052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

מדוע צריך חברות גיוס?

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. משאבי אנוש, גיוס ופיתוח מנהלים
  4. מדוע צריך חברות גיוס?
מדוע צריך חברות גיוס

בגלל הקושי הגדול באיתור עובדים מקצועיים. החלה לפני כ-30 שנה מגמה של חברות כוח אדם אשר מספקות סיוע לארגונים וחברות באיתור עובדים. ישנן חברות המספקות שירותי איתור בלבד כאשר המעסיק הוא הלקוח. בנוסף, יש חברות אשר מספקות גם פתרונות העסקה ומציעות למעסיק שלא "להתעסק" עם תלושים, פנסיה וכו' והן עושות את הכל עבורו. מאז התפתחות תחום ההייטק והמחסור המאסיבי בכוח אדם, הפך תחום הגיוס את עורו. אם בעבר היו חברות ענק שסייעו בגיוסים, כיום ניתן למצוא הד האנטרים שעובדים לבד או חברות בוטיק של 5-15 עובדים המתמחות בתחומי גיוס שונים.

למה צריך חברה לאיתור עובדים?

כל אחד יכול לפרסם בעצמו מודעות דרושים ולקבל מועמדים דרך האינטרנט, אז מדוע צריך לשלם לחברת השמה? בדיוק כפי שכל אחד יכול (תאורטית) להרכיב חלון בסלון, לעצב קנבס באינטרנט, לצלם בעצמו אירוע ועוד. כל אחד יכול לעשות כמעט הכל, אבל בעל מקצוע יעשה את זה טוב יותר, מהר יותר ומדויק יותר. ובמקרה של גיוס, חברת גיוס כנראה תביא מועמדים שאתם לא מכירים ולא תצליחו להגיע אליהם. 

אז מה חברת כוח האדם להייטק עושה שאנחנו לא?

אם פניתם לחברת השמה לא מקצועית – אז האמת שלא הרבה. הן פשוט מפרסמות מודעות באתרי הדרושים שאתם לא מפרסמים בהם וכך מביאה לכם קורות חיים שאתם לא מכירים. אם פניתם לחברת השמה מקצועית אז היא עושה המון דברים שאתם לא. לדוגמא:

• ניסוח טוב יותר ומקצועי יותר של מודעות הדרושים שמביא יותר מועמדים
• הבנה נכונה של מה לפרסם והיכן
• לחברות טובות יש מאגרי מועמדים קיימים עם מאות אלפי מועמדים
• ציד בלינקדין וגיטאהב של מועמדים עם חיתוכים בוליאנים מסודרים
• רשת קשרים וחבר מביא חבר
• כשיש המון מגייסים בחברת השמה הם חולקים ביניהם את קורות החיים – יש יתרון לגודל
• פרסומים ממוקדים ורציפים בקבוצות פייסבוק, טלגרם, ווטסאפ ועוד
• סורסרים אשר צדים מועמדים בכל רחבי הרשת

גיוס מנהלים, אנשי פיתוח, מהנדסים, בכירים או פארמה 

לחברות ההשמה המקצועיות יש התמחויות. ככל שהחברה גדולה יותר כך יהיו לו מספר מחלקות או מגייסים שונים עם התמחויות שונות. ישנן חברות השמה המתמחות בביוטק, פארמה ורפואה, כאלו המתמחות בטכנולוגיה וחברות שמתמחות בגיוס למשרות שיווק ודיגיטל. חשוב לוודא שאתם בוחרים חברת השמה שמתמחה בגיוס לתחום הרלוונטי עבורכם. איך יודעים? שואלים את החברה במה הם מתמחים ועושים בירור מקיף לגבי יכולת הגיוס שלהם בתחום שאתם רוצים לאייש.

איך חברה מתמחה בתחום גיוס

רוב חברות ההשמה הקטנות הוקמו על ידי מנהל משאבי אנוש או מומחה גיוס שעבד כשכיר בארגון או חברת השמה אחרת. במסגרת העבודה הוא התמחה בגיוס משרות מתחום מסוים ולכן יש לו את הידע לאתר מועמדים ולקיים ראיונות מקצועיים. ולגבי החברות הגדולות? כרגע השוק רווי ולא קיימות כמעט חברות גדולות בתחום אשר קמות מאפס. כמו כן, בניגוד לתחומים אחרים, רוב העוסקים בתחום הם הד האנטריים שעובדים לבד או חברות קטנות של 5-10 עובדים. הקושי והתחרות הרבה אינם מאפשרים לרוב פתיחת עסק גדול בעולמות הגיוס וההשמה.

גיוס עובדים עם קבוצת ברק לעסקים

נעים להכיר, אנחנו קבוצת ברק לעסקים. אנו מתמחים בייעוץ וגיוס עובדים למגוון תחומים. שיטת העבודה שלנו מחלקת את המגייסים שלנו לתחומים, כאשר כל מגייס מתמחה במספר משרות ויודע לתת שירות ומענה מקצועי. אנו יודעים לנהל שיח מקצועי עם המועמדים והלקוחות, מכיוון שהעובדים שלנו מכירים לאורך ולרוחב את התחום אליו הם מגייסים. אז מה מקבלים הלקוחות שלנו?

• מנהל תיק לקוח אישי המספק שירות בהתאמה אישית
• מגוון מסלולי גיוס – כולל שירותי VIP ללקוחות הזקוקים להרבה גיוסים בטווח זמן קצר
• גיוס 360 – מנהל הלקוח שלכם ידאג לחלק את המשרות שלכם למגייסים בחברה על פי תחומי התמחות, כך שאתם יכולים לגייס למגוון רחב של משרות ולקבל מענה מקצועי במגוון תחומים כגון: תוכנה, כספים, הנדסה, מטה   ועוד
• פולו אפ וליווי מתמשך – אנו נמצאים איתכם ומלווים אתכם ואת המועמדים עד לאיוש מוצלח של המשרה

רוצים שנסייע לכם בגיוס עובדים? השאירו פרטים בתחתית המסך ונשמח לסייע.

אולי יעניין אותך גם:
FB