052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

חברת השמה – גיוס מנהל פרויקטים

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. משאבי אנוש, גיוס ופיתוח מנהלים
  4. חברת השמה – גיוס מנהל פרויקטים
ניהול פרויקטים

כמגייס משאבי אנוש, חשוב להבין את התפקידים השונים בארגון וכיצד לגייס לתפקידים אלו. תפקיד קריטי אחד שממלא תפקיד מפתח בהצלחת כל פרויקט הוא מנהל הפרויקט. במאמר זה, נחקור את התפקידים השונים של מנהלי פרויקטים ונספק טיפים כיצד לגייס אותם ביעילות.

 

מהו תפקידם של מנהלי פרוייקטים

מנהלי פרויקטים אחראים על הובלת פרויקטים מתחילתם ועד סיומם. הם עובדים עם צוותים חוצי תפקודיים כדי לתכנן ולבצע פרויקטים, לנהל משאבים, לעקוב אחר ההתקדמות ולהבטיח שהפרויקטים יסופקו בזמן, במסגרת התקציב ובתקני האיכות הנדרשים.

מנהלי פרויקטים אחראים לפיתוח תוכניות פרוייקט, הגדרת היקף ויעדי הפרויקט, יצירת לוח זמנים לפרויקט, וזיהוי וניהול סיכונים בפרויקט. הם גם מקלים על התקשורת בין חברי הצוות ובעלי העניין, ומדווחים על התקדמות הפרויקט להנהלה הבכירה.

 

תפקידים שונים של מנהלי פרויקטים

מנהלי פרויקטים ממלאים תפקידים שונים בארגונים שונים בהתאם לאופי וגודל הפרויקטים. להלן כמה תפקידים נפוצים שהם מבצעים:

תכנון פרויקט: מנהלי פרויקטים ממלאים תפקיד קריטי בשלב התכנון של פרויקט, עובדים עם בעלי עניין כדי להגדיר את היקף הפרויקט, המטרות והיעדים. הם גם מפתחים תוכניות פרויקט, יוצרים לוחות זמנים ולוחות זמנים, ומזהים ומקצים משאבים.

ביצוע פרויקט: במהלך שלב הביצוע, מנהלי הפרויקט אחראים לפקח על צוות הפרויקט, לנטר את ההתקדמות ולהבטיח שהפרויקט יישאר במסלול. עליהם לנהל שינויים בהיקפים, לפתור קונפליקטים ולזהות ולצמצם סיכונים שעשויים להשפיע על לוחות הזמנים של הפרויקט.

תקשורת: מנהלי פרויקטים משמשים כנקודת המגע העיקרית לתקשורת בין צוות הפרויקט לבעלי עניין. עליהם לדווח על התקדמות הפרויקט, לספק עדכונים שוטפים ולוודא שכל בעלי העניין יידעו לגבי מצב הפרויקט.

ניהול צוות: מנהלי פרויקטים אחראים לניהול והנעת צוות הפרויקט. עליהם להבטיח שחברי הצוות יהיו פרודוקטיביים ומעורבים, ושהצוות עובד יחד ביעילות.

 

גיוס מנהלי פרויקטים: טיפים וחברות השמה מומלצות

בעת גיוס מנהלי פרויקטים, חשוב לחפש מועמדים בעלי שילוב של כישורים טכניים וכישורים רכים. הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא את מנהל הפרויקט המתאים לארגון שלך:

הגדר את הצרכים שלך: לפני שאתה מתחיל בחיפוש שלך, הגדיר בבירור את הכישורים והניסיון שאתה מחפש. זה יעזור לך לצמצם את מאגר המועמדים שלך ולהבטיח שתמצא מישהו שמתאים לצוות שלך.

חפשו ניסיון: מנהלי פרויקטים צריכים להיות בעלי רקע חזק בניהול פרויקטים, עם ניסיון בהובלת פרויקטים מורכבים מתחילתם ועד סופו. הם צריכים גם להיות בעלי ניסיון בניהול צוותים ובעבודה עם מחזיקי עניין.

הערכת כישוריהם הטכניים: מנהלי פרויקטים חייבים להיות בעלי מיומנויות טכניות חזקות, כולל ניסיון בתוכנות וכלים לניהול פרויקטים. חפש מועמדים שיש להם ניסיון עם תוכנות פופולריות לניהול פרויקטים כמו Asana, Trello ועוד.

 

העריכו את הכישורים הרכים שלהם: מנהלי פרויקטים חייבים להיות בעלי מיומנויות רכות חזקות, כולל תקשורת, מנהיגות וכישורי פתרון בעיות. חפש מועמדים שיכולים לתקשר ביעילות, לבנות קשרים עם חברי צוות ובעלי עניין, ולחשוב בצורה יצירתית כדי לפתור בעיות.

ערכו ראיונות והערכות: ראיונות והערכות חיוניים להבנת תהליך החשיבה של המועמד, כישורי פתרון בעיות והתאמה כללית לצוות שלכם. שקול לבקש מהמועמדים לתאר את הניסיון שלהם בהובלת פרויקט, או לשתף כיצד התמודדו עם מצב קשה בפרויקט שעבר.

חפש התאמה תרבותית: מנהלי פרויקטים צריכים להתאים תרבותית טובה לארגון שלך. חפש מועמדים שחולקים את הערכים שלך, נלהבים מהמשימה שלך ומסוגלים לעבוד בשיתוף פעולה עם צוותים אחרים.

רוצים לגייס איתנו מנהל פרוייקטים? השאירו פרטים בתחתית העמוד ונשמח לסייע.

אולי יעניין אותך גם:
FB