052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

קורס מכירות אונליין לעסקים וארגונים

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושאי ניהול, שירות ומכירות
  4. קורס מכירות אונליין לעסקים וארגונים
צילום מסדנת מכירות

מה תרצו ללמוד במסגרת ההתייעלות העסקית שלכם? מה תרצו שאנשי המכירות בארגון שלכם ילמדו? עד כמה חשובה לכם הרמה של אנשי המכירות בעסק? עד כמה אתם מבינים באמת שזו הזרוע שעליה בנוי העסק? אם אתם מסכימים עם העובדה שמערך המכירות שלכם הוא סוג של שגריר שלכם, מעין 'שר חוץ' של העסק וזרוע חיונית בצד מערך השירות, אז סביר להניח שחשוב לכם להשקיע בהכשרות והדרכות, בהרחבת הידע ושיטות העבודה של נציגי המכירות שלכם, על מנת להוציא מהצוות (ומעצמכם) את המקסימום 'על מלא'.

קורס מכירות אונליין יכול לתת לכם מענה מידי וללא תיווך, ולספק לצוותי המכירה והשירות שלכם כלים מעולים לשיפור התוצאות, להגדלת המכירות בעסק, להרחבת קהל הלקוחות ולהגדלת ההכנסות.

קורס מכירות בזום

מאז שה-ZOOM פרץ אל חיינו, הרבה מאוד תחומי לימודים והכשרה עברו לפורמט של ZOOM , או פורמט משולב פרונטאלי עם ZOOM, גם קורסי מכירות מוצעים היום במתכונת היברידית וב'זום' על ידי חברות הדרכה, יועצים ומאמנים לעסקים. קורסי מכירות דיגיטליים הם כיום אחד המוצרים בעלי הביקוש הכי גבוה בקרב ארגונים, עסקים וחברות ומהווים חלק בלתי נפרד מתוכנית הכשרה של אלפי ארגונים ועסקים.

היתרונות שקורס מכירות בזום (או בכלל בפלטפורמות דיגיטליות) טומן בחובו הם רבים, למשל:

  • אפשרות גמישה מבחינת מועד הקורס.
  • התאמה ללו"ז הפרטי, בנוחות מירבית.
  • אפשרות ללמוד מכל מקום, ללא צורך בהגעה פיזית לכיתת לימוד פיזית – חיסכון בזמן וכסף.
  • אפשרות ללמוד באמצעות המובייל, סלולר, לפטופ, מסך SMART TV.
  • אימון ותרגול אינסופי וזמין - אפשרות ליהנות מהקלטה של הקורס/הסדנא ולחזור על השיעורים/התכנים מתי שרוצים, ככל שרוצים.

סדנת מכירות בזום

סדנאות מכירה הן כלי מעולה לריענון, להתמקצעות נוספת, להתעדכנות ולהרחבת הידע אומר רוז'ה הינב -מנטור לצמיחה במכירות. הן גם כלי מעולה לגיבוש חברתי, לחוויה בעלת ערכים, כמו: גיבוש עובדים, גאוות יחידה, תחושת שייכות, עידוד מצוינות, ועוד. בתקופת הקורונה העולם נחשף לקיסמה של מערכת ה-ZOOM ואלפי מערכות בישראל ובעולם כולו עברו לעבוד מהזום, ללמוד באמצעות הזום, להרצות בזום, לראיין מועמדים לעבודה באמצעות הזום, ועוד. סדנאות מכירה בזום הן היום בין האופציות הכי מקובלות ויעילות לעסקים וכוללות גם שילובי תכנים בהשראת ה'מאסטרים' הכי נחשבים של אמנות המכירה בעולם. סדנת מכירה בזום יכולה להיות מתנה מעולה לצוות המכירות בעסק וכמובן גם לתרום לשיפור התוצאות שלו.     

אימון מכירה

אימון מכירה כולל תחומים מרכזיים מעולמות התוכן של העולם העסקי, ביניהם כמובן אימון מכירות. תהליך של אימון מכירות יכול להיות פרונטלי ו/או משולב לימודים היברידיים, באמצעות פורמטים דיגיטליים שזמינים היום בשוק, ביניהם: וובינר,TEAMS, ZOOM, מערכות למידה היברידית, ממשקי למידה גם באמצעות הסושיאל -רשתות חברתיות ועוד.

בין הנושאים שנלמדים ומתרגלים באימוני מכירה, בולטים התחומים הבאים:  

  • סוגי תקשורת בתהליך המכירה
  • ניהול משא ומתן
  • הליך יצירת אמון מול הלקוח
  • זיהוי צרכי הלקוח והתאמת הפתרון לצרכיו
  • שירותיות בתהליך המכירה
  • זיהוי חסמים לסגירת עסקה
  • טכניקות סגירת עסקה

* שירות מוכר

* תסריטי שיחה חדשניים ושונים

* טיפול בהתנגדויות – השיטות החדשות

  • מכירה בלי 'חפירה', בלי PUSH מעיק מול הלקוח, אלא באמצעות שכנוע בדרכי נועם WIN WIN
  • טכניקה להבאת הלקוח 'למכור לעצמו', למצב שבו הוא מבין שהמוצר 'שלנו' הוא הפתרון הכי טוב בשבילו.

סדנת מכירות באינטרנט

טובי המאמנים והיועצים העסקיים בתחום המכירות בארץ ובעולם מציעים סדנאות מכירות באינטרנט, כחלק בלתי נפרד ממסלולי ההכשרה שלהם. סדנת מכירות שמוגשת אונליין יכולה להתנהל בגמישות מרבית, לארח כמות גדולה של משתתפים, להניע צוותי מכירה לשתף חוויות מהניסיון היומיומי בעבודתם, לייצר רב-שיח, לייצר אווירה אינטראקטיבית מפרה, וכל זה באמצעות שיתוף מסכים אונליין, בחוויה שהיא ויזואלית במיוחד, שלא נופלת משום סדנה פרונטאלית, לא באיכות ולא בערך המוסף שלה.

סדנת מכירות באינטרנט גם מהווה סוג של 'סימולטור' אקטיבי מעולה לאנשי מכירות: בחלק ממערכי השיעור בסדנאות מכירה נכללים תרגולים וסימולציות של מצבים 'חיים' שאנשי מכירות פוגשים בהם ביומיום. תרגול מסוג כזה מחדד תובנות, משפר יכולות, מוליד פתרונות יצירתיים ותורם להפריה הדדית.

עולמות האונליין והטכנולוגיה המתקדמת ובוודאי ה- AI (הבינה המלאכותית על כל יכולותיה המדהימות) פותחים בפני מאמני המכירות ויועצי המכירות מגוון אפשרויות לבניית הדרכות וסדנאות מכירה מרתקות. אין ספק שעסקים וארגונים שיידעו להיעזר בהן ולשלב אותן כחלק מהפעילות השוטפת שלהם יצאו נשכרים מכל הבחינות.  

* הכותב רוז'ה הינב – יועץ עסקי בכיר

רוז'ה הוא מנטור להגדלת מכירות בקבוצת ברק לעסקים.

 

קבוצת ברק חתומה על ניהול והקמה של עשרות מוקדי מכירות במיקור חוץ ועל אימון מכירות והדרכות מכירה במאות ארגונים, חברות ועסקים. אלפי אנשי מכירות בישראל הוכשרו על ידי הצוותים המקצועיים של קבוצת ברק, ביניהם גופים מובילים מהמגזר הפרטי, העסקי והמוסדי.

שירותי החברה יכולים להעניק לעסק שלכם את התשתית המקיפה להכשרת אנשי מכירות, כולל קורס מכירות אונליין, ולהזניק את העסק למיקסום הפוטנציאל שלו.

 

רוצים פרטים על קורס מכירות אונליין? מכירות לתוצאות, ברמה הגבוהה ביותר?

תשאירו לנו פרטים בתחתית העמוד, נחזור אליכם ונשמח לסייע. 

 

אולי יעניין אותך גם:
FB