052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

השמת בכירים שיווק - מנהלים וראשי צוותים

  1. דף הבית
  2. גיוס עובדים
  3. השמה שיווק ודיגיטל
  4. השמת בכירים שיווק - מנהלים וראשי צוותים
השמת בכירים שיווק

גיוס סמנכ"ל שיווק CMO (VP MARKETING)

גיוסו של סמנכ"ל שיווק הוא משימה מכרעת עבור כל ארגון המבקש להגביר את הנראות וההגעה שלו בשוק. סמנכ"ל שיווק הוא מנהל בכיר האחראי להובלה וניהול מאמצי השיווק של הארגון. הם ממלאים תפקיד חיוני בעיצוב כיוון החברה ובהבטחה שמוצרי ושירותי החברה יתאימו ליעדים העסקיים הכוללים של החברה וצרכי הלקוחות.

 

תפקידו של VP MARKETING

על בסיס יומיומי, סמנכ"ל שיווק יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם חברי צוות ההנהלה האחרים על מנת לפתח וליישם אסטרטגיות שיווקיות, לנהל משאבי שיווק ולהבטיח שמאמצי השיווק של החברה מתאימים ליעדים האסטרטגיים שלה. הם גם יעבדו עם ראשי מחלקות אחרים כדי לזהות ולהבין את הצרכים השיווקיים שלהם ולהבטיח שצרכים אלה ייענו באמצעות פיתוח ויישום של קמפיינים ויוזמות שיווקיות. בנוסף, סמנכ"ל שיווק אחראי על יצירה וניהול של תקציב השיווק ולוודא שההשקעות השיווקיות של הארגון תואמות את היעדים האסטרטגיים וה-ROI שלו.

 

מהי חשיבותו של סמנכ"ל שיווק לארגון

לא ניתן להפריז בחשיבותו של סמנכ"ל שיווק לארגון. מכיוון ששיווק משחק תפקיד קריטי יותר ויותר בהצלחתם של עסקים מודרניים, סמנכ"ל השיווק אחראי לוודא שהמוצרים והשירותים של החברה מתאימים לאסטרטגיה העסקית הכוללת ולצורכי הלקוחות שלה. סמנכ"ל שיווק מסייע להבטיח שמאמצי השיווק של החברה יהיו עדכניים, יעילים ומסוגלים לתמוך בצמיחת החברה והצלחתה על ידי יצירת מודעות, יצירת לידים והנעת מכירות.

 

איך מגייסים סמנכ"ל שיווק דיגיטלי

בעת גיוס לתפקיד סמנכ"ל שיווק, חשוב לחפש מועמדים בעלי רקע חזק בשיווק וכן ניסיון בניהול שיווק ומנהיגות. בנוסף, חיוני להעריך את החשיבה האסטרטגית והחזון של המועמדים, כמו גם את יכולתם לתקשר ביעילות עם מחזיקי עניין פנימיים וחיצוניים כאחד. הם צריכים להיות בעלי הבנה עמוקה של קהל היעד ויכולת לפתח קמפיינים ויוזמות אפקטיביים המהדהדים אותם.

גישה מוצלחת לאיתור מועמדים לתפקיד סמנכ"ל שיווק יכולה לכלול פנייה למובילים ומומחים בתעשייה, מינוף רשתות מקצועיות ומדיה חברתית ועבודה עם חברות גיוס מיוחדות. בנוסף, חברות יכולות גם לחפש מועמדים פוטנציאליים לסמנכ"ל שיווק בתוך הארגון, על ידי זיהוי עובדים בעלי ביצועים גבוהים עם הכישורים והניסיון הדרושים כדי לקחת על עצמם את התפקיד.

 

משרות בכירות נוספות בתחום השיווק והדיגיטל

בנוסף לסמנכ"ל השיווק ניתן למצוא משרות בכירות נוספות בתחום דוגמת:

  • סמנכ"ל לקוחות VP CLIENTS – לרוב בסוכניות פרסום. מנהל האחראי על כל מנהלי הלקוחות
  • USER ACQUASITION – אסטרטג שיווקי אשר מתווה את האסטרטגיה השיווקית של הארגון ואיך מייצרים לקוחות חדשים
  • מנהל מחלקת PPC – ניהול של כל מנהלי הקמפיינים בחברה ברשתות החבברתיות
  • HEAD OF AFFILIATION – מנהל מחלקת אפיליאציה. מחלקה אשר עוסקת ברכישת לידים ממקורות חיצוניים
  • מנהל סטודיו – אחראי על כל המעצבים UI/UX והמיתוג של החברה/מוצר
  • HEAD OF PRODUCT MARKETING – מנהל את כל מנהלי המוצר השיווקיים בחברה

 

גיוס למשרות בכירות בשיווק דיגיטלי עם קבוצת ברק

אנו מתמחים מעל עשור בגיוס ואיוש של עשרות בכירים בשוק הסטארטפ, אדטק ועבור סוכניות דיגיטל. אנו עובדים בדיסקרטיות ומלווים את המועמדים והלקוחות שלנו באופן הדוק, תוך מתן פתרונות יצירתיים לאיתור עובדים רלוונטיים ללקוח.

רוצים שנסייע לכם בגיוס למשרות בכירות בתחום השיווק הדיגיטלי? השאירו פרטים ונשמח לסייע.

אולי יעניין אותך גם:
FB