052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

קורס מכירות מומלץ - רק פרקטיקה

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושאי ניהול, שירות ומכירות
  4. קורס מכירות מומלץ - רק פרקטיקה
תמונה מסדנת מכירות

שנה חדשה, אתגרים חדשים, הגיע הזמן לרענן קצת את הפעילות העסקית. איך אתם מדרגים את מערך המכירות של העסק שלכם? מעולה, רעב להצלחה, ישנוני, עירני? 'פנתרה'-סטייל?...

קודם כל חשוב להבין שבעולם צרכני-תחרותי כמו של היום אין דבר כזה להסתפק בהצלחה כפי שהיא, להסתמך על שנה קודמת מוצלחת, 'לישון בשמירה' ולתת לקונספט של "יהיה בסדר" להוביל אתכם...

אתם בעלי העסק/מנהלי המכירות בעסק - אתם המובילים! אמירת 'יהיה בסדר' היא לא הגישה הנכונה, אלא שאיפה להרבה מעבר ל'בסדר', לכך שיהיה הכי מעולה שיכול להיות, הכי מוצלח, הכי Sale, שיהיו הכי הרבה עסקאות, שהעסק שלכם יגיע למקסום הפוטנציאל שלו בכל יום מחדש! כאן אתם לוקחים אחריות ומניעים את ההצלחה קדימה!

חלק מניהול הצלחה בתחום המכירות טמון בהדרכה מתאימה. למשל, לימוד מכירות, קורס קידום מכירות. קורס מכירות מומלץ מותאם קונקרטית לעסק שלכם יכול לתרום דרמטית למיטוב הפעילות ולהגדלת המכירות של העסק.

"לתוצאות, היכון רוץ"!

לימוד מכירות

בישראל מוצעים היום אינספור הכשרות, סדנאות, הדרכות מכירות, סדנאות מנהלים ממוקדות שיווק ומכירה במגוון מודלים על ידי מגוון חברות ויועצים עסקיים. אז איך תבחרו את הכשרת המכירות הנכונה לעסק שלכם מתוך ההיצע הרחב הזה?

כמו בהרבה תחומים בחיים, בסיטואציה שנדרשת בחירה – מומלץ לבדוק לפחות 3 פרמטרים מרכזיים:

  • מהו הניסיון של חברת ההדרכה/היועץ העסקי בתחום ואיזה הצלחות הם יכולים להציג לכם להתרשמות, דוגמת חוות דעת של לקוחות קודמים, מהלכים שהובילו בהצלחה וכו'.
  • מה כוללים הקורסים שהם מציעים לשיפור העסק שלכם (נושאים, סילבוסים, פורמט הקורסים וכו').
  • מהי מידת המעורבות הנדרשת מכם כשותפים למסלול ההכשרה/ההשבחה.

קורס לאנשי מכירות

קורסי מכירות מוצעים במגוון רמות. יש קורסים להכשרה מקיפה מלאה של אנשים שטרם עסקו במכירות, יש קורסים לרמת מתחילים בתחומי המכירה, יש קורסים לאנשי מכירות מקצוענים ברמת מתקדמים/מצטיינים, המגוון רחב ויש לבחור מתוכו במה שמתאים לרמת צוות המכירות הקונקרטי שלכם.

קורס מקצועי איכותי לאנשי מכירות יכלול ברוב המקרים את לימוד הנושאים הבאים:

  • ניהול משא ומתן
  • תשאול לקוח
  • זיהוי צרכים בקרב לקוחות פוטנציאליים
  • טיפול בהתנגדויות
  • פירמידת הצרכים (על פי מסלאוו)
  • FOMO
  • זיהוי הזדמנויות לסגירת עסקה
  • טכניקות לסגירת עסקאות
  • איתותי קנייה

 

 

קורס מכירות והכשרה בארגונים

יועץ מכירות/מאמן מכירות מיומן ומנוסה ידע להתאים את הדרכות המכירה שלו בצורה מושלמת לכל עסק ברמת ''טיילור מייד''. המטרה היא ממש לבנות קורס מכירות והכשרה מקיפה לכל עסק/חברה בהתאמה אישית. יועץ מכירות בכיר שעוסק בהדרכות מהסוג הזה מביא איתו ידע רב-תחומי ויתרון מובהק של ניסיון מצטבר של הדרכות מול מאות עסקים וחברות. היכולת של אדם מיומן ברמה הזו ללוות את העסק, על כל המחלקות הרלבנטיות, מול כל העובדים הרלבנטיים, כולל קליטת אנשי מכירות חדשים והסמכתם - כל אלה מבטיחים גם את איכות ההון האנושי בחברה וגם את יציבות כח-אדם בחברה. כך שבצד ההכשרה המקצועית המשובחת, יש כאן גם אלמנט של שימור וגיבוש חברתי.

קורס קידום מכירות

גם אם אנשי המכירות של העסק שלכם מבצעים עבודתם במקצועיות ומגיעים להישגים טובים, תמיד יש מקום לשיפור. במיוחד בעולם מתפתח, בעידן של ריבוי הזדמנויות בכל התחומים, כשכל עסק מתחרה על כל לקוח (כי לכל לקוח יש אלטרנטיבות רבות לבחירה) צוות אנשי מכירות מיומן ומעודכן ידע לתת מענה ולקדם מכירות גם בשדה תחרותי שעובד לא פעם על סיפוק צרכים מיידי.

הלקוח רוצה "כאן ועכשיו", ואם לא ץתנו לו את זה, הוא יעבור למתחרים...לכן, לתת כלים חדשים ונוספים לאנשי המכירות של העסק, להקנות להם ידע נוסף, לחשוף אותם לשיטות מכירה מותאמות לשוק של היום - כל אלה הם בבחינת חובת המציאות. קורס קידום מכירות יכול להיות מתנה נפלאה לאנשי המכירות שלכם ולעסק שלכם גם יחד: לתת לצוות תחושה שמשקיעים בו ונותנים לו כלי עבודה חיוניים נוספים, ולהביא את הצוות לשיפור הישגים. הכשרת מכירות לשיפור תוצאות.

קורס מכירות בטלפון

עסקאות קטנות או עסקאות גדולות, מכירות בסכומים נמוכים או בסכומים גבוהים – כל תהליך מכירה מבוסס על שלבים מובחנים שניתן ללמוד איך לבצע כל אחד מהם על הצד המקצועי ביותר.

אנשי מכירות שעובדים פרונטאלית וגם אנשי מכירות שעובדים במכירות טלפוניות – לשתי הקטגוריות האלו יש הכשרות מכירה מתאימות. יש ביניהן גם נושאים חופפים כמובן, מעצם העיסוק במכירות, ובכל זאת נדרש חידוד ייעודי לגבי כל קטגוריה בפני עצמה. יש שלבים שמכירה טלפונית פטורה מהם, בעוד שבמכירה פרונטאלית אי אפשר 'לדלג' מעליהם, וההיפך.

כך או כך, קורס מכירות טלפוני לצוות מכירות שפעילותו באמצעות הטלפון יכול לשפר הישגים ולהגדיל את עסקאות המכירות הטלפוניות באופן משמעותי. בישראל פועלות היום מספר חברות מעולות שמתמחות בהקמת מוקדי מכירות טלפוניים, בתפעולם ובניהולם במיקור חוץ, או כחלק מהמערך הפנימי של העסק.

כמו ברוב המהלכים בחיים, הדרך למצוינות עוברת במסלול הכשרה מתאים. אתם צריכים רק לבחור את המסלול המתאים ביותר לעסק שלכם.

 

* הכותב רוז'ה הינב – יועץ עסקי בכיר

רוז'ה הוא מנטור להגדלת מכירות בקבוצת ברק לעסקים.

 

מי אנחנו? קבוצת ברק

קבוצת ברק חתומה על ניהול והקמה של עשרות מוקדי מכירות במיקור חוץ ועל ביצוע סדנאות מכירה והדרכות מכירה במאות ארגונים, חברות ועסקים. אלפי אנשי מכירות בישראל הוכשרו על ידי הצוותים המקצועיים של קבוצת ברק, כולל גורמים מהמגזר הפרטי ומהמגזר העסקי והמוסדי.

שירותי החברה יכולים להעניק לעסק שלכם את התשתית המקיפה להכשרת אנשי מכירות ולתפעול מוקד מכירות מצליח, ולהביא אותו למקסום הפוטנציאל שלו.

רוצים פרטים על קורס מכירות מומלץ? מכירות לתוצאות, ברמה הגבוהה ביותר?

השאירו לנו פרטים בתחתית העמוד, נחזור אליכם ונשמח לסייע. 

 

אולי יעניין אותך גם:
FB