052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

חברת משאבי אנוש הייטק

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. משאבי אנוש, גיוס ופיתוח מנהלים
  4. חברת משאבי אנוש הייטק
סופרמן מצויר

חברות הייטק רבות אשר מבקשות לגייס עובדים מבצעות שירות מיקור חוץ של שירותי הגיוס לחברות משאבי אנוש.  
פנייה לחברות משאבי אנוש הייטק, טומנת בחובה יתרונות רבים כמו: גישה לרמה מומחיות גבוהה בגיוס עובדים לאותו הענף, גישה למגוון רחב של רשתות ופלטפורמות לגיוס עובדים ויעילות גבוהה בשלבי הגיוס השונים.

כמובן, שבכדי למקסם את היתרונות של עבודה עם חברת משאבי אנוש הייטק, חשוב לבחור את החברה בתבונה ולוודא שיש ברשותה את הידע והניסיון הנדרשים למטרה.

שירותי משאבי אנוש לחברות

שירותי משאבי אנוש לחברות כוללים מגוון פעילויות שמטרתן ניהול וייעול כוח העבודה של הארגון. שירותים אלו חיוניים למשיכה, שימור ופיתוח כישרונות (הד האנטינג) תוך הבטחה של עמידה בחוקי העבודה והתקנות.
בין השירותים אשר מוצעים על ידי חברות המציעות שירותי משאבי אנוש: גיוס, איתור מועמדים, מיון וסינון וכמובן, גם גיוס עובדים בפועל.
בנוסף, חברות משא"ב גם מציעות לעיתים שירותי הכשרת עובדים ומתן הכוונה, פיתוח והטמעה של תהליכים שונים אשר ייעודם הערכת הביצועים.
ישנן חברת המתמחות גם בזיהוי צרכי הדרכה והכנת תוכניות השכרה ייעודיות ועוד..
כל חברת משאבי אנוש יכולה להציע שירותים שונים ולכן, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את החברה בקפידה ולוודא מהם השירותים אותם היא מציעה.

שירותי גיוס לחברות

שירותי גיוס עובדים לחברות כוללים מגוון הצעות הניתנות על ידי סוכנויות חיצוניות או מחלקות משאבי אנוש פנימיות כדי לסייע בתהליך הגיוס. מטרתם של שירותים אלו היא לעזור לחברות למשוך, לזהות ולהעסיק מועמדים מוסמכים ביעילות.

שירותי גיוס כוללים לרוב: פרסום מודעות דרושים בפלטפורמות ייעודיות שונות. איתור וסינון של מועמדים מתאימים לאותן משרות. תזמון ותיאום של ראיונות. הערכת המועמדים כולל בדיקת רקע מקיפה ובמקרים רבים חברות השמה מציעות גם שירותים נוספים כמו: העברת סדנאות לעובדים, סיוע בהקמת מרכזי מכירה ועוד..

השמת עובדים להייטק עם התמחות

לצורך איוש של משרות בענף ההייטק, הצורך הוא לרוב בעובדים בעלי כישורים מיוחדים ובמומחיות בתחומים שונים כמו: פיתוח, בדיקות ותחזוקה וכיוצא בזה..
כחלק מכך, בהליך גיוס עובדים להייטק קיימת חשיבות גבוהה, להגדיר בצורה קפדנית את הדרישות והכישורים הנדרשים מאותם מועמדים.
יש להעביר את ההגדרות והדרישות אל אותה חברת השמה. אותה חברה, הודות לידע, לכלים והקשרים שלה, תוכל להגיע למועמדים המתאימים, לבצע מיון קפדני ובסופו של דבר להגיש למעסיקים רשימה מצומצמת של מועמדים איכותיים ומתאימים.

גיוס טאלנטים – הד האנטינג

הד האנטינג מהווה כצורת גיוס מיוחדת המתמקדת בזיהוי וגיוס של אנשי מקצוע מיומנים ומוכשרים במיוחד לתפקידים בדרג בכיר או מתמחה בארגונים.
בכדי לגייס טאלנטים לעולם ההייטק, יש צורך בשלב הראשון להגדיר בצורה מפורטת וקפדנית ככל שניתן את דרישות התפקיד, תחומי האחריות והכישורים הנדרשים.
בשלב הבא, חשוב לערוך מחקר שוק מעמיק אשר ייעודו לזהות מועמדים פוטנציאליים – פעולה זו ניתן ליישום באמצעות חיפושים ממוקדים בפלטפורמות מקצועיות כמו לינקדאין לדוגמא.
גיוס טאלנטים אף מצריך פניה יזומה לאותם המועמדים והערכה מקיפה של הכישורים ומידת ההתאמה לתפקיד.
בסופו של תהליך הגיוס, חברות השמה אשר מתמחות בנושא של הד האנטינג  אמורות כאמור, להציג למעסיק רשימה קצרה ואיכותית של מועמדים אשר נמצאו כמתאימים.

מעוניינים בשירותיה של חברת משאבי אנוש הייטק?

חברת "ברק לעסקים" היא חברת השמה המתמחה בגיוס עובדים מוכשרים להייטק, בהקמה של מוקדים טלפוניים וסדנאות במכירות וניהול.
החברה מהווה ככתובת עבור כל מי שמבקש לא להתפשר על פחות מטאלנטים מובילים.


למידע נוסף על החברה ועל שירותיה, מוזמנים ליצור קשר כבר היום או להשאיר פרטים.

 

אולי יעניין אותך גם:
FB