052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

גיוס מהנדסי חומרה – חברת השמה

  1. דף הבית
  2. גיוס עובדים
  3. גיוס למשרות הנדסה
  4. גיוס מהנדסי חומרה – חברת השמה
לוח אלקטרוני

חשיבותם של מהנדסי חומרה לארגון

גיוס מהנדסי חומרה הוא היבט מכריע בכל ארגון העוסק בפיתוח מערכות חומרה, רכיבים ומוצרים. מהנדסי חומרה אחראים על תכנון, בדיקה ושילוב של מערכות אלקטרוניות מורכבות, רכיבים ומוצרים. ישנם מספר סוגים של תפקידים זמינים עבור מהנדסי חומרה, כל אחד עם מערך המיומנויות והאחריות הייחודי שלו. במאמר זה, נדון בסוגי התפקידים השונים הזמינים עבור מהנדסי חומרה ובכישורים הנדרשים לכל אחד מהם וכיצד ניתן לגייס אותם.

סוגי משרות בתחום הנדסת חומרה

מהנדס עיצוב אנלוגי

מהנדסי תכנון אנלוגי אחראים על תכנון ובדיקת מעגלים אנלוגיים, המשמשים להגברה, סינון והמרת אותות במערכות אלקטרוניות. מעגלים אנלוגיים משמשים במגוון רחב של יישומים, כולל עיבוד אודיו ווידאו, ניהול צריכת חשמל והמרת נתונים. מהנדסי תכנון אנלוגיים חייבים להיות בעלי הבנה מוצקה של תורת המעגלים, כמו גם ניסיון בכלי סימולציה אנלוגיים ומתודולוגיות עיצוב.

מהנדס עיצוב דיגיטלי

מהנדסי עיצוב דיגיטלי אחראים על תכנון ובדיקת מעגלים דיגיטליים, המשמשים לעיבוד ולתפעל אותות דיגיטליים במערכות אלקטרוניות. מעגלים דיגיטליים משמשים במגוון רחב של יישומים, כולל מיקרו-מעבדים, התקני זיכרון ומערכות תקשורת. מהנדסי עיצוב דיגיטלי חייבים להיות בעלי הבנה מוצקה של תורת המעגלים הדיגיטליים, כמו גם ניסיון עם כלי סימולציה דיגיטליים ומתודולוגיות עיצוב.

מהנדס אימות

מהנדסי אימות אחראים על בדיקה ואימות פונקציונליות של מערכות ורכיבים אלקטרוניים. מהנדסי אימות משתמשים במגוון רחב של כלים וטכניקות לבדיקת מערכות אלקטרוניות, כולל סימולציה, אמולציה ואימות פורמלי. מהנדסי אימות חייבים להיות בעלי הבנה מוצקה של מערכות ורכיבים אלקטרוניים, כמו גם ניסיון עם מתודולוגיות וכלים לאימות.

מהנדס  FPGA

מהנדסי FPGA אחראים על תכנון ובדיקה של מערכי שער לתכנות שדה (FPGAs), שהם מעגלים אלקטרוניים הניתנים לתכנות מחדש הניתנים להתאמה אישית עבור יישומים ספציפיים. FPGAs משמשים במגוון רחב של יישומים, כולל עיבוד אותות דיגיטלי, עיבוד תמונה ומערכות בקרה. מהנדסי FPGA חייבים להיות בעלי הבנה מוצקה של תורת המעגלים הדיגיטליים, כמו גם ניסיון עם כלים ומתודולוגיות עיצוב FPGA.

מהנדס מערכות

מהנדסי מערכות אחראים על תכנון ושילוב מערכות אלקטרוניות מורכבות, שעשויות לכלול רכיבי חומרה, תוכנה וקושחה. מהנדסי מערכות חייבים להיות בעלי הבנה רחבה של מערכות אלקטרוניות, כמו גם ניסיון במתודולוגיות וכלים של הנדסת מערכות.

מיומנויות נדרשות לתפקידי הנדסת חומרה

בנוסף למיומנויות הספציפיות הנדרשות לכל סוג של תפקיד הנדסת חומרה, ישנם מספר מיומנויות כלליות החיוניות לכל מהנדסי החומרה. אלו כוללים:

תורת המעגלים: הבנה מוצקה של תורת המעגלים חיונית לכל מהנדסי החומרה. מהנדסי חומרה חייבים להיות מסוגלים לתכנן ולנתח מעגלים אלקטרוניים, כמו גם לפתור תקלות ולאפות באגים במעגלים קיימים.

כלי סימולציה: מהנדסי חומרה חייבים להיות מיומנים בשימוש בכלי הדמיית מעגלים אלקטרוניים, כגון   SPICEכדי לבדוק ולאמת עיצובי מעגלים.

מתודולוגיות תכנון: מהנדסי חומרה חייבים להכיר מתודולוגיות תכנון, כגון עיצוב לייצור (DFM) ו-Design for Test (DFT), המשמשות כדי להבטיח שניתן לייצר ולבדוק מערכות אלקטרוניות ביעילות.

מיומנויות תקשורת: מהנדסי חומרה חייבים להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם מהנדסים אחרים, כמו גם עם בעלי עניין לא טכניים, כגון מנהלי פרויקטים ולקוחות.

פתרון בעיות: מהנדסי חומרה חייבים להיות מסוגלים לזהות ולפתור בעיות מורכבות הקשורות למערכות ורכיבים אלקטרוניים.

 

חברת גיוס למשרות הנדסת חומרה

גיוס מהנדסי חומרה חיוני לכל ארגון העוסק בפיתוח מערכות ורכיבים אלקטרוניים. ישנם מספר סוגים של תפקידים זמינים עבור מהנדסי חומרה, כל אחד עם מערך המיומנויות והאחריות הייחודי שלו. בנוסף למיומנויות הספציפיות הנדרשות לכל סוג של תפקיד, מהנדסי חומרה חייבים להיות בעלי מגוון רחב של מיומנויות כלליות, לרבות תורת המעגלים, כלי סימולציה, מתודולוגיות עיצוב ומיומנויות תקשורת.

קבוצת ברק מתמחה מעל עשור בגיוס למשרות מהנדסי חומרה במגוון תפקידים. רוצים סיוע שלנו בגיוס של מהנדסי חומרה? השאירו פרטים בתחתית העמוד ונשמח לסייע.

אולי יעניין אותך גם:
FB