052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

קורס לינקדאין לעסקים: חיזוק הצמיחה המקצועית שלך

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. משאבי אנוש, גיוס ופיתוח מנהלים
  4. קורס לינקדאין לעסקים: חיזוק הצמיחה המקצועית שלך
לוגו של לינקדאין

לינקדאין כבר ממזמן הפכה להיות פלטפורמה מובילה בשוק המקצועי, ומציעה מגוון של אפשרויות עבור אנשים פרטיים ועסקים כאחד. מבחינת צמיחה עסקית וכן מהפן של מיתוג אישי. נתמקד במאמר הבא בפן העסקי. כל עסק שמכבד את עצמו חייב להקים פרופיל לינקדאין. הרשת מציאה אינספור יתרונות לעסקים המבקשים לשגשג בעידן הדיגיטלי. לינקדאין מועילה במיוחד לארגונים כי היא יכולה להניע הצלחה בהיבטים שונים כמו נראות מותג, ניהול מוניטין, פיתוח עסקי ויצירת לידים. ואף חוללה מהפכה בתהליך הגיוס, ביכולת שלה להקל על ארגונים למשוך ולזהות כישרונות מובילים. לינקדאין מציעה פלטפורמה רבת עוצמה לעלות עסקים לגבהים חדשים, קורס לינקדאין לעסקים נותן מעטפת אולטימטיבית לאנשי עסקים שאפתניים לצמיחת העסק.

לינקדאין בעברית

אי אפשר להתעלם מקהל היעד בשימוש בפלטפורמות שונות ואנחנו הישראלים עם מיוחד מאוד. אבל, ויש אבל גדול מאוד. לינקדאין הינה פלטפורמה עסקית גלובלית והשימוש בה מתבצע בעיקר בשפה האנגלית. במיוחד בכתיבת פרופיל האישי והמקצועי. כתיבת פרופיל של ארגונים ואנשים פרטיים בשפה העברית יראה פחות מקצועי ויגרום לאנשים המשתמשים בפלטפורמה להתייחסות לפרופיל הכתוב בעברית בהתאם. אומנם בלינקדאין השימוש העיקרי הינו באנגלית אך יש מקומות בהם שימוש בשפה העברית הינו הכרחי ויכול לשרת אותך בצורה טובה יותר. אין חוקים ברורים שניתן להגיד מתי השימוש בעברית יכול לשפר את הביצועים וכל מקרה צריך להיבחן לגופו.

פרופיל לינקדאין – איך בונים

איך לבנות נוכחות חזקה באינטרנט? פרופיל הלינקדאין משפיע על ההזדמנויות המקצועיות שלך, פועל בעצם כמעין כרטיס ביקור דיגיטלי. משפיע על משיכת מגייסים, לקוחות פוטנציאליים ושותפים עסקיים. פרופיל לינקדין חזק מקבל ציון SSI גבוהה, מדד זה נוצר על ידי לינקדאין ב-2015 ונועד לבדוק את מידת האפקטיביות של הפעילות בלינקדאין. הצעד הראשון והבסיסי לייצור פרופיל לינקדאין טוב הוא לייצר פרופיל לינקדאין מלא! יש למלא את כל חלקי הפרופיל, להשתמש בשם מלא (לא קיצורים וכיוצא בזה), לשים תמונה עדכנית שיזהו אתכם בה, למקם את סדר הקטגוריות בצורה שתטיב עימכם ולא לשכוח לכתוב תקציר שיספר בקצרה על ההיסטוריה התעסוקתית שלכם. הצעד השני הוא להגדיל את מעגלי החברים שלכם, ככל שמעגל החברים שלכם בלינקדאין יהיה גדול יותר, כך תעלו ביותר תצאות חיפוש. אנו ממליצים ליצור נטוורגינג עם אנשים המשמשים כגורמי מפתח בארגון כמו מגייסות שסביר יותר שיהיו פעילות יותר בלינקדאין ויעלו תוכן שיוכל לשמש אתכם. בנוסף ממומלץ ליצור קשר עם פרופילים שיש להם מספר חברים גדול שכן לינקדין מאפשר לשלוח 'בקשת חברות' רק לפרופילים שיש לכם קשר מסוים אליהם (חברים של חברים).

סדנת לינקדאין

מגוון התכונות והפיצ'רים, כמו המציאות בימינו, דינמיים ומשתנים ללא הרף. אנשים יכולים להירשם לסדנאות לינקדאין שמתעמקות בכל המורכבויות הפונקציונאליות של רשת זו. כאמור הפלטפורמה נועדה לאנשים פרטיים ועסקים כאחד. מבחינת סדנאות הלינקדאין ישנם 3 קהלים מרכזיים: מגייסות, עסקים ואנשים פרטיים.  היום בכל מקום באינטרנט נמצא מידע נגיש על שימוש הלינקדאין. ניתן למצוא בחינם ברשת מדריכים מפורטים אודות התפעול של הלינקדאין. אנחנו ממליצים למי שרוצה לקחת סדנת לינקדאין לוודא כי הסדנה נותנת ערך מוסף מעבר למה שניתן למצוא היום באינטרנט ואף לשאול את יוצרי הסדנה. חשוב להבין מה הצרכים שלך קודם כל, לשאול את עצמך בשביל איזה צורך אני צריך סדנת לינקדאין. סדנאות בדרך כלל נותנות ערך מוסף גדול יותר עבור מגייסות ועסקים. עבור אנשים פרטיים עדיף לקחת ליווי מאיש מקצוע בתחום שיתן מעטפת נרחבת יותר ולרוב כוללת בתוכה גם שימוש בלינקדאין ושיפור/בניית פרופיל.

סדנת לינקדאין לעסקים

לינקדאין משמשת כאחת הדרכים המובילות לשיתופי פעולה עסקיים, היא משמשת גם כהזדמנות לעסקים לשפר את הנוכחות המקוונת שלהם ולהתחבר לקהל היעד שלהם. סדנאות  LinkedIn for Business נועדו לעשות אופטימיזציה של דף החברה. בדרך כלל יכללו, עריכת מידע על החברה ויצירת תוכן שימשוך עוקבים. השתתפות בסדנאות כאלו יכולות להגביר את הנוכחות של העסק בלינקדאין ובאופן ישיר יתורגמו לצמיחה מוחשית. יש צורך להשתמש במילות מפתח רלוונטיות, פילטרים ומיקוד קהל היעד בשביל להגיע לאנשים הנכונים עבור העסק שלך. כמובן שיש קורסים מגוונים הקיימים ברשת שיכולים ללמד אותך להשתמש בלינקדאין לעסקים, חלק מהקורסים בחינם בעוד שאחרים דורשים תשלום.

קורס שיווק בלינקדאין

שיווק הוא מונח המתאר פעילות, אשר בא לקדם מכירה של משהו. בעידן הדיגיטלי אנחנו יכולים לראות שיווק במגוון פלטפורמות של מדיה חברתית, לינקדאין אחת מהן. חיוני לעסקים ופרטים כאחד ועוזר בהרחבת קשרים עסקיים ויצירת לידים. אסטרטגיות תוכן חשובות ביותר בשיפור הדרך השיווקית בה מציגים מאמרים, פוסטים ואף סרטונים בלינקדאין. קורסי שיווק בלינקדאין מעברים לאנשים ידע וכישורים הדרושים ליצירת קמפיינים פרסומיים בפלטפורמה, מינוף תוכן ממומן ומדידת האפקטיביות של שינוי שיטות השיווק.

רוצים סדנה, קורס לארגון או ליווי אישי על לינקדין? השאירו פרטים בתחתית העמוד וניצור איתכם קשר.

אולי יעניין אותך גם:
FB