052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

הדרכה מכירות בהתאמה אישית

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושאי ניהול, שירות ומכירות
  4. הדרכה מכירות בהתאמה אישית
סדנת מכירות

יש לכם עסק/חברה שמציעה מוצר או שירות מנצח? חשוב לכם להגיע להישגים טובים יותר מבחינת מכירות? מעוניינים להפוך את צוות המכירות שלכם, כולל את סגל ההנהלה, ל'סיירת מצוינות' ואת המוצר/השירות שלכם לאחד המובילים בשוק? כדאי שתשקלו שילוב של הדרכת מכירות וייעוץ עסקי בדיוק לצורך הגשמת המטרות האלו.

סדנת משא ומתן

כמעט כל מהלך בחיים, בין אם זה באספקט המקצועי ובין אם זה בהיבט האישי, כרוך באיזשהו סוג של משא ומתן. כל מהלך בנוי מתקשורת: שפה, שיח, דיאלוג, הקשבה, תוכן, שאלות-תשובות, שפת גף, מימיקה – כל אלה מרכיבים את מלאכת המשא ומתן.

סדנת משא ומתן היא כלי עזר מעולה לשיפור תפקודם של אנשי המכירות והשירות של העסק, לחידוד תובנות, לתרגול טכניקות ושיטות של משא ומתן, לרכישת מיומנויות ולהבאת הצוותים לתוצאות ברמה גבוהה יותר. המשמעות של זה היא יותר מכירות, יותר הכנסות לעסק.

סדנת אימון מכירות

מה כוללת סדנת אימון מכירות ואיך היא יכולה לתרום לשדרוג מערך המכירות של העסק? כמובן שכל סדנה נבנית בהתאם לעסק/לארגון הספציפי, בהתאם לצרכיו, למוצר/לשירות שהעסק מציע, בהתאם לקהלי היעד של העסק.

סדנה כזו כוללת בין היתר:

  • היכרות מושגים מעולם המכירות
  • חשיפה לטכניקות מכירה
  • תרגול טכניקות סגירת עסקה
  • טיפול בהתנגדויות

* תסריטי שיחה חדשניים ואפקטיביים

  • יסודות תהליך המכירה
  • אמנות השכנוע

* אימון מעשי וסימולציות

ייעוץ מכירות למנהלים

אלפי עסקים וחברות נעזרים על בסיס קבוע בסדנאות מכירה, בייעוץ עסקי, בהדרכות מקצועיות בתחומי השירות, השיווק ועוד. בעלי תפקידים בסגל ההנהלה ברוב המקרים מגיעים עם ידע וניסיון שצברו במשך שנים, עליהם הם נסמכים במילוי תפקידם. יחד עם זה, גם סגל ניהולי בכיר יכול להיתרם על ידי ייעוץ עסקי ומהדרכה מפרה על ידי איש מקצוע מיומן, תמיד יש מה לשפר ומה לחדד. ייעוץ מכירות למנהלים הוא תחום מבוקש מאוד אומר רוז'ה הינב יועץ מכירות ותיק לעסקים ומנהלים ומנטור לצמיחה במכירות, ובישראל כיום יש היצע מרשים של יועצים עסקיים ומאמנים לעסקים שמתמקדים בעבודה מול סגל ניהולי בכיר, מרכיבים הדרכות וסדנאות מותאמות אישית לרמת מנהלים בכירים, ובתוך כך גם מנהלי מכירות. ייעוץ מכירות ברמות האלו יעשה ברמה גבוהה מאוד, מתוך נקודת מוצא שלפיה מדובר בהכשרת מנהלים שכבר צברו ידע וניסיון ושעבורם הייעוץ מהווה השלמה, העשרה נוספת, חשיפה לתכנים חדשים רלבנטיים למה שקורה היום בתחום 'בעולם' (כמובן שלא ברמת מתחילים)

יועץ מכירות מומלץ

מתוך ההיצע הגדול של יועצים, סדנאות ומאמנים בתחומי המכירות, איך אפשר לבחור ביועץ מכירות מומלץ שיעניק לכם את ההכשרה היעילה ביותר והמתאימה ביותר לעסק שלכם? כמו בכל בחירה בכל תחום: בהתחלה עושים שופינג של מידע: בודקים מיהם היועצים המומלצים, עם איזה יועצי מכירות עובדות חברות ידועות/מובילות במשק, עם איזה ניסיון ו'קבלות' מגיעים יועצי המכירות והמאמנים לעסקים שעליהן יש חוות דעת חיוביות. ברגע שאתם מצליחים 'לסמן' את המומחה הנבחר, טלפנו ובקשו פגישת ייעוץ. במהלך הפגישה נסו להבין איזו תכנית הכשרה הוא יכול להתאים לעסק שלכם והאם הוא בקיא ומיומן גם בסדנאות מנהלים, כלומר: האם העביר הכשרות לקהל של בכירים (מנכלים, מנהלי מכירות, מנהלים) ואיך הוא מתכוון לעזור לכם להשיג את היעדים שלכם. אם יש ביניכם כימיה טובה, הבנה הדדית ואם אתם 'משדרים על אותו התדר' – תוכלו לסכם תיאום ציפיות ולהתקדם משם.

קבוצת ברק חתומה על ניהול והקמה של עשרות מוקדי מכירות במיקור חוץ ועל ביצוע הדרכות וסדנאות מנהלים במאות ארגונים, חברות ועסקים. אלפי מנהלי מכירות בישראל הוכשרו על ידי הצוותים המקצועיים של קבוצת ברק, כולל גורמים מהמגזר הפרטי ומהמגזר העסקי והמוסדי.

שירותי החברה יכולים להעניק לעסק שלכם ולסגל הניהול בעסק את התשתית המקיפה לתפעול ולניהול מערך המכירות תוך מקסום הפוטנציאל שלו.

 

*הכותב רוז'ה הינב – יועץ עסקי בכיר

רוז'ה הוא מנטור להגדלת מכירות בקבוצת ברק לעסקים.

 

רוצים פרטים על ייעוץ עסקי, על סדנאות מנהלים ועל הדרכת מכירות לתוצאות, ברמה הגבוהה ביותר?

השאירו לנו פרטים בתחתית העמוד, נחזור אליכם ונשמח לסייע. 

 

אולי יעניין אותך גם:
FB