052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

חברות השמה מובילות בהייטק – גיוס עובדים עם התמחות

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. משאבי אנוש, גיוס ופיתוח מנהלים
  4. חברות השמה מובילות בהייטק – גיוס עובדים עם התמחות
חברת השמה מובילה להייטק

חברות השמה מובילות להייטק - גיוס עובדים לפי תחום

בחיפוש מהיר בגוגל, או בבדיקה עם קולגות, תוכלו למצוא מגוון רחב של חברות גיוס המספקות שפע של מועמדים במגוון תפקידים. בתחום הגיוס אין לרוב גודל ביניים, או שמדובר בחברה גדולה מאוד, או בהד האנטר יחד שעובד מהבית. לכל אחד מהצדדים יש את היתרונות והחסרונות שלו. בגיוס דרך חברה גדולה השירות הוא לרוב פחות אישי והמגייסים מתחלפים כל שני וחמישי. כתוצאה מכך, הידע המקצועי שלהם הוא משמעותי נמוך מהד האנטר עצמאי שעובד שנים במקצוע. כאשר עובדים עם הד האנטר מנוסה שנמצא שנים בתחום, לרוב תקבלו שירות יותר אישי וגם ידע מקצועי משמעותית גבוה יותר משל מגייסים בחברות הגדולות. אך מה קורה כשההד האנטר חולה, בחופש או עמוס? זהו אחד החסרונות הגדולים של גיוס מחברה של אדם אחד. כמו כן, לרוב לחברות הגדולות ישנם מאגרים עצומים של דאטה בייס עם מאות אלפי מועמדים שלהד האנטר פרטי פשוט אין.

אז איך מחפשים חברת כוח אדם לפי תחום גיוס? בחברות הגדולות ישנן מחלקות והתמחויות רבות. לרוב, תהיה להן מחלקה שמגייסת את העובדים שאתם צריכים, או לסירוגין, תקבלו שירות מכמה מחלקות במידה ואתם מגייסים למספר מגוון של תפקידים. הד-האנטר שעובד לבד לרוב לא יוכל לספק לכם קורות חיים איכותיים למגוון תפקידים שכן, יש גבול בכמה תחומים הוא יכול להתמחות לבד.

ומה לגבי חברות השמה בוטיק?

הסוג הנוסף של חברות גיוס הייטק שבעיני הוא הטוב ביותר במרבית המקרים אלו הן חברות כוח-אדם בוטיק. מדובר בחברות השמה בגודל בינוני של 10-15 עובדים המשלבות את היתרונות העיקריים של הד-האנטר בודד וגם את מרבית היתרונות של חברת גיוס גדולה. יש זמינות, יש דאטה בייס ותמיד יש מי שיגבה את העובדים במידה ומישהו נעדר מהעבודה. בנוסף, חברות בוטיק מתמחות לרוב בעולם ספציפי, ובמקרה כזה, יוכלו לספק סיוע בגיוס למגוון משרת מהעולם – לדוגמא: איתור מנהל כספים, מנהל שיווק ומפתח לחברת הייטק. בשילוב כזה, תצטרכו לרוב 3 הד-האנטרים פרטיים עם התמחות שונה. כאן תקבלו הכל במקום אחד.

חיפוש ואיתור עובדים, התמחות בהייטק

אם אתם מגייסים להייטק וצריכים חברת גיוס מובילה להייטק, חשוב שתדעו שלא כל אחד יכול לגייס לתחום. אנו מקבלים באופן קבוע מלקוחות חדשים תלונות על חברות ששולחות להם כמויות אדירות של קורות חיים לא רלוונטיים. זה קורה לרוב באחד משני מקרים: חברת ההשמה אינה מקצועית ולא מבינה את פרופיל המשרה, והמקרה השני – חברת ההשמה עובדת איתכם בשיטת המצליח. במילים אחרות – אתם המסננת של חברת ההשמה. 

כאשר אתם מחליטים להוסיף חברת השמה חדשה לגיוס עובדים, מומלץ שתעשו בדיקה לגבי החברה:

1. מה הרקע שלה בגיוס והשמה להייטק – האם גייסו עובדים, לאיזה חברות ובאילו תפקידים
2. כמה שנות ניסיון יש לחברה בגיוס להייטק
3. לכמה תחומים החברה מגייסת – ריבוי תחומים יכול להעיד במקרים רבים על חברה שמתמחה בהכל ובעצם אינה מתמחה בכלום
4. המגייס שעובד מולכם – מה הוותק שלו, מה הרקע שלו בגיוס
5. ציד וסורסינג – האם החברה עובדת רק עם מודעות דרושים או שגם מבצעת ציד ממוקד ללקוחות שלה בלינקדין וברשתות חברתיות
6. מסלולי גיוס – לא חייבים לעבוד רק לפי בסיס הצלחה. נכון שזהו המודל הנפוץ ביותר בגיוס, אך הוא לא בהכרח המשתלם ביותר. מאוד מפתה לחתום על חוזה בבסיס הצלחה בלבד, אך אתם חייבים לראות את העסקה גם מהצד השני. כאשר לקוח חותם על בסיס הצלחה, לא תמיד לחברת ההשמה יש מחויבות לשלוח כמות קורות חיים איכותיים והן יתעדפו את שליחת הקוח לפי הלקוחות שהן חושבות שיסגרו איתן השמה יותר מהר. כאשר עובדים בריטיינר, הלקוח לרוב יקבל יותר קוח, שירות טוב יותר וגם במרבית המקרים ישלם פחות משמעותית.

חברות השמה מובילות לואו-טק

גם חברות שאינן מגייסות בהכרח מהנדסים, מפתחים ומשרות טכנולוגיות זקוקים למגייסים שמתמחים בעבודה ובתחומים שהן צריכות לגייס. אותם כללים קיימים גם בלואו טק. בדקו היטב את חברה ההשמה ואת הניסיון הרלוונטי שלה במתן שירות לגופים וארגונים רלוונטיים עבורכם.

גיוס עובדים עם קבוצת ברק לעסקים

נעים להכיר, אנו קבוצת ברק לעסקים. חברת ייעוץ וגיוס להייטק. אנו מגייסים כיום למאות עובדים בישראל ובחו"ל. ההתמחות שלנו היא הייטק וסטארטפים. לכל מגייס אצלנו יש תחום התמחות בגיוס שהוא מגייס רק אליו – פיתוח, מדיקל, פארמה, סייבר, שיווק ועוד. אנו לא נציף אתכם בקורות חיים ונשלח מועמדים מדויקים עם סיכום ראיון מסודר.

רוצים לגייס איתנו? השאירו פרטים בתחתית העמוד ונשמח לגייס עבורך.

אולי יעניין אותך גם:
FB