052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

צייד ראשים גיוס עובדים

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. משאבי אנוש, גיוס ופיתוח מנהלים
  4. צייד ראשים גיוס עובדים
ראיון עבודה מצויר

צייד ראשים הוא מונח אשר מתקשר בעיקר לעולם ההייטק אבל לאחרונה החלו ליישם אותו גם בענפים אחרים.
מדובר בהליך אשר מטרתו לזהות עובדים מוכשרים ומקצועיים אשר מתאימים באופן מושלם לצרכים של המגייסים.

בהליך של צייד ראשים ההגעה לאותם מועמדים פוטנציאליים מתבצעת בשיטות שונות וזאת מבלי שהם שולחים קורות חיים או מציעים מועמדות לאותן המשרות.
מכיוון שצייד ראשים מצריך ידע, ניסיון ושימוש בכלים מתקדים, הוא מתבצע לרוב על ידי חברות השמה מקצועיות.

גיוס מועמדים לפי תחום התמחות

גיוס מועמדים לפי תחום התמחות כרוך בהתמקדות במועמדים שהינם בעלי ניסיון וכישורים ספציפיים הרלוונטיים לענפים או לתפקידי עבודה מסוימים.
פעולה זו מצריכה נקיטה בפעולות שונות כמו: ניסוח מודעות דרושים אשר בכוחן למשוך את המועמדים בעלי תחום ההתמחות הרלוונטי. ובמקרים רבים גם הד האנטינג – הליך אשר ייעודו לאתר אנשי מקצוע מוכשרים ומתאימים לביצוע אותה המשרה, מבלי שאלו ישלחו קורות חיים.
לא מעט חברות וארגונים בוחרים להסתייע לצורך כך באותן חברות השמה מומלצות המתמחות בתחומים הרלוונטיים.

ציד מועמדים ממוקד ברשתות חברתיות

אם יש מקום אחד בו ניתן למצוא כיום את כל האנשים, מכל הגילאים, האוכלוסיות והמקצועות, הרי זה הרשתות החברתיות.  כחלק מכך, לא מעט חברות השמה מקצועיות מתמחות בביצוע של צייד מועמדים ממוקד באותן רשתות חברתיות - לרוב מדובר ברשתות חברתיות ספציפיות כמו לינקדאין לדוגמא, אשר מהווה רשת חברתית ייעודית עבור יצירה של קשרים מקצועיים ועסקיים.
יחד עם זאת, גם ברשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק ניתן לעיתים לאתר מועמדים מתאימים, דרך קבוצות שונות.

כיום, חברות השמה אשר מתמחות בנושא של צייד ראשים יודעות לעשות שימוש ממוקד גם באותן רשתות חברתיות רלוונטיות. זאת, על מנת לאתר טאלנטים בתחומים שונים, גם אם הם לא הגישו מועמדות לאותה המשרה ואולי גם בכלל לא ידעו על קיומה.

שירות גיוס בהתאמה אישית

כל חברה או ארגון, בכל ענף, הם ייחודיים וכחלק מכך, בעת גיוס עובדים, יהיו להם את הדרישות, הציפיות והצרכים הפרטניים שלהם.
בשלב הראשון, חשוב מאוד להגדיר את התפקיד בצורה מעמיקה וכחלק מכך, גם להבין מה נדרש מאותו איש מקצוע אשר עתיד למלא אותו בסופו של דבר.

קיימת חשיבות גבוהה שכל חברה אשר בוחרת להסתייע בחברת השמה לצורך גיוס עובדים, תקפיד לוודא שחברת ההשמה הנבחרת מתמחה ומציעה שירות גיוס בהתאמה אישית.
בצורה כזאת ניתן יהיה להבטיח שאותה חברת גיוס עובדים תשכיל להבין את הצרכים הפרטניים של החברה ולגייס עבורה מועמדים - אשר מעבר לעמידה שלהם באותן דרישות, גם יתאימו לרוח החברה ויהיו בעלי פוטנציאל להשתלב בה.

יתרונות של עבודה עם הד הנטינג בקבוצת ברק לעסקים

חשוב שכל חברה, בכל ענף, אשר מבקשת לגייס עובדים ובעיקר לתפקידים בכירים, תיקח בחשבון את הנושא של צייד ראשים. בשלב הבא, קיימת חשיבות גבוהה שאותה החברה תדאג להכניס לתמונה  חברת השמה מומלצת ומנוסה – אשר מתמחה באופן פרטני בצייד ראשים ובגיוס לענף הרלוונטי.


חברת "ברק לעסקים" היא ללא כל ספק כבחירה הנכונה בעבורכם למטרה.
החברה אוחזת בניסיון, בקשרים ובגישה לפלטפורמות מתקדמות וחדשניות, אשר מאפשרות לה לאתר מועמדים מתאימים ומוכשרים למשרות המבוקשות – זאת בהתבסס על הצרכים הפרטניים של המעסיקים.
הודות לאותם הכישורים והיכולות, כל הלקוחות של ברק לעסקים נהנים בסופו של דבר מרשימה מצומצמת של מועמדים מוכשרים המתאימים באופן אופטימאלי לאותו התפקיד.  

כידוע, כל מסע מתחיל בצעד ראשון, כך שבמידה ואתם מעוניינים לעשות את הצעד הראשון בעולם צייד הראשים, מוזמנים להשאיר פרטים ונציג מקצועי מטעם ברק לעסקים יחזור אליכם בתוך זמן קצר.

 

אולי יעניין אותך גם:
FB