052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

השמה HR - שירותי גיוס למגוון תחומים

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. משאבי אנוש, גיוס ופיתוח מנהלים
  4. השמה HR - שירותי גיוס למגוון תחומים
איש בזכוכית מגדלת

גיוס עובדים לחברות – מה זה חברת השמה?

חברות השמה הן ענף בתוך תחום משאבי האנוש העסקי, אשר מתמקדות בגיוס והשמת מועמדים למשרות פנויות בחברות וארגונים שונים. הן מופיעות כגורם אמצעי ומקשר בין מעסיקים פוטנציאליים לבין מועמדים שמחפשים תפקידים חדשים. עובדי חברות השמה מיומנים באיתור והתאמת המועמדים המתאימים לדרישות של כל תפקיד ולתרבות הארגון הספציפי על פי ההתמחות של חברת ההשמה.

קבוצת ברק – חברת השמה מומלצת

קבוצת ברק היא אחת מחברות השמה המובילות בישראל. אנו בעלי ידע מקצועי וניסיון של מעל 10 שנים ומיומנים לשקף את דרישות המשרות השונות ולאתר מועמדים מתאימים תוך שימת דגש על התאמה גם לתרבות ולמסגרת העסקית של החברות.

אנו עובדים רק עם מגייסים מיומנים בתחומי התמחות מסוימים. הם מבינים שלכל תחום יש דרישות מיוחדות ותרבות ספציפית, ולכן הם עוברים הכשרות מתקדמות על בסיס קבוע על מנת להתמחות בתחום שאליו הם מגייסים.

תחומי הגיוס שלנו

הייטק: חברות הייטק תמיד מחפשות טכנולוגים חדשים ומומחים בפיתוח תוכנה, תשתיות, אבטחת מידע, ועוד. ברק מיומנת באיתור והשמת אנשים מיומנים בעולם ההייטק.

הנדסה: תחום ההנדסה מצריך התמקדות בתחומים כגון אלקטרוניקה, תעשיית רכב, הנדסה אזרחית, תעשייה יצרנית ועוד. ברק מיומנת לאתר אנשים במקצועות הנדסה מגוונים.

שיווק: תחום השיווק משתנה במהירות ודורש אנשים יצירתיים ומיומנים בשיווק דיגיטלי, שיווק מדיה חברתית, ועוד. ברק מיומנת באיתור לכל משרה בשיווק.

סייבר ואבטחת מידע: בעידן הדיגיטלי היום, אבטחת מידע וסייבר הן תחומים חשובים ביותר. ברק מיומנת לאתר מועמדים מיומנים באבטחת מידע.

ביוטכנולוגיה: המדע הביולוגי והטכנולוגיה משתלבים כדי ליצור טכנולוגיות חדשות.

מכירות: המכירות הן חלק חשוב מכל עסק.

כספים: חברות פיננסיות תמיד מחפשות מתמחים בפיננסים, בנקאות, וניהול תיקי השקעות. ברק מיומנת באיתור מנהלי תיקי השקעות ויועצים פיננסיים מיומנים.

משרות מטה: גם התחום המנהלי דורש אנשים מיומנים כגון אנליסטים, מנהלות משרד, בק אופיס, אדמיניסטרציה, כלכלנים ועוד.

רוצים שנסייע לכם בגיוס עובדים? השאירו פרטים בתחתית העמוד ונשמח לסייע.

 

אולי יעניין אותך גם:
FB