052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

גיוס והשמה של מהנדסי מכירות (Sales Engineer) פריסייל ופוסטסייל

  1. דף הבית
  2. גיוס עובדים
  3. גיוס למשרות הנדסה
  4. גיוס והשמה של מהנדסי מכירות (Sales Engineer) פריסייל ופוסטסייל
מהנדס מכירות

אין ספק שגיוס מהנדסי מכירות יכול להיות מאתגר מאוד, במיוחד בשוק העבודה התחרותי של היום. מהנדסי מכירות הם אנשי מכירות טכניים המגשרים על הפער בין הצוותים הטכניים והמכירות, הם מסייעים ללקוחות להבין, לאפיין ולהשתמש במוצרים טכנולוגיים מורכבים, ויש להם הבנה עמוקה של ההיבטים הטכניים של המוצרים שהם מוכרים. מציאת מהנדס המכירות המתאים לחברה שלך יכולה להיות המפתח להגדלת המכירות ושביעות הרצון של הלקוחות מתהליך האונבורדינג שלהם.

 

מהו מהנדס מכירות?

מהנדסי מכירות, פריסייל או פוסט סייל, ידועים גם בתור מהנדסי פתרונות או מהנדסי מכירות טכניים, אחראים על זיהוי והסמכת הזדמנויות מכירה, ועל העבודה עם צוות המכירות לפיתוח והצגת פתרונות ללקוחות פוטנציאליים. יש להם הבנה עמוקה של ההיבטים הטכניים של המוצרים שהם מוכרים ועוזרים ללקוחות להבין כיצד המוצרים יכולים לענות על הצרכים שלהם. חשוב לציין שבעוד שמהנדסי מכירות, מהנדסי פריסייל מכירות ומהנדסי פוסטסייל כולם פועלים למכירה ולתמוך במוצרים, יש להם תפקידים ואחריות שונים בתהליך המכירה. כל סוג של מהנדס מביא קבוצה ייחודית של מיומנויות ומומחיות, וחברות צריכות לשקול את הצרכים הספציפיים שלהן בעת גיוס מהנדסי מכירות.

 

כיצד לגייס מהנדס מכירות?

ישנן מספר דרכים מומלצות לצוד ולבצע סורסינג למהנדסי מכירות. אחת הדרכים היעילות ביותר היא להשתמש בציידי ראשים ובחברות השמה. לאנשי הגיוס המנוסים יש הבנה עמוקה של שוק העבודה ויש להם רשתות נרחבות של מועמדים בדאטה בייס שלהם. הם יכולים לעזור למצוא את מהנדס המכירות המתאים במהירות וביעילות, ולחסוך זמן ומשאבים בתהליך הגיוס. כמובן שישנה עלות כספית, אך לרוב זה מחזיר את ההשקעה.

דרך נוספת לאתר מהנדסי מכירות היא באמצעות נטוורקינג ואיגודים מקצועיים. הצטרפות לארגונים בתעשייה והשתתפות בכנסים רלוונטיים יכולים לעזור לחברות ליצור קשר עם מהנדסי מכירות וללמד על הזדמנויות עבודה חדשות. בנוסף, שימוש בלינקדאין ובפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית יכול להיות דרך מצוינת להתחבר למהנדסי מכירות ולחבר אותם להזדמנויות התעסוקה בחברה שלכם.

 

מהנדס מכירות – מסלולי קריירה והתפתחות אישית

בכל הנוגע לאפשרויות מסלול הקריירה של מהנדסי מכירות, יש מגוון רחב של הזדמנויות. מהנדסי מכירות עשויים לבחור להתמחות בתחום מסוים של טכנולוגיה, כגון תוכנה, אלקטרוניקה או מכשור רפואי, בעוד שאחרים עשויים לבחור להתמקד בשוק ספציפי, כגון בריאות, תעשייה או ייצור. יש גם הזדמנויות למהנדסי מכירות לעבור לתפקידי ניהול ולהפוך לעצמאיים בתחומם.

חשוב לציין כי למהנדסי מכירות יש לרוב רקע בתחום הנדסי או טכני, אך הם גם מאומנים במכירות, שיווק ופיתוח עסקי. שילוב זה של מיומנויות טכניות ומכירות הופך אותם לנכס בעל ערך עבור חברות, שכן הם יכולים להעביר מידע טכני מורכב ללקוחות בצורה קלה להבנה ובניגוד לרוב האנשים בעלי הרקע הטכני שאינם אנשי מכירות.

 

רוצים שנסייע לכם בגיוס מהנדס מכירות? השאירו פרטים בתחתית העמוד ונשמח לסייע.

אולי יעניין אותך גם:
FB