052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

פרסום משרות חינם – לוח דרושים ללא תשלום

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. משאבי אנוש, גיוס ופיתוח מנהלים
  4. פרסום משרות חינם – לוח דרושים ללא תשלום
פרסום משרות חינם

מחפשים לוח דרושים חינם?

במאמר הנ"ל נסקור את היתרונות של אתר דרושים חינמי אל מול אתרי דרושים בתשלום.

מהם אתרי הדרושים לפרסום משרות המובילים ומה היתרון שלהם?

       בישראל ישנם 4 אתרי משרות מובילים עם מסלול בתשלום. האתרים הם:

  1. ג'ובמאסטר  –כרגע האתר הזול ביותר מבין האחרים. ניתן לקנות מודעה בודדות או כמות מודעות במנוי לחודש, 6 חודשים או שנה. אתר ג'ובמאסטר טוב בעיקר למשרות של מכירות, כספים, מסעדנות ומשרות בדרגים בסיסיים. לרוב הוא לא יניב תוצאות טובות במשרות שיווק, טכנולוגיה, ביוטק והנדסה

  2. אולג'ובס – נמצא בקטגורית מחיר אמצעית. גם באתר זה, ניתן לרכוש מודעה בודדת או מנוי לתקופה ארוכה. אולג'ובס מצליח להביא יותר קורות חיים במשרות יותר בכירות ויקרות כמו פיתוח, שיווק ועוד. אפשר להשתמש בו גם למשרות מכירות ובקאופיס

  3. ג'ובנט – נמצא גם הוא במחיר ברמת הממוצע כמו אולג'ובס. חזק יותר במשרות הנדסה וביוטק. מצליח לעיתים גם במשרות פיתוח. פחות חזק בעולם השיווק.

  4. דרושים – האתר היקר ביותר מבין כולם בפער. אינו מציע משרות דינמיות, כלומר – כל משרה מפורסמת ל-30 יום בלבד ולכן מחירו יקר מאוד. האם זה מתבטא בתוצאות? לא תמיד. כן אפשר להגיד שמדובר באתר שלרוב הוא המוביל מבחינת תוצאות ואפשר לפרסם בו את כל סוגי המשרות ולקבל תוצאות יחסית טובות

  5. אתרים למשרות זמניות כמו ג'וב-ג'וב או ג'וב-קרוב – מלצרות, אבטחה, נהגים וכו'. עלות זולה של פרסום ולרוב לא מיועד למשרות לטווח ארוך

חשוב לי לציין הסתייגות קלה לשורות שנכתבו מעלה. בגלל הקושי הגדול בגיוס עובדים בשנים האחרונות ובייחוד מאז הקורונה, אף אחד מאתרי הדרושים בתשלום אינו מייצר כמות ואיכות קורות חיים בהשוואה לתקופה של 3-4 שנים קודם לכן. חשוב לקחת את מקורות הגיוס האלו בעירבון מוגבל ולא להסתמך רק עליהם אם רוצים לגייס עובדים איכותיים.

פרסום משרות בחינם יש דבר כזה?

כן. ישנם אתרים וחברות אשר מציעים להעלות את מודעות הדרושים שלכם ללא תשלום. מרביתם אגב יבקשו מכם כסף אם תרצו לקבל את קורות החיים. חשוב לשקף שלא מזיק לפרסם באתרי דרושים בחינם, אך היעילות שלהם נמוכה משמעותית מאתרי גיוס בתשלום.

רוצים לפרסם משרות בחינם?

ניתן לפרסם במדור הדרושים של קבוצת ברק ללא תשלום ולקבל את קורות החיים בחינם. איך מפרסמים? שולחים מייל ל roei@barakl.co.il עם כותרת המשרה, תיאור ודרישות ומבקשים לפרסם באתר קבוצת ברק. המשרה תעלה בחינם לאתר ואם יגיעו קורות חיים תקבלו אותם למייל שלכם. לצפייה בלוח הדרושים של קבוצת ברק לחצו כאן.

איפה אפשר לפרסם בחינם?

כלי נוסף שניתן לפרסם בו משרות בחינם הוא פייסבוק. אם אתם רוצים לקבל קורות חיים איכותיים מפייסבוק חשוב לעבוד עם הרשת החברתית בצורה נכונה. המנעו מפרסום בקבוצות כלליות שמלאות בפרסומים ובמועמדים לא רלוונטיים. זכרו כי המטרה היא לא לקבל כמה שיותר קורות חיים, אלא לקבל כמה שיותר קורות חיים רלוונטיים. חשוב לבצע חיפוש של קבוצות דרושים לפי התחום שאליו אתם מחפשים עובדים. זכרו כי גודל הקבוצה אינו בהכרח מעיד על כמות קורות החיים הרלוונטיים שתקבלו. נסו לפרסם פוסט ולשתף ב5-10 קבוצות רלוונטיות ביום.

כלי נוסף שצובר תאוצה בעולם הגיוס הוא טלגרם. בישראל קיימות עשרות קבוצות במגוון תחומים שמאפשרות פרסום משרות ברשת הטלגרם.

ישנם המון מאמרים על לינקדאין – כולל באתר שלנו, אז לא נרחיב בנושא. אך מי שרוצה למצוא עובדים, יכול לפרסם מודעת לינקדאין בחינם למשך חודש. האפקטיביות גדולה משמעותית ממודעות אחרות, אך זה מיועד בעיקר למשרות הייטק. לאחר חודש תצטרכו (אם תרצו להמשיך) להיפרד מסכום של כ-1000 ₪ בחודש למודעה אחת, שזה יקר פי כמה מכל אתרי הדרושים האחרים.

רוצים סיוע בגיוס עובדים של חברת השמה מנוסה?

קבוצת ברק מתמחה בגיוס עובדים למשרות הייטק, ביוטק, סייבר, דיגיטל ומשרת מטה. השאירו פרטים בתחתית העמוד ונציג החברה יחזור אליכם עם פרטים לגיוס עובדים לחברה שלכם.

FB