052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

חברות השמה לאנשי מכירות

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. משאבי אנוש, גיוס ופיתוח מנהלים
  4. חברות השמה לאנשי מכירות
גיוס של אנשי מכירות

מהו תפקידו של איש המכירות

סוכני מכירות הם הכוח המניע מאחורי צמיחת ההכנסות של כל חברה, מה שהופך אותם למרכיב חיוני בכל עסק מצליח. תפקידם לזהות ולפנות ללקוחות פוטנציאליים, לקדם מוצרים ושירותים ולסגור עסקאות. עם זאת, העסקת סוכן המכירות הנכון היא משימה מאתגרת עבור חברות רבות, שכן היא דורשת זיהוי אנשים עם הכישורים ותכונות האישיות הנכונות.

 

מדוע קשה לגייס נציגי מכירות

אחד הקשיים בגיוס סוכני מכירות הוא שיש מאגר גדול של מועמדים לבחירה, אך לא לכולם יש את הכישורים והניסיון הנדרשים. יתרה מכך, מועמדים רבים מגזימים ביכולותיהם במהלך תהליך הראיון, מה שהופך את המגייסים למאתגרים לקבוע את ההתאמה הנכונה לתפקיד. כתוצאה מכך, חברות רבות שוכרות בסופו של דבר את סוכן המכירות הלא נכון, דבר שעלול להיות בעל השלכות חמורות על השורה התחתונה שלהן.

 

גיוס אנשי מכירות עם חברות HR

חברות משאבי אנוש יכולות לעזור לחברות להתגבר על האתגרים הללו על ידי מינוף המומחיות והמשאבים שלהן כדי לזהות את סוכן המכירות הנכון. לסוכנויות אלה יש גישה למאגר רחב של מועמדים, שאותם הם יכולים לסנן ולהעריך לגבי כישורים, ניסיון ותכונות אישיות. יתר על כן, הם יכולים לערוך ראיונות ראשוניים ולספק הערכות מפורטות של נקודות החוזק והחולשה של המועמדים.

 

חברות השמה מובילות בגיוס מכירות

גיוס למשרת מכירות היא משימה מאתגרת, אך היא חיונית להצלחת החברה. סוכנויות גיוס יכולות לעזור לחברות למצוא את סוכן המכירות המתאים על ידי מינוף המומחיות והמשאבים שלהן. על ידי שיתוף פעולה עם סוכנות גיוס, חברות יכולות לחסוך זמן ומשאבים תוך הבטחה שהן מוצאות את הכישרונות הטובים ביותר לתפקיד.

אנו סוכנות גיוס המתמחה בגיוס סוכני מכירות היא. קבוצת ברק מגיעה עם ניסיון של שנים בתחום ובנינו מוניטין של מציאת כישרונות מובילים בתחום עם החברות המובילות במשק. צוות המומחים שלנו מבין את הכישורים הספציפיים הנדרשים לאנשי מכירות מצליחים ויכול לזהות את המועמד המתאים לתפקיד. אנו מספקים הדרכה, ליווי למועמד ותמיכה כדי להבטיח שסוכן המכירות ערוך להצלחה מהיום הראשון.

רוצים לגייס איתנו לתחום המכירות? השאירו פרטים בתחתית העמוד ונשמח לסייע.

אולי יעניין אותך גם:
FB