052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

חברת השמה – גיוס דאטה סיינטיסט / מדען נתונים (Data scientist)

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. משאבי אנוש, גיוס ופיתוח מנהלים
  4. חברת השמה – גיוס דאטה סיינטיסט / מדען נתונים (Data scientist)
מדע נתונים

מהו מדען נתונים?

מדעי הנתונים הם מרכיב קריטי בכל ארגון מודרני המבקש להשתמש בנתונים כדי להשיג יתרון תחרותי. עם זאת, גיוס מדעני נתונים מהשורה הראשונה יכולה להיות משימה מאתגרת. במאמר זה, נחקור כמה מהשיקולים המרכזיים בעת גיוס מדעני נתונים.

 

כישורי כוח אדם נדרשים במדע נתונים

אחד הדברים הראשונים שיש לקחת בחשבון בעת גיוס מדעני נתונים הוא הכישורים הטכניים שלהם. מדעני נתונים צריכים להיות בקיאים בשפות תכנות כמו Python ו-R, כמו גם ניתוח סטטיסטי וטכניקות למידת מכונה (ML). בנוסף, עליהם להיות בעלי ניסיון בעבודה עם ערכות נתונים גדולות ולהיות מקצועיים בעבודה עם כלי הדמיה של נתונים.

בנוסף למיומנויות הטכניות, חשוב לחפש מועמדים בעלי ניסיון בעבודה בסביבה עסקית. המשמעות היא שהם מבינים את הצרכים של הארגון ויכולים להשתמש בנתונים כדי לפתור בעיות בעולם האמיתי. באופן אידיאלי, הם צריכים להיות מסוגלים להעביר תובנות נתונים מורכבות לבעלי עניין טכניים ולא טכניים כאחד.

לבסוף, חשוב לקחת בחשבון את הכישורים הרכים של המועמד. מדעני נתונים צריכים להיות מסוגלים לעבוד בשיתוף פעולה בסביבת צוות, להיות בעלי מוטיבציה עצמית ובעלי כישורים חזקים לפתרון בעיות. חפשו מועמדים שיכולים להפגין תכונות אלו בניסיון המקצועי שלהם ובמהלך תהליך הראיון.

חברת גיוס למשרות מדען נתונים

קבוצת ברק מתמחה בגיוס למשרות דאטה, למידת מכונה ואלגוריתמים. רוצים לגייס איתנו? השאירו פרטים בתחתית העמוד ונשמח לסייע.

אולי יעניין אותך גם:
FB