052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. מאמרים בנושא מוקדים טלפוניים
  4. מוקד שירות לקוחות במיקור חוץ
שירות במיקור חוץ

נציגי שירות באאוטסורס או מיקור חוץ

מסתבר שעשרות אלפי עסקים וארגונים בישראל וברחבי העולם נוכחים לראות שאפשר לעזור להם לשפר משמעותית את מערך השירות שלהם, באמצעות שירותי מיקור חוץ. בשנים האחרונות יותר ויותר ארגונים בישראל בוחרים לעשות 'אאוטסורסינג' לחלק משמעותי מהפעילות שלהם. ברוב המקרים מדובר בארגונים/בחברות שהפעילות שלהם מצריכה מתן מענה ללקוחות אונליין' או מענה נגיש בתדירות גבוהה, והדרך לעשות את זה היא באמצעות תפעול מוקד שירות, מוקד מכירות, מוקד הזמנות, מוקד גבייה, מוקד תמיכה – כל ארגון וסוג המוקד הרלבנטי לו. הקמת מוקד טלפוני מקצועי ומיומן, על כל מה שכרוך בכך, זה תהליך מורכב, יקר שעדיף להשאיר אותו לאנשי המקצוע. איך אומרים? "אל תנסו את זה בבית" (או בעסק)    כי אם תנסו, סביר להניח שזה יעלה לכם פי כמה וכמה, יגזול מכם זמן יקר ובטוח שלא תגיעו לרמת המקצוענות והיעילות של חברה שמתמחה בתחום.

תפעול מוקד שירות באמצעות מיקור חוץ – בחירה יעילה וחסכונית ביותר לארגון!

הסיבה לבחירה בשירות מהסוג הזה (אאוטסורסינג) טמונה ביתרונות הרבים שלו ובעובדה שבסופו של דבר מיקור חוץ חוסך לארגון משאבים רבים ומספק תשתית מקצועית 'משומנת היטב' שמבצעת את העבודה כמו ב'פס ייצור', ביעילות גבוהה הרבה יותר מזו שהארגון עצמו יכול לספק לעצמו. היתרונות בהפעלת שירותי מיקור חוץ לטובת תפעול מקצועי של מוקד השירות בחברה הם ברורים וחד-משמעיים: חסכון בזמן, חסכון בכסף, יכולת להעניק ללקוחות שירות מעולה בזמינות שוטפת - וכל זה תוך התנהלות בכלים טכנולוגיים מהמתקדמים בעולם בתחום.

למה כדי לבחור בשירות לקוחות Call center?

קודם כל ולפני הכל, בחירה בשירות של מוקד מקצועי ובתפעול Call center במיקור חוץ תחסוך לארגון/לעסק שלכם הרבה מאוד זמן וכסף. היא תפטור אתכם מהצורך לגייס כח אדם ולהכשיר אותו, לנהל בתוך העסק Inhouse מערך מורכב ותובעני של עשרות מוקדנים, התמודדות עם ענייני משאבי אנוש, עם הוצאת משכורות נוספות, תפטור אתכם מהצורך להתעסק עם בעיות שירות/תלונות של לקוחות ובעצם תשחרר אתכם מראש מהתעסקות סיזיפית יומיומית ותפנה לכם זמן לנהל את הארגון/את העסק בראש שקט. אם גופים גדולים ומכובדים כמו: רכבת ישראל, קופת חולים, ביטוח לאומי, בנקים, תיאטראות ועוד בוחרים להעביר את ה'מושכות' של ניהול השירות שלהם לחברות מיקור חוץ, הרי ברור שיש בשיטה הזו יתרונות רבים ותועלת ברורה.

 

איך בוחרים חברת שירותי מיקור חוץ בשירות לקוחות?

בטוח שהייתם רוצים לראות את העסק/הארגון שלכם בראש הפירמידה: מתנהל במקסימום יעילות, מכבד את הלקוחות שלכם, מעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר, מתנהל בחוכמה תפעולית ומציג 'שורת רווח' שאפשר להתגאות בה. לכן, חשוב מאוד ואפילו קריטי שבבואכם לבחור חברה מתמחה שתפעיל עבורכם את מערך השירות באאוטסורסינג, תבדקו לעומק למי אתם עומדים 'להעביר את המושכות'.

 

למה כדאי לארגון שלכם לבחור בשירותי מיקור חוץ שאנו מציעים?

חברת 'גלובל טל' חתומה על הפעלת מוקדי שירות ומכירות לארגונים המובילים בישראל, צוות הנהלת החברה חתום על עבודה מול גופים גדולים ומורכבים ועל מתן שירותי מיקור חוץ לעסקים מכל תחומי המשק, מתוך ראיה אסטרטגית שמחויבת לסטנדרט השירות המוקפד ביותר ומתוך חזון של שותפות לדרך.

עם ניסיון של מאות לקוחות והקמת עשרות מוקדי שירות ברחבי הארץ במשך כמעט עשור, 'גלובל טל' צברה ידע, היערכות טכנולוגית בכלים המתקדמים ביותר ויכולות-תפעול שרק היא מסוגלת לתת לכם. לפניכם חלק מיתרונות-הליבה שבזכותם תוכלו לקבל מענה מקיף מצוות המומחים של 'גלובל טל':

*  ניסיון בתפעול מוקדי שירות למגוון סקטורים, בכל תחומי המשק.

* מערכות טכנולוגיות חכמות מהמובילות בתחום, שמספקות מובילות טכנולוגית.

* העסקת נציגי שירות, מוקדנים וכח-אדם ברמה גבוהה: הצוותים עוברים הכשרות, הדרכות, סדנאות שירות, סדנאות מכירה, הדרכות ממוקדות בנושאים רלבנטיים, כמו: מתן שירות וטיפול בתלונות, התנהגות צרכנים, ניהול דיאלוג פתוח עם לקוח, יצירת קשב, מתן מענה לכעסים/לאי שביעות רצון מצד לקוחות, וכך הלאה. נציגי השירות עובדים על פי יעדים ותמריצים, דבר שמעצים את השירותיות והיעילות שלהם.

* ניסיון רחב היקף בהקמת מוקדי שירות גם למגה-מערכות כמו עיריות, רשויות וכדומה.

* שירות מיקור חוץ בהתאמה מקסימלית ללקוח ולצרכי כל מערכת עלפי ניתוח מעמיק של הפעילות שלה, היעדים שלה, כמות שיחות נכנסות/יוצאות ממוצעת ביום, מאפייני השיחות המרכזיים וכו'.

* פתרונות מיקור חוץ ושיווק דיגיטלי מותאמים לעידן הרשתות החברתיות.

* התאמת המערכות הטכנולוגיות Tailor made באופן מדויק למאפייני הלקוח ולצרכיו.

 

השירות של העסק הוא כרטיס הביקור ו'השגריר' של העסק

בעולם של היום בהרבה מקרים מה שנותן יתרון מובהק מול המתחרים בכל תחום זה בעצם איכות השירות. מערך השירות של כל חברה ורמת השירות שהיא מעניקה ללקוחותיה מהווים את 'כרטיס הביקור' שלה. מתן שירות הוא תחום-התמקצעות בפני עצמו, ועל מנת לתת שירות ברמה הכי גבוהה ללקוחות שלכם כדאי שתבחרו 'להעביר את הפיקוד' לחברה אמינה מקצועית ומסורה, שזו ההתמחות שלה.

נשמח לפגוש אתכם לשיחת היכרות, במסגרתה נבין את הצרכים שלכם ונוכל להכין לכם תכנית מותאמת אישית לניהול מערך השירות בחברתכם, בסטנדרט הגבוה ביותר.

השאירו פרטים בתחתית העמוד ונשמח לתת לכם הצעת מחיר.

אולי יעניין אותך גם:
FB