנו ממליצים זה תכל'ס. לא שמים לוגאים יפה וציטוטים חסרי משמעות. מקבלים המלצה אמיתית בטלפון!
  • הרשמה לניוזלטר - תכנים חינמיים שווים ישירות למייל שלכם

קישורים בתחתית האתר

שירות ומכירות

  • על מכירות ומערכות יחסים בעידן הטכנולוגי - "זה כבר לא אותו הדבר", "הרבה יותר קשה למכור היום ללקוחות", "כל אחד רוצה משהו אחר". אם אתם עוסקים במכירות, כנראה ששמעתם את המשפטים האלו יותר מפעם אחת וכנראה שהם גם נכונים. הלקוחות השתנו עם הזמן, אך מרבית הארגונים הסתפקו בלהוסיף אפשרות לקנות באתר או לענות בפייסבוק ובזה פתרון את העניין. על המציאות הקיימת ומה עושים בעולם משתנה תמידית במאמר שלפניכם
  • שיטות מכירה שתמיד עובדות - במכירות אין קיצורי דרך. בשביל ללמוד צריך להתאמן. במאמר זה אסקור 10 טיפים ושיטות מכירה שיעזרו לכם למכור יותר. באמצעות תהליך אימון מכירות נכון, השמיים הם הגבול
  • רוצים לתת שירות מעולה - עשרת הדברות בשירות לקוחות - שירות לקוחות הוא הלב של כל עסק וארגון. במקומות רבים התפיסה הרווחת (והמוטעית) היא שאנשי המכירות הם אלו שמביאים את הכסף. השירות הוא גוף שמטרתו להיות שק החבטות של הלקוחות ולדאוג שהם לא יברחו בזמן שהמכירות מייצרים עוד הכנסות. אז אל תתפלאו אם נציגי השירות שלכם לא מרוצים
  • הלקוחות אומרים לכם לא? טיפול בהתנגדויות בשיטת המקרר - אתם עובדים נכון ולפי התסריט. הלקוח נראה מתעניין, אך כשמגיעים לכסף פתאום הוא צריך לחשוב על זה. האם אנחנו עושים משהו לא בסדר? כמעט בכל שיחת מכירה תתקלו בהתנגדות של הלקוח. היכולת לפתור את ההתנגדות של הלקוח היא מה שמפריד בין אנשי המכירות הבינוניים לחזקים ביותר. אז איך פותרים התנגדויות?
  • לא יודע כיצד לנהל את הלידים שלך? ניהול לידים במכירות להשגת מקסימום יעילות - אנשי מכירות ומנהלים רבים נוטים לייחס את ההצלחה והעמידה ביעדים ליכולת מכירה. בייחוס זה הם מתעלמים לחלוטין מהמשאב היקר ביותר העומד לרשותם – הלידים. דטאות איכותיות לרוב עולות כסף רב. ללא שיטה ברורה לניהול לידים אנו מפסידים הרבה כסף. אז האם אתם מוכנים לנהל את הלידים שלכם?
  • מותו של תסריט השיחה במכירות, הכירו את היורש - במוקדי מכירות, עמדות מכירה פרונטאליות, סדנאות וקורסי מכירה מדברים על תסריט השיחה כדבר החשוב ביותר וזה שיביא לכם הרבה יותר מכירות. ומה עם הלקוחות שלנו? עליהם זה כבר מזמן לא עובד. הכירו את המלך החדש בתחום המכירות
  • למכור אחרי שמכרתם - כיצד עושים אפסייל (Up sell) וקרוסייל (Cross sell) - אם רוצים להגדיל מכירות צריך לחשוב מחוץ לקופסה. זה לא מספיק למכור את המוצר שלך. צריך למכור עוד מוצרים ולחפש שדרוג גם למוצר שאתם מוכרים. אז האם אתם מוכנים למכור אחרי שכבר מכרתם?
  • כיצד להתקרב ללקוח בשיחת המכירה? טיפים שיביאו לכם הרבה מכירות - כאשר הלקוח מרגיש לא בנוח במהלך השיחה שלו עם איש המכירות הוא לא לרוב לא יקנה. יכול להיות שיש לכם את המוצר הכי טוב בעולם ועדיין, כאשר אין חיבור זה לא יעזור. כיצד מייצרים קרבה ללקוח בשיחת המכירה?
  • מה יותר חשוב בשיחת מכירה? הטקסט או האינטונציה? - האם טקסט שנון ויצירתי יביא לכם יותר מכירות מאינטונציה מותאמת לסיטואציה? אולי שילוב של שניהם הוא ערובה להצלחה? כיצד למכור יותר באמצעות שימוש באינטונציה נכונה
  • ללחוץ לסגירה או לייצר המשך טיפול? כיצד מטפלים בהמשכי טיפול במכירות - אחת התכונות החשובות ביותר אצל אנשי מכירות טובים היא אסרטיביות. הטעות הנפוצה במכירות היא להפוך אסרטיביות לאגרסיביות. במאמר זה אסביר כיצד ניתן לזהות נקודות שבירה אצל הלקוח ולהפוך אותן להמשך טיפול עם סיכוי גבוה לסגירה
  • אם לא שברת אין צורך לשלם - מכבסת המילים בשירות ומכירות - בכל אינטראקציה שאנו מקיימים עם הלקוח קיימת סוגיית התוכן ומשמעות התוכן של הדברים שאנו אומרים. במקרים רבים, מספיקה מילה אחת או משפט כדי לקחת את השיחה למקום שבו אנו לא מעוניינים להיות בו. כיצד ניתן להמנע מביטויים שליליים?
  • 10 כללים לאנשי מכירות מעולים - להיות איש מכירות זה לא רק לדעת למכור. איש מכירות צריך להיות אדם בעל אופי מסוים או כזה שיכול לאמץ כללים חדשים שישדרגו את היכולת שלו להשתלב ולשווק את עצמו. אז כיצד הופכים להיות איש מכירות ברמה המנטאלית?
  • תפסיק לחשוב ותתחיל למכור - סדנת הכשרה למכירות - אם אתה מעוניין למכור יותר כדאי שתבצע הכשרה מתאימה לעובדים שלך. הכשרה מקצועית יכולה להכפיל את כמות המכירות שלך
  • הגדלת המכירות בעסק שלך - על מנת למכור יותר צריך לדעת כיצד. האם אתה זקוק לעזרה מקצועית או שתוכל לעשות זאת בעצמך? במאמר זה אסקור שיטות וטכניקות שונות שיעזרו לעסק שלכם להיות רווחי יותר
  • שיטת הNLP - ללמוד למכור בדמיון מודרך - לעבוד על שיפור עצמי. שימוש בטכניקת דמיון מודרך (NLP) להגדלת מכירות ושיפור השירות
  • סדנה או אימון מכירות אישי - כיצד תלמדו למכור טוב ומהר יותר? - חברות רבות ויועצים שונים מציעים מגוון רחב של קורסים, סדנאות ואימונים אישיים בתחום השיווק והמכירות. במאמר זה אתמקד בבחינת שיטת הלימוד - אימון אישי, או קורס קבוצתי
  • איך למכור את עצמי ולייצר רושם ב-60 שניות? נאום המעלית - נתקלתם בלקוח פוטנציאלי במפגש קצר ואתם לא יודעים כיצד לגשת אליו? רוצים להציג את עצמכם בסיטואציה חברתית על מנת להשיג לידים או משקיעים והמילים הנכונות לא יוצאות מהפה? המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם
  • לא יודע אם לבחור יועץ עסקי או מאמן מכירות? המאמר הזה בשבילך - כאשר העסק שלך נקלע לקשיים כלכליים, או גם כאשר מצבו טוב ויציב, תמיד תרצה למצוא פתרונות להגדלת המכירות
  • קורס מכירות - הדרכה שתכניס לך הרבה כסף - בחיפוש זריז באינטרנט של קורס מכירות, סדנת מכירות והדרכת מכירות ניתן למצוא בעלי מקצוע רבים ומנוסים שיכולים להדריך אותך בתחום. האם זה כדאי וכמה זה עולה?

עסקים קטנים

מיומנויות ניהול

FB