052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

מיקור חוץ משאבי אנוש - שרות בהתאמה אישת

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. משאבי אנוש, גיוס ופיתוח מנהלים
  4. מיקור חוץ משאבי אנוש - שרות בהתאמה אישת
שירות משאבי אנוש

שירותי משאבי אנוש במיקור חוץ

בקבוצת ברק, המשימה שלנו היא לעזור לחברות בכל הגדלים והענפים להצליח על ידי מתן פתרונות משאבי אנוש מהשורה הראשונה. אנו מבינים שניהול משימות משאבי אנוש וגיוס יכולה להיות משימה מרתיעה וגוזלת זמן, וזו הסיבה שאנו מציעים מגוון שירותים שנועדו להקל עליך. צוות המומחים שלנו הינו בעל ניסיון של שנים בתחום והוא מסור למתן שירות יוצא דופן ללקוחותינו.

 

שירותי HR במיקור חוץ - התפקיד שלנו בהצלחת המשאב האנושי שלך

בחברת ברק התפקיד שלנו הוא לעזור לחברות לייעל את פעילות הגיוס ומשאבי האנוש שלהן ולהבטיח עמידה בחוקי העבודה והתקנות. אנו מספקים מגוון שירותים, לרבות ייעוץ משאבי אנוש, איתור כישרונות, הדרכה ופיתוח עובדים, סיוע בבניית מודלי שכר ועוד. המטרה שלנו היא לעזור לעסקים לשפר את השורה התחתונה שלהם על ידי גיוס עובדים, הגדלת הפרודוקטיביות, הפחתת המחזור וצמצום הסיכונים המשפטיים.

 

שירותי HR שאנו מספקים

ייעוץ בתחום משאבי אנוש: אנו מציעים שירותי ייעוץ משאבי אנוש לעסקים הזקוקים לליווי מומחה בפיתוח והטמעת מדיניות ונהלי משאבי אנוש. צוות המומחים שלנו יכול לעזור לך לזהות ולטפל בנושאי משאבי אנוש, כגון יחסי עובד-מעביד, ניהול ביצועים וציות לחוק.

גיוס עובדים: אנו מספקים שירותי גיוס כדי לעזור לעסקים למצוא ולהעסיק את המועמדים הטובים ביותר לתפקידים הפתוחים שלהם. לצוות המגייסים שלנו יש גישה למאגר עצום של מועמדים והוא יכול לעזור לך למצוא את ההתאמה המתאימה לארגון שלך. אנו מגייסים למגוון רחב של משרות – פיתוח, הנדסה, ביוטק, שיווק, מכירות, סייבר ועוד.

הדרכה ופיתוח עובדים: אנו מציעים שירותי הדרכה ופיתוח כדי לעזור לעסקים לשפר את הכישורים והידע של העובדים שלהם. צוות המאמנים שלנו יכול לפתח תוכניות אימון מותאמות אישית כדי לתת מענה לצרכים ולמטרות ספציפיות.

בניית מודלי בונוסים ושכר: אנו מספקים שירות בניית מודלי שכר כדי לעזור לעסקים לייעל את ביצועי העובדים.

ייעוץ על רווחה והטבות: אנו מספקים שירותי ניהול רווחה כדי לעזור לחברות לנהל את תוכניות ההטבות לעובדים שלהם. הצוות שלנו יכול לטפל בכל ההיבטים של ניהול ההטבות, כולל הרשמה, עיצוב תוכנית ועמידה בדרישות. ניתן לקחת ייעוץ בלבד ולנהל את הכל פנימית.

 

יתרונות בעבודה עם קבוצת ברק

ניסיון: צוות המומחים שלנו בעל ניסיון של שנים בתחום ועבד עם עסקים בכל הגדלים והענפים.

התאמה אישית: אנו מבינים שלכל עסק יש צרכים ייחודיים, ולכן אנו מציעים פתרונות מותאמים אישית המותאמים לדרישות הספציפיות שלך.

חסכוני: השירותים שלנו חסכוניים ויכולים לעזור לך לחסוך זמן ומשאבים.

עמידה בחוק: אנו מבטיחים שפעולות משאבי האנוש שלך עומדות בכל הדרישות החוקיות והרגולטוריות.

שירות יוצא דופן: אנו מתחייבים לספק שירות יוצא דופן ללקוחותינו ולהבטיח את שביעות רצונם.

 

 

שירות HR במיקור חוץ עם קבוצת ברק

בחברת ברק לעסקים אנו מבינים כי ניהול משימות משאבי אנוש יכול להיות משימה מאתגרת וגוזלת זמן. זו הסיבה שאנו מציעים מגוון שירותים שנועדו לסייע לעסקים לייעל את פעילות משאבי האנוש שלהם ולהבטיח עמידה בחוקי העבודה והתקנות. עם הניסיון, ההתאמה האישית, החסכוניות, התאימות והשירות יוצא הדופן שלנו, אנו בטוחים שנוכל לספק לך את הפתרונות הדרושים לך כדי להצליח.

רוצים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים בתחתית העמוד ונשמח לסייע.

אולי יעניין אותך גם:
FB