052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

גיוס להייטק עם המקצוענים

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. משאבי אנוש, גיוס ופיתוח מנהלים
  4. גיוס להייטק עם המקצוענים
אנשים בחליפות

בכדי לגייס טאלנטים ואנשי מקצוע מוכשרים ומנוסים לענף ההייטק, כדאי ומומלץ לעשות שימוש בשירותיה של חברת השמה מקצועית ומנוסה.
ניתן למצוא לא מעט חברות השמה כאשר ההיצע מהווה יתרון ומאפשר להשכיל ולבחור את חברת ההשמה הטובה והמתאימה ביותר לעבודה.

ההמלצה היא לא להתפשר על פחות ממקצוענים בתחום הגיוס להייטק, אשר לצד הידע והכלים המקצועיים גם אוחזים בידע והיכרות מעמיקה עם התחום – מה שמאפשר להם לייעל את הליכי הגיוס ולאתר מועמדים מתאימים ומוכשרים – ואין סיבה שתתפשרו על פחות מכך.

משאבי אנוש גיוס עובדים להייטק

חברות הייטק רבות אשר מבינות את המורכבות של גיוס עובדים להייטק ואת הזמן והמשאבים שגיוס כזה יכול לדרוש. בוחרות להסתייע לצורך המטרה בחברות חיצוניות המתמחות בגיוס להייטק.
חברות מקצועיות שכאלו אמורות להחזיר בטכנולוגיות, בשיטות עבודה, בידע ובכלים מתקדמים אשר יאפשרו להן לבצע הליך גיוס יעיל ואיכותי.
חברות אלו מתמחות גם בסורסינג אשר מאפשר להן לאתר אנשי הייטק מוכשרים, אשר לא בהכרח הגישו מועמדות לעבודה, הן פונות אליהן ויכולות לשכנע אותם להגיש מועמדות לאותה המשרה.

איך מגייסים להייטק?

גיוס להייטק מחייב נקיטה בגישה אסטרטגית המותאמת לכישורים הייחודיים אשר נדרשים למגזר זה. בכדי לגייס את הטאלנטים המתאימים, חשוב בשלב הראשון להגדיר את התפקיד תוך דגש על: הכישורים המבוקשים, הכלים והטכנולוגיות בהן יש צורך לעשות שימוש במסגרת התפקיד.
יש להקפיד לנסח תיאורי תפקיד מושכים – מה שיעלה את הסיכויים למשוך אנשי מקצוע מוכשרים.
יש לדאוג לעשות שימוש בערוצי מקורות שונים כמו: לוחות דרושים מקוונים, לינקדאין, פורומים וקהילות ייעודיות. כיום ניתן למצוא גם לא מעט כלים טכנולוגיים אשר בכוחם לסייע באיתור המועמדים המתאימים ובייעול של תהליכי הגיוס.
לאחר מכן, חשוב לבצע סינון של המועמדים השונים ולברור רק את אלו אשר אוחזים בכישורים והניסיון הנדרשים. יש לזכור כי בסופו של דבר, המטרה היא להישאר עם רשימה מצומצמת של מועמדים איכותיים ומתאימים.

גיוס עם התמחות לחברות סטארטאפ

גיוס לתפקידים מיוחדים בחברות סטארטאפ דורש יצירתיות גבוהה, זאת בשל אילוצי משאבים, סביבות מהירות והצורך באנשים אשר יכולים "לחבוש כובעים רבים". בשביל לצלוח את הליך הגיוס, יש להבין תחילה בצורה מעמיקה את הצרכים והיעדים של אותו סטארט אפ.
יש להגדיר לעומק את המשרות ואת הציפיות מאנשי המקצוע אשר יאיישו אותן מבחינת: ניסיון, ידע, מיומנות וכמובן התמחות.  יש לנסח את כל תיאורי התפקיד לפרטי פרטים.

לצורך גיוס הטאלנטים המתאימים, מומלץ לעשות שימוש בפלטפורמות שונות ואף להגיע לקהילות ייעודיות רלוונטיות.  קיימת חשיבות גבוהה להסתייע במומחי תעשייה ואף לשקול לקחת חלק בכנסים, סדנאות וסמינרים ייעודיים – זאת בכדי ליצור קשר עם מועמדים.
בכדי לשכנע את האנשים המוכשרים ביותר בתחום להשתלב בעבודה באותו סטארט אפ חשוב להציע תנאים טובים כמו גם הזדמנויות הון וצמיחה בתוך אותו סטארט אפ.

יתרונות גיוס עובדים עם ברק לעסקים

ענף ההייטק הוא תחום מבוקש אשר נמצא בצמיחה מתמדת. כחלק מכך, בכל זמן נתון יש לא מעט חברות הייטק אשר מחפשות לגייס לשירותיהן את העובדים המוכשרים והמקצועיים ביותר.
כחלק מכך, ההמלצה היא לעשות כל מה שניתן על מנת לאתר את אותם מועמדים.
חברת ברק לעסקים היא חברת השמה מקצועית ומנוסה, המתמחה באופן פרטני בנושא של גיוס להייטק.

החברה מחזיקה בידע, בכלים ובטכנולוגיות אשר מאפשרים לה לאתר את הטאלנטים המתאימים.
בכדי לעשות צעד ראשון בדרך לגיוס העובדים, מוזמנים להשאיר פרטים או ליצור קשר וצוות החברה יחזור אליכם בתוך זמן קצר.

 

אולי יעניין אותך גם:
FB