052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

גיוס מנהל מוצר – חברות השמה והדהאנטרים בתחום

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. משאבי אנוש, גיוס ופיתוח מנהלים
  4. גיוס מנהל מוצר – חברות השמה והדהאנטרים בתחום
מנהל מוצר

מהו תפקידו של מנהל מוצר PRODUCT MANAGER

גיוס מנהל מוצר הינה משימה קריטית עבור כל ארגון, שכן תפקיד זה הוא מכריע בהצלחת מוצר או שירות בעולמות הפיתוח. מנהל מוצר אחראי להוביל פיתוח והשקה של מוצר או שירות, מרעיון לשוק. במאמר זה, נסתכל על תפקידו של מנהל מוצר, מהם הכישורים העיקריים הנדרשים לתפקיד זה, ואת הדרכים הטובות ביותר לגיוס מועמדים לתפקיד.

מנהל מוצר אחראי על האסטרטגיה והכיוון הכוללים של מוצר או שירות. כולל בין היתר, זיהוי צרכי לקוחות ונקודות "כאב" במצב הקיים, עריכת מחקר שוק ויצירת מפת דרכים למוצר. הם לרוב עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם צוותים מגוונים, כולל פיתוח, הנדסה, עיצוב ושיווק, כדי להבטיח שהמוצר עונה על צרכי הלקוח או הארגון.

 

אילו מועמדים מגייסים לניהול מוצר?

בכל הנוגע לגיוס מנהל מוצר, חברות מחפשות לרוב מועמדים בעלי הבנה עמוקה של הלקוח והשוק. הם צריכים להיות בעלי ניסיון בביצוע מחקרי שוק וזיהוי צרכי לקוחות, כמו גם ניסיון ביצירה וביצוע של מפת דרכים למוצר. כישורי תקשורת ומנהיגות חזקים גם הם חשובים, שכן מנהלי מוצר צריכים להיות מסוגלים לעבוד ביעילות עם צוותים חוצי-ארגון ולהעביר את חזון המוצר לבעלי העניין.

מבחינת כישורים, תואר ראשון או שני בעסקים, שיווק או תחום קשור נדרש לרוב לתפקיד ניהול מוצר. חברות רבות מחפשות גם מועמדים עם ניסיון בתחום קשור, כגון שיווק, אסטרטגיה או פיתוח מוצר.

 

כיצד לגייס מועמדים לניהול מוצר?

כשמדובר בסורסינג עבור מועמדים לניהול מוצר, ישנן מספר שיטות יעילות שהוכחו כיעילות. אחת הדרכים הטובות ביותר היא להגיע לרשתות חברתיות, כמו לינקדאין, ולהתחבר לאנשים שיש להם ניסיון בניהול מוצר. לוחות דרושים ואתרי קריירה, כגון Glassdoor ו-Indeed, הם גם משאבים מצוינים למציאת מועמדים לניהול מוצר.

שיטה יעילה נוספת היא שיתוף פעולה עם חברות גיוס או הד האנטרים המתמחים בגיוס למשרת ניהול מוצר. לסוכנויות אלו יש הבנה עמוקה בתחום ומאגר מועמדים פעיל. הן יכולות לעזור לחברות למצוא את המועמדים הטובים ביותר לתפקיד.

אם אתם רוצים לגייס ג'וניור ללא ניסיון, אפשר לפנות גם לאוניברסיטאות ומכללות כדי למצוא מועמדים שלומדים עסקים, תוכנה שיווק או תחום קשור. לאוניברסיטאות ומכללות רבות יש מרכזי קריירה שיכולים לסייע בחיבור בין חברות לסטודנטים ובוגרים המעוניינים בניהול מוצר.

 

גיוס מנהל מוצר עם חברת השמה - קבוצת ברק

קבוצת ברק מתמחה בגיוס לעולמות התוכנה והשיווק. סייענו בהצלחה למאות ארגונים באיתור הטאלנטים הרלוונטיים. אנו עובדים עם מסלולי גיוס מותאמים אישית ללקוח ומתמחים בגיוס למשרת ניהול מוצר.

רוצים שנסייע לכם בגיוס מנהל מוצר? השאירו פרטים בתחתית העמוד ונשמח לסייע.

אולי יעניין אותך גם:
FB