052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

מוקד שירות חיצוני - המקצוענים בשירותי קול סנטר

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. משאבי אנוש, גיוס ופיתוח מנהלים
  4. מוקד שירות חיצוני - המקצוענים בשירותי קול סנטר
מוקדניות שירות

העולם העסקי המתקדם סביבנו מציב סטנדרטים גבוהים בכל הרמות. היום זה כבר לא מספיק להיות חברה וותיקה ומובילה, אלא חשוב מאוד להוכיח סטנדרט שירות ברמה גבוהה ולבלוט מול המתחרים גם בזכות שירות יוצא מן הכלל. תפיסת השירות של חברות וארגונים הפכה להיות נושא ראשון במעלה בחשיבותו, והמשאבים שמושקעים בטיוב השירות מצד העולם העסקי והמוסדי הם עצומים. הפעלת מוקד שירות היא אופרציה שדורשת התמחות בפני עצמה והיא כרוכה באספקטים מגוונים, ביניהם: גיוס נציגי שירות, ניהול כח אדם, הדרכות, הכשרות, ניהול מערכות מידע ומסדי נתונים, ניהול מערכות CRM ניהול זמן ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות. כל אלה, כמובן, כרוכים בהקצאת משאבים משמעותית. מכיוון שמדובר באופרציה מורכבת ויקרה, הרבה חברות וארגונים מובילים בישראל ובעולם מעבירים את ניהול השירות לחברות חיצוניות, חברות מיקור חוץ Call Center (שמפעילות מוקדי שירות באאוטסורסינג) ובעצם משתחררים בזכות כך מההתעסקות המורכבת והיקרה הזו. 

אם חשוב לכם שהעסק/החברה שלכם יהיו ב'ליגה של המצטיינים', חשוב שתיעזרו בחברה שמתמחה בהפעלת מוקד שירות חיצוני, שתקדם את מערך השירות שלכם לסטנדרטים חדשים.   

קבוצת ברק בזכות וותק של למעלה מ-20 שנה בתחום יכולה להביא אתכם לרמת שירות טריפל A.

גיוס נציגי שירות

עד כמה אתם מרוצים מהשירות שהעסק/החברה שלכם מעניק/ה היום ללקוחות שלכם? האם אתם מספקים ללקוחות שירות זמין, אדיב, יעיל? האם לקוח מקבל מכם שירות גם אחרי שלב ביצוע העסקה? עד כמה אתם זמינים לענות ללקוח שלכם? (או ללקוח הפוטנציאלי שלכם) עד כמה אתם באמת עומדים מאחורי הצהרות של 'שירות מעולה ויחס אישי'?...קהל הצרכנים של היום הוא הרבה יותר מתוחכם מאשר בשנים קודמות, הוא חשוף להרבה יותר אפשרויות, עומדות בפניו אינספור אלטרנטיבות באינספור קטגוריות. זה אומר שאתם פועלים בשוק מאוד תחרותי ושעל מנת 'להביא את הלקוח למגרש שלכם' אתם חייבים להיות ב-Top מבחינת שירות ולהביא איזשהו ערך מוסף בהקשר הזה. לשם כך אתם צריכים נבחרת סופר-מקצועית של נציגי שירות לקוחות, שתבצע עבורכם את הקפיצה הזו ל-Top. גיוס נבחרת של נציגי שירות ברמה גבוהה היא משימה לא פשוטה, אמנם יש בתחום הזה היצע גדול של כח אדם, אבל כשמדובר ברמת שירות גבוהה באמת זו כבר 'אופרה אחרת' וצריך לדעת לאתר את ההון-האנושי המוכשר לזה באמת בתוך 'יער האפשרויות'. מה גם שלא מספיק לאתר את האנשים המתאימים לזה, צריך גם להכשיר אותם בהתאם, להשקיע בהדרכות, בליווי צמוד, בהכשרות רלבנטיות של נציגי השירות מול מערכות טכנולוגיה מתקדמת, וכך הלאה. את כל זה יכולה לעשות עבורכם רק חברה מקצועית ייעודית שההתמחות שלה היא ניהול (ו/או הקמה) של מוקדי שירות במיקור חוץ.

קבוצת ברק מתמחה בדיוק בזה. היא חתומה על ניהול והקמה של עשרות מוקדי שירות ועל העסקתם של אלפי נציגי שירות בישראל, לטובת מתן שירות בארגונים בסדר-גודל בינוני, כמו גם במערכות של גופים גדולים, מהמגזר הפרטי ומהמגזר העסקי והמוסדי.

מוקד שירות באאוטסורס

אם אתם מתכננים לגייס נציגי שירות ולשפר את האגף הזה בחברה שלכם, ההמלצה היא שלא להיכנס לזה לבד ובזווית של 'תוצרת בית', אלא להיעזר בשירות של חברה מקצועית שזו ההתמחות שלה ושכבר יש לה 'קבלות בשטח' על הפעלת מוקדי שירות לקוחות מוצלחים. בטוח שנתקלתם לא פעם בחוויה פרטית משלכם מול איזשהו מוקד שירות, בין אם זה הבנק שלכם, מוקד קופת-חולים שבה אתם חברים, מוקד מידע של רכבת ישראל או גופים כמו ביטוח לאומי וכו' – רוב הסיכויים שתזכרו איך עברה עליכם שיחת השירות רק אם היא היתה טובה באופן יוצא דופן, או גרועה במיוחד...סביר להניח שחוויית שירות חיובית תעלה בזכות נציג שירות מקצועי ומיומן שמועסק במוקד שירות באאוטסורסינג. נציגי שירות שמועסקים בחברות מהסוג הזה עוברים הכשרות על בסיס קבוע, ולרובם יש תכונות שירותיות, כמו: סבלנות, סובלנות, יכולת תקשורתית טובה, אמפטיה, כושר הקשבה גבוה, רצון לעזור וכדומה. כשתבחרו בשירות של חברה מקצועית תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות ושהלקוחות שלכם יקבלו מענה טלפוני אדיב, נעים, מכיל ושירותי-להפליא. זו האפשרות שלכם לבסס תדמית חיובית לעסק, להציג גישה של אדיבות, זמינות ושקיפות כלפי הלקוחות שלכם.    

קבוצת ברק תדע לאתר ולהכשיר את נציגי השירות הטובים ביותר עבורכם ולהתאים את פעילותם באופן מקסימלי Tailor made לעסק/לחברה שלכם. רק נציגי שירות שנבחרים בקפידה ומנוהלים בקפידה יודעים 'לספק את הסחורה' ולתפקד כמו שגרירים של רצון טוב 'על מלא', במסירות ומתוך מחויבות אמיתית. בעולם של שפע אפשרויות בכל התחומים, השירות הוא זה שיכול לעשות את ההבדל ולגרום למאות ואלפי לקוחות לבחור כך או אחרת, להעדיף עסק אחד על עסק אחר. בטוח שאתם רוצים להיות העסק המועדף..

מוקד שירות לקוחות

הפעלת מוקד שירות מקצועי זמין ונגיש תורמת באופן מובהק להרחבת מעגל הלקוחות, לחיזוק המוניטין, ליצירת העדפה מול המתחרים, מונעת ביטול עסקאות, מצמצמת נטישת לקוחות קיימים, מקדמת תחושת שייכות. תחשבו מהי המשמעות הכלכלית של כל הפרמטרים האלה ותבינו כמה כסף יכול להכניס לכם (באופן עקיף וישיר) מוקד שירות מקצועי שיעבוד עבור העסק שלכם. כל מנהל מוצלח מבין עד כמה שירות טוב ואמין הוא פקטור חיוני להצלחה של כל עסק. חברה מסחרית שיש לה את המוצר הטוב בעולם לא תוכל להצליח אם מערך השירות שלה לא יהיה איכותי, אמין ומחויב לשביעות רצון הלקוח.  

רוצים פרטים על מוקד שירות חיצוני? טלפנו >>

תשאירו לנו פרטים בתחתית העמוד, נחזור אליכם ונשמח לסייע.

 

אולי יעניין אותך גם:
FB