052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

בניית פרופיל לינקדאין מקצועי לקידום הקריירה, הגיוס והפיתוח עסקי שלך

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. משאבי אנוש, גיוס ופיתוח מנהלים
  4. בניית פרופיל לינקדאין מקצועי לקידום הקריירה, הגיוס והפיתוח עסקי שלך
בניית פרופיל לינקדין

פעם מועמדים היו שולחים קורות חיים וממתינים שנציגי הגיוס בחברות יחזרו אליהם. בשנים האחרונות לא מספיק לשלוח קורות חיים. בניית פרופיל בלינקדאין (LinkedIn) הפכה לקריטית להבלטת המותג המקצועי האישי שלך ולמקום מרכזי להציג את היכולות והמיומנויות וחשוב יותר- למצוא הזדמנויות מקצועיות ועסקיות חדשות. איך בונים פרופיל לינקדאין מנצח? במה חשוב להתמקד? וממה להימנע? הנה מספר כלים וטיפים שיסייעו לך בנושא הזה ובשימוש יעיל עבורך בלינקדאין.

 

רקע קצר על הלינקדאין

לינקדאין הוא הרשת החברתית המובילה בעולם ליצירה וניהול של קשרים מקצועיים ועסקיים, עם מאות רבות של מליוני משתמשים ברחבי העולם. היא מספקת פלטפורמה ייחודית לבניית רשת מקצועית, לחיפוש אחר משרות, ולמיתוג אישי, מקצועי ועסקי. כל מי שמחפש משרות ו/או מעוניין בחיזוק הקשרים המקצועיים והעסקיים שלו חייב פרופיל בלינקדאין, ולכן חשוב מאוד לוודא שהוא מדגיש את היכולות והניסיון ומשמש ככלי יעיל ביצירת קשרים ובבולטות. אמנם יש מגמה לאחרונה לפרסם בו פוסטים על המצב החברתי/בטחוני/מדיני ולשתף דעות עליהם, אבל כוחו של הלינקדאין, בשונה מהפייסבוק, הוא בהיותו סביבה מקצועית ואני מאמין שהנהלת החברה תמצא דרכים להחזיר אותו למיקוד העסקי שהיה לו.

 

כלים להקמת ובניית חשבון לינקדאין

הטיפ החשוב ביותר הוא להתמקד בפן המקצועי. לדוגמא: העלאת תמונה ייצוגית שלך- כן. תמונה מהחופשה האחרונה באילת? ממש לא! כאמור, זה לא המקום. כך גם מומלץ בנוגע לפרסום פוסטים ברשת הלינקדאין, שידגישו למשתמשים האחרים את הערך המוסף המקצועי שלך. לדוגמא: מאמר מקצועי חדש שקראת ומעניין אותך לשתף, פרוייקט מקצועי שלקחת בו חלק, הישגים אקדמיים רלוונטים ואפילו כשרונות ואתגרים שלמדת מהם. בנוסף, הלינקדאין "אוהב" משתמשים שמגיבים לפוסטים של אחרים, עונים לשאלות ומפרגנים. כמו כל בנית מותג, זה דורש זמן והשקעה. זו הסיבה שרבים בוחרים להיעזר ביועץ לבניית פרופיל לינקדאין.

 

מה לחפש ביועץ לבניית פרופיל לינקדאין ומה החשיבות בבניית פרופיל לינקדאין בתשלום?

  1. ניסיון והיכרות עם התחום המקצועי שלך:

יועץ טוב הוא יועץ מנוסה, עם היכרות מקיפה ככל האפשר בסוג התפקידים שמעניינים אותך ו/או בקשרים העסקיים שחשוב לך לפתח. כך, תהיה לו יכולת טובה יותר להביע את הכישורים והניסיון שלך בצורה מקצועית ומרשימה ובקיצור- לגרום לך לבלוט מעל אחרים. אני ממליץ לבחון את הפרופילים שהוא בנה בעבר ובייחוד את הפרופיל האישי שלו ולוודא את ההיכרות והניסיון בתחום הרלוונטי לך. חשוב לוודא שנעזרים במומחה ללינקדאין, שמכיר את הכלים הרבים והחדשניים ביותר שהפלטפורמה מספקת עבור המשתמשים.

 

  1. יכולת להבנת "הסיפור האישי שלך":

כל אדם הוא ייחודי ויש לו תכנים וניסיון ייחודי. יועץ מקצועי לבניית פרופיל יבין את האישיות שלך, יתאים את הפרופיל לסגנון ולאופן חשיבה שלך, ויבטיח שהוא משקף אותך. כמו בתחומים רבים של תקשורת למול בעלי מקצוע, חשוב לבדוק את הכימיה ביניכם. קשר בינאישי טוב יסייע ליועץ להתמודד עם האתגרים הייחודיים לך, בייחוד במידה במעוניינים בשדרוג בתפקיד, בהחלפת תחום קריירה או למי שטרם צבר ניסיון מקצועי רחב. המשימה שלו לא עוסקת רק בליווי בהקמת חשבון לינקדאין וכתיבה של תוכן. הוא יכול לספק עזרה והדרכה אישית, ולעזור לך לנהל את הפרופיל שלך באופן יעיל ומקצועי.

 

  1. עלות הוגנת ותוצר איכותי:

בניית פרופיל לינקדאין בתשלום תאפשר לך להיעזר באיש מקצוע, שיחסוך לך זמן ומאמצים רבים. חשוב לזכור שבניית או עריכת עמוד לינקדאין דורשת מהיועץ זמן והשקעה רבים ועל כן השירות הזה כולל תשלום. יחד עם זאת, אני ממליץ לוודא שהעלות המבוקשת היא סבירה והוגנת ושהתוצר הסופי הוא לשביעות רצונך. יועץ איכותי יקשיב להערות שלך ויתייחס אליהם במקצועיות.

 

לסיכום, בניית פרופיל בלינקדאין היא פעולה חשובה ואסטרטגית למחפשי עבודה ולעסקים. הבחירה ביועץ לבניית פרופיל היא שלב קריטי ביצירת פרופיל איכותי, שיבליט את היכולות שלך ויסייע לצמוח ולהתקדם בעסקים או בקריירה שלך. לכן, חשוב לבחור את השרות המקצועי שמתאים לצורך, לרצון ולאופי שלך.

נשמע מעניין? זה הזמן שנדבר ונבנה את פרופיל הלינקדאין המקצועי שלך!

 

קצת עליי

עודד אברהם- יועץ ומלווה קריירה, בעל ניסיון עשיר בניהול גיוס ומשאבי אנוש במגוון חברות וארגונים וחלק מקבוצת ברק ויועץ בקבוצה. בניתי עשרות עמודי לינקדאין מקצועיים ובולטים. כל אדם הוא שונה וכך גם הפרופיל חייב להתאים לתחום המקצועי, כמו גם לאופי ולאישיות שלך.

לקבלת פרטים לבנייה ולעריכה של פרופיל לינקדאין זה הזמן להשאיר פרטים בתחתית העמוד ואשמח לחזור בהקדם!

בהצלחה!

 

אולי יעניין אותך גם:
FB